Gullars Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hei, Nyttar Datax til økonomistyring og rekneskapsføring. Her er det ein funksjon for å skriva ut faktura på fakturapapir (gult nede), men eg har lyst til å senda faktura elektronisk. Er det då muleg å installera ein eller annan plugin til Adobe Acrobat, slik at eg kan velja å skriva ut på eit elektronisk fakturapapir? Når eg skriv ut nå ser det berre ut som tilfeldig plassert tal og tekst... Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Vil tro du kanskje kan sette opp noe slikt i Distiller. Selve fakturapapiret kan du evt. scanne. -C- Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Prøv PDF-Creator (Open Source) Kjempefornøyd med dette! (EDIT: Glem det - ser nå hva du vil ha) Endret 3. august 2007 av Spragleknas Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Adobe har vel en pdf print plugin, men den tar jo ikke med selve det gule feltet, kun teksten. Men kan du ikke i datax endre hvordan fakturaen skal se ut? Slik at du selv kan opprette de tekstfeltene som vanligvis står på faktura arket. Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Nei, eg kan ikkje endra på det i datax (finn i så tilfelle ikkje ut korleis...) Så det er altså ikkje muleg å laga ein mal på eit fakturapapir, eller er det nettopp det ChristianW seier eg kan bruka Distiller til? Har aldri brukt det programmet, så eg kjenner ikkje til funksjonane... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå