ZaKo Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Hei! Ene vifta som er i mitt kabinett originalt er kuttet ut og vil ikke fungere. Vet ikke hva dette kan skyldes,om det er vifta som er defekt eller hva det er. Har bytta hovedkort også(Ikke pågrunn av den vifta:P) og det fungerer ikke på dette heller. https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=308928 Dette toweret har jeg. Har dere noen tips til noen vifter/kjøling jeg kan bruke? Det er den som sitter bakerst på kabinetet som er kutta ut. Endret 1. august 2007 av ZaKo Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Mine tips : Mist Blå Mist Klar Sunbeam Blå Noctua 1200 Rpm Lenke til kommentar
suzukitsx Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Kjøp deg en ny vifte, du De anbefalingene som Ascubal skreiv her, er bra valg Men jeg tror Mist sine vifter bråker litt mindre enn Sunbeam sine. Jeg har selv to Mist vifter, og man hører så vidt en svak susing av dem Lenke til kommentar
ZaKo Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Okeyy..Jeg får se ann Det er den bakre vifte som er defekt den som sitter bak på kabinettet. Har den mye å si? CPU vifte er kanskje greit å skaffe også enn originale? Har en socket AM2 AMD 64 6000+ ! Har ikke så peiling på vifter og sånt,så all tips er bra for meg Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Bakre vifte er den viktigeste (sammen med topp) , det er de som trekker varm lufta ut av kabinettet . Skal du fortsette med kun to stk. flytt frontvifta bak og orienter den til å blåse ut. Lenke til kommentar
ZaKo Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Tenkte meg det selv egentlig! Men de tipsa jeg fikk først her,de passer som en "bakrevifte" det ikkesant? Tror jammen jeg kjøper med en ny CPU vifte i samme slengen... Sjekke litt hva folk har gitt best respons på. Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 kjøp deg en noctua cpu kjøler, de er bra Lenke til kommentar
kristianO Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Tror ikke du burde fjerne den vifta forran. Den står monter på harddisk racket. Harddisken(e) trenger luft de også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå