Bebeluv Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Vill heller ha 340 biler jeg liker enn 4 biler av nesten lik modell bare i racing utgave rally utgave special edition og lignende Lenke til kommentar
trydis Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) GT4 features 721 cars from 80 manufacturers. Some of those cars are multiple variations on a single base model; there are 20 different Subaru Imprezas, 25 Mitsubishi Lancers, and 48 Nissan Skylines. Var mange biler i GT4, men som dere ser lite variasjon. F.eks. 48 Nissan Skylines, som ble regnet som 48 forskjellige biler. EDIT: Kilde: http://en.wikipedia.org/wiki/Gran_Turismo_4#Vehicles Endret 1. august 2007 av trydis Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Det er akkurat dette jeg mener bedre med 340 forskjellige biler (noe jeg tviler på) Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Stod det ikke en plass hvor lang tid de brukte på _1_ bil i GT5? Viss jeg ikke husker feil så skulle det være temmelig lang tid pågrunn av details n stuff. Så pågrunn av dette så blir mye lagt ut etter spillet er ferdig. 10 000 biler hørtes jo litt mye ut? 100 Poster yay! Skriver ikke så ofte jeg... :\ Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) hvor har de folka fått den lista fra? tenk dere alle de bilene graffik som vist under her Endret 1. august 2007 av Fanboy Lenke til kommentar
trydis Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Som "tre" skrev tidligere er nok dette rett og slett en ønskeliste fra brukere som meg og deg, tatt herfra: http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=95621 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg kjøper bilspill for og kjøre, ikke krasje og se bildeler dette av:)Jeg skreiv dette for informasjon, ikke for og blande inn Forza2 for det har vi egen topic om på microsoft sin side. 9185137[/snapback] Skade modell er jo det som gjør at andre spillerene ikke krasjer seg frem og dytter andre biler ut av banen skade modell er det som gjør at det blir et bra race der ikke andre biler krasjer deg ut fordi de kan risikere og ødelegge bilen sin selv da. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Du blir jo like mye bulket selv sikkert og =/ men skal ikke bilsimulator spill være realistiske da? hvem er det som kjører i hverandre i virkeligheten for og komme på 1. plass? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ingen av de andre skademodellene i dagens bilspill er realistiske. Skal Polyphony Digital først lage en skadefunksjon på et av deres spill, så vil de ha den 100 % realistisk. Vil ikke en gang tenke på hvor mange år vi måtte ha ventet på neste spill hvis de skulle fått til det. At GT ikke har skadefunksjon bryr meg lite. Jeg skal kjøre, ikke krasje. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Problemet er at vi spiller online og der har man en viss prosentandel med tapere som gjør alt de kan for å lage kvalme for andre. Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 hvem er det som kjører i hverandre i virkeligheten for og komme på 1. plass? 9186604[/snapback] Ingen. Fordi da ødelegges bilen. I motsetning til i enkelte bilspill der det bare er å bulke seg fremover uten konsekvenser... På den annen side har jeg vel sjelden sett et billøp uten skader - tilsiktede eller ikke. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Problemet er at vi spiller online og der har man en viss prosentandel med tapere som gjør alt de kan for å lage kvalme for andre. 9186630[/snapback] Da skjønner jeg godt hva dere vill fram til men hva skjer viss noen bulker i bilen din, blir dem skadet da elr? er det ikke bare bulke i vei selvom det er skademodeller da? Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) er det ikke bare bulke i vei selvom det er skademodeller da? 9186642[/snapback] Nei, for det er ikke bare det visuelle som påvirkes; bilens egenskaper blir også endret. En litt ordentlig kræsj (altså ikke nødvendigvis litt gnissing på langsiden) og du kommer aldri til å vinne løpet i Forza 2. Ikke nødvendigvis 100% realistisk alltid, men ihvertfall en god motivasjon for å få folk til å kjøre litt mer ordentlig. Apropos Forza 2 og antall biler - så denne på Eurogamer nå: A free new content pack for Forza 2 is now available to download from Xbox Live. Inside it are four new cars, predominantly Nissans: the 2007 Sentra SE-R, Altima, 350Z and lonely Peugeot 908. Endret 1. august 2007 av TheCooler Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) De kan heller ikke kalle det Real Driving Simulator ved å ha en dårlig skademodell. Polyphony nekter å ha skademodell før de kan lage det realistisk. 9185329[/snapback] Eller får lisensene sine i orden? Når folk tenker skademodell..tenker de på kosmetisk eller faktiske skader som påvirker kjørefysikken? EDIT: Det zaleeek påpeker om antall biler sier eg meg enig i. Endret 1. august 2007 av Mala Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Når jeg tenker skademodell så tenker jeg fysisk modell som påvirker egenskapene til bilen, dvs. hvis bakvingen knekkes av så vil downforce bak bli vesentlig redusert og kjøreegenskapene blir tilsvarende dårligere Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Tror der har komt en ekstra (0) med ej... 1000 isteden for 10000... Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Når jeg tenker skademodell så tenker jeg fysisk modell som påvirker egenskapene til bilen, dvs. hvis bakvingen knekkes av så vil downforce bak bli vesentlig redusert og kjøreegenskapene blir tilsvarende dårligere 9186724[/snapback] Slik fungerer det jo veldig godt i feks det nyeste Formula-spillet. Men som Mala påpeker, så ligger mye av problemene på lisenser. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Vet at dette er en PS3-tråd, men Forza2 har en slik skademodell Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Vet at dette er en PS3-tråd, men Forza2 har en slik skademodell 9186827[/snapback] Nå tuller du med meg viss du leser litt bakover så er det skademodellen til forza2 vi driver og babler om. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Men eg trur mange ser på Forza sine skademodell som ein kosmetisk skademodell, og glemmer all fysikkkalkulasjon og følger av kræsj etc. Så lenge vi har dette lisens helvetet vil vi neppe se ein Nissan ligge totalvrak i veikanten etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå