Wheeljack Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 BG's er et sted man er nødt å delta i om man vil ha gear av bra kvalitet og ikke har pisset seg inn med et high-end guild. Men er simpelten nødt å kjøre BG's. Og da kan man ikke forvente at man er like gira hele tiden, men av og til bare "farmer". Hvem i allverden har sagt at du er "nødt" till å gjøre som du gjør? Det er vissvass. Du har lyst på dem tingene, men du er tydeligvis ikke interessert i å gjøre det som kreves for å få dem. Og det mener du rettferdiggjør å snylte på dem som faktisk går inn for overnevnte? Selv kan jeg være veldig aktiv i 2-3 AV'er på rad..og ha det kjekt med det. For så å være afk..(hoppe litt innimellom mens jeg rydder i huset eller lager middag) i dem neste 2. Vinne alle 5 gjør vi uansett. Og honor poengene er jeg bare pent nødt å ha uansett slik som spillet er lagt opp. 9185285[/snapback] "if you can't beat them - join them" - Tar ikke lange tida før fler og fler bukker under til hva dere driver med der og tilslutt er det ingenting igjen av AV. Kun folk som står og hopper på åpningsstedet. Da kan vi jo snakke om hvor mye honor som blir generert? Det å skaffe honor poeng er en endeløs farmefest og du kan ikke forvente at man skal være like gira all den tiden man er der, det må du skjønne. 9185866[/snapback] Nok engang; Det er ingen som sier at du MÅ ha disse tingene. Du har lyst på dem, fant en snarvei som går ut på å la andre gjøre jobben for deg. Det finnes ikke noe argument som rettferdiggjør den slags oppførsel. Leechere bare graver sin egen grav ved å fortsette sånn. Fler og fler kommer til å kaste seg på bølgen fordi "det er ingen vits å engang prøve med så mange AFK'ere" På toppen av det hele - det er rett og slett ikke lov. Hi guys, I'd like to clear up our policies on "AFK Leeching", and to put a stop to any speculation. Please refer to our Exploitation Policies, at: http://www.wow-europe.com/en/policy/exploitation.html In particular: Q u o t e: Abuse of Game Mechanics The distinction between exploiting bugs and abusing game mechanics is a fine one. While bug exploitation involves the abuse of what is essentially a programming mistake, the abuse of game mechanics is the act of taking advantage of the limitations of the World of Warcraft game systems. Since the line between the sanctioned use and the abuse of game mechanics is sometimes unclear, we prefer to educate players before taking any action against the account being used. This category includes using/distributing game mechanics in a manner unintended by their design that: * Damages another character, their gameplay, the service itself and/or its economy If a player is found to have abused/distributed such game mechanics, he/she may: * Be given a verbal warning * Be temporary or permanently suspended from the game in very specific cases In short, purposefully avoiding the "AFK" tag in a battleground, regardless of the method used is an actionable offence. Anyone found by us to be leeching honour in this way will be first removed from the Battleground, and then action will be taken on their account, up to and including permanent account suspension. If you should see anyone avoiding AFK in a battleground, please report them to us in game, and we will try to witness the offence and take appropriate action in accordance with our policies. If you have any further questions regarding this, please do not hesitate to ask away! Kilde: http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...398997&sid=1#12 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg har idlet i Alterac Valley før, og jeg ville gjort det igjen, om det var noe jeg var ute etter der. Nå var vel problemet riktignok værre før de ødela Alterac Valley med muligheten til å rushe, men sist jeg har innom var det fortsatt endel som bottet eller passet på å ikke bli kastet ut selv om de idlet. Jeg skjønner at det blir frustrerende for de som orker/gidder å være 110% på hver gang de spiller, men om man bare er ute etter items (i alle fall slik det var før) blir man til tider litt lei, og da er det greit å få noen hundre/noen tusen reputationpoints uten å jobbe så alt for mye med det. Det er vel kanskje ikke helt riktig sett med alle andres øyne, men det er "mine øyne" som teller, så jeg får ikke dårlig samvittighet av dette i det hele tatt. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Vel..jeg er ikke nødt å spille wow i det hele tatt, men jeg gjør jo det. Men enkelte ganger blir jeg sliten, men jeg vet jeg trenger honor poeng uansett. Og når man ser på hvordan AV har utviklet seg så er det IKKE tilfelle at dem fleste bare sitter i caven. Man kan ikke alltid bare handle ut i fra hvordan det i værst tenkelige tilfelle kan bli, men man må se på utviklingen av saken og handle ut fra det. Det kalles å tilpasse seg situasjonen. Som jeg sier...jeg føler det å være litt afk i BG'ene går litt på rundgang. DET som er sikkert er at man får mer poeng av å være aktiv enn å være afk, gitt at utfallet av kampen ikke avgjøres ut fra om man er afk eller ei. Personlig nekter jeg å ha et slikt snevert syn på både wow og samfunnet forøvrig. Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 folk i BG med 0dmg, 0healing.. ja, 0-0-0-0 bortover rekka.. fortjener IKKE honor! -Åh, se jeg fikk meg bla bla pvp gear. NULL respekt når du ikke fortjener det! Det er faktisk folk som vil gjøre vær enkelt BG slik den pr i dag er ment å gjøres, det er faktisk bg'er som AV som ikke lenger går ut på kun pvp, det er ikke Kills som gjelder vær gang. men LAGarbeid! Det å jobbe sammen, mot et felles mål! Dette gjelder både AV/AB/WSG/Eye of the storm. Noen får man mer kills i enn andre, men grunn pillaret er jobb sammen. Var i AB i dag, jeg er alltid aktiv på chatten, reporter inc, sier i fra om noen plasser ikke blir forsvart ect. Nå hadde det seg slik, som vanlig at nesten ingen gjør som de burde. Noen var glad for at man sa ifra, å sprang å gjorde ting. Men så var det en stakkarslig sjel som ba meg holde kjeft. Siden jeg da var passe forbannet fra før sa jeg følgende: -Oh' okay so im not allowd to defend/tell ppl where to defend? If thats the way u like it, so bee it.. but u will not win. -Welcome to the gm horde! *** says I cant shud shut ut, and not defend/report so just take it.. im alone and agaist meny hordes I can just sit down and look at my self dying. -Oh' what did I do! Thats what happens when ur NOT defending and reporting! Dette gjorde jo selvfølgelig personen ekstra forbanna, men det er det som er fakta. Hadde jeg reported inc hadde det kommet noen for å hjelpe, siden jeg var alene mot ca 5 horde. hadde jeg ikke forsvart plassen, altså stått der kjempet mot horde og reported hadde jo horde bare valset inn. vær enste AB er det samme mølla. Jeg trenger marks for det jeg så gjerne vil ha, å vil derfor enten vinne fort, eller tape ekstra fort. Men når folk ikke samarbeider er det NULL sjangs. FFS teamwork! Ikke kjeft på folk som faktisk prøver å vinne Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det der er en gjenganger, vet ikke hvor mange ganger jeg har opplevd det der. Premade AB med alle på vent, oppdelte grupper og alle rapporterer og jobber sammen, savner de tidene. Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Det der er en gjenganger, vet ikke hvor mange ganger jeg har opplevd det der. Premade AB med alle på vent, oppdelte grupper og alle rapporterer og jobber sammen, savner de tidene. 9195330[/snapback] WTB Teamwork Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Må si jeg kan ikke fordra leechere. Er noen som sier at det ikke er snylting fordi det er et spill osv, men poenget er at de som leecher ikke ville fått honor i det hele tatt hadde det ikke vært for de som faktisk bidrar med noe og som vil spille. Og da kaller jeg det snylting. Ja det er bare et spill, men jeg bruker tid og penger på dette spillet og da blir slikt fort veldig irriterende. Det at noen påstår at dette ikke ødelegger for de andre er rett og slett tåpelig. Hva om de fleste tenkte det samme. "Jeg er bare 1 av 40 så det er ikke så farlig"..Det er flere ganger at leecherne har vært så mange at vi som faktisk vil spille har hatt problemer med å fullføre AV, fordi vi var så få, det er ille. Og hva er egentlig poenget med å betale for et spill man ikke skal spille selv engang? Om det er så kjedelig å spille hadde det kanskje vært en ide og slutte? Nei jeg synes selvfølgelig ikke alt i WoW er like moro, men det å få items osv. uten noe innsats er vel ikke noe moro? Da kunne en like godt brukt koder.. Jeg spiller AV for å få mest mulig honor og legger ikke skjul på det. AB/WSG/World PVP(events) gjør jeg med guilden når jeg vil gjøre PvP, med HK, teamwork og alt det der. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Er en guild på servern til presten min som heter AV Leechers. Flere av medlemmene der har fiksa alt av honor rewards bare fra leeching. Leecherne blir ikke tatt, de bare kjører på og får gratis honor. Er nok kommet for å bli inntil det blir noen store forandringer. AV på prestn min nå handler om hvem som har færrest leechers. Tidene forandrer seg gitt! Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Må si jeg kan ikke fordra leechere. Er noen som sier at det ikke er snylting fordi det er et spill osv, men poenget er at de som leecher ikke ville fått honor i det hele tatt hadde det ikke vært for de som faktisk bidrar med noe og som vil spille. Og da kaller jeg det snylting. Ja det er bare et spill, men jeg bruker tid og penger på dette spillet og da blir slikt fort veldig irriterende. Det at noen påstår at dette ikke ødelegger for de andre er rett og slett tåpelig. Hva om de fleste tenkte det samme. "Jeg er bare 1 av 40 så det er ikke så farlig"..Det er flere ganger at leecherne har vært så mange at vi som faktisk vil spille har hatt problemer med å fullføre AV, fordi vi var så få, det er ille. Og hva er egentlig poenget med å betale for et spill man ikke skal spille selv engang? Om det er så kjedelig å spille hadde det kanskje vært en ide og slutte? Nei jeg synes selvfølgelig ikke alt i WoW er like moro, men det å få items osv. uten noe innsats er vel ikke noe moro? Da kunne en like godt brukt koder.. Jeg spiller AV for å få mest mulig honor og legger ikke skjul på det. AB/WSG/World PVP(events) gjør jeg med guilden når jeg vil gjøre PvP, med HK, teamwork og alt det der. 9197518[/snapback] Jeg er så enig som det går ann å bli... Jeg ble så sinna i går, at jeg faktisk skrev til Blizz ang hvordan bli kvitt både leetching og de som farmer kills Planen min er: Leetching blir reportet, slik spam blir reported nå.. Når en leetcher har fått nok report på seg, kan de gå inn å lese av score board på hva denne personen har gjort av dmg/healing i hvilken som helst BG, 0 0 0 som er typisk for AV = leetching. Ideen er ikke 100% ferdig utviklet, men det blir den mer og mer for vær gang jeg tar en AV og irriterer meg over saken. Farming av kills.. Dette er et problem som gjør at ingen BG går som den skal. AV, folk står i mitten og farmer kills, AB, ingen defender el. pga farming av kills. WSG, ingen går for flagget pga farming av kills. Dsverre for dere som liker å farme, er ikke BG lakt opp til KUN dreping av horde, det er lagarbeid all the way i alle. Om du skal ha kills, får du springe rundt å ganke. Men det er der min idee kommer inn Jeg vil ha en ny BG for alle som ønsker kills! Alle har hørt om diverse kamper opp gjennom historien, der motstanderne står på vær sin enne, å springer i hverandre? Jeg vil ha en slik BG. Horde Alli springer utav pokker å møtes på mitten, der det blir en eksplosjon av kills De som har gjenstående spillere vinner! De som er død kan selvfølgelig følle med kampen som ghost. Disse kampene vil gå fort og effektivt, slik at man slipper å vente så lenge til å starte en ny. Det er også derfor man ikke resser. Så da er det bare å springe når startsignalet kommer, slå slå, død. Så start en ny. Det vil være et ganske stort areal for alle å boltre seg på. Man vil ha farver som signaliserer hvilket lag man er på, slik at det skal bli minst mulig forvirring, aka en tabard eller noe. Denne ideen er heller ikke helt ferdig utviklet, men den utvikler seg stadig fra dag til dag Den ligger på forslag forumet til blizz også, med min dårlige engelsk..som ikke ble så mye bedre når man skrev den delvis forbanna. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg vil ha en ny BG for alle som ønsker kills! Alle har hørt om diverse kamper opp gjennom historien, der motstanderne står på vær sin enne, å springer i hverandre? Jeg vil ha en slik BG. Horde Alli springer utav pokker å møtes på mitten, der det blir en eksplosjon av kills De som har gjenstående spillere vinner! De som er død kan selvfølgelig følle med kampen som ghost akkurat dette dekker jo arena stort sett:) Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Tja, tror han hadde sett for seg det i en mye større skala. Type 40-manns raids. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Sånn AV var før nesten, to store grupper som møtes på halveien. Den som var sterkest dyttet den andre gruppen bakover. Det var kos det! Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg vil ha en ny BG for alle som ønsker kills! Alle har hørt om diverse kamper opp gjennom historien, der motstanderne står på vær sin enne, å springer i hverandre? Jeg vil ha en slik BG. Horde Alli springer utav pokker å møtes på mitten, der det blir en eksplosjon av kills De som har gjenstående spillere vinner! De som er død kan selvfølgelig følle med kampen som ghost akkurat dette dekker jo arena stort sett:) 9199777[/snapback] Joda, men hadde vært gøy med en 15-man battle som hadde gitt honor. Lenke til kommentar
lupah Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Sånn AV var før nesten, to store grupper som møtes på halveien. Den som var sterkest dyttet den andre gruppen bakover.Det var kos det! 9200411[/snapback] Off, husker det ass. En game kunne jo foregå i dagesvis! Lenke til kommentar
Dev- Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Double honor i AV denne helgen Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 ja AV i gamle dager gjorde at det å skaffe honor var et mareritt:( Lenke til kommentar
Sink Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 oh noes, noen som prøver seg på litt PvP i en battleground?!?!!?! BAN PLZ Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 ja AV i gamle dager gjorde at det å skaffe honor var et mareritt:( 9200693[/snapback] Hadde vært imba med gamle AV nå da. ca 5 honor per pers å jeg hadde ca 200 Hk eller mer per av Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Har hørt rykter om at det er en "report AFK"-knapp på PTR, men har ikke sjekket selv, siden BG køene er utrolig lange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå