Tordenflesk Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Slik du beskriver ei normal skoleuke høres det tafatt ut. Tafatt, slapt, uengasjerende og lite motiverende.That's Rælingen VGS for you. Om jeg ikke husker feil var Rælingen siste-valget mitt Endret 29. november 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Synes det høres jææævla chill ut jeg ass.. er interessert i PC og da i ikt. men fri er også digg.... Lenke til kommentar
Gonzo2 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Synes det høres jææævla chill ut jeg ass..er interessert i PC og da i ikt. men fri er også digg.... Ikt er utrolig chill. Men om man kan endel om PC (over stadiet ved å installere drivere, fjerne virus osv.) Så kan IKT virke litt kjedelig, man går gjennom veldig mye stoff man kan fra før. Er en lett linje for å få gode karrakterer, kan få en 5er uten å prøve f.eks. Så ikt er linja for deg om du har lyst å slappe litt av et år, men samtidig få greie karrakterer Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Gonzo2: Helt klart. Jeg forberedte en muntlig/praktisk prøve med ca. 20 siders løsnings-forslag. Når jeg tok prøven var jeg trøtt som fy pga. kun 4 timers søvn, og hadde sittet en god stund utenfor klasserommet å ventet så var halv-veis i søvne hele prøven. Prøven tok meg 5 min. og endte opp med en 5er. Endret 30. november 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Gonzo2: Helt klart. Jeg forberedte en muntlig/praktisk prøve med ca. 20 siders løsnings-forslag. Når jeg tok prøven var jeg trøtt som fy pga. kun 4 timers søvn, og hadde sittet en god stund utenfor klasserommet å ventet så var halv-veis i søvne hele prøven. Prøven tok meg 5 min. og endte opp med en 5er. Haha! Var på Rælingen i dag, skulle ditt fordi jeg skulle ta opp Naturfag, examen.. Og fikk fyldige historier om han Tyrker læreren (Iraner var han faktisk)...Men han virker feeett.... Uansett, dere på rælingen får jo en Dell PC verdt kroner 16000 kroner....altså låne den.. Hvilke spesifikasjoner er det på den? Duger den til Bf2 osv? Får man låne den med seg hjem osv? Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 BTW: Rælingen var langt unna Skedsmokorset....faen, like langt som Jessheim...Rush Trafikk osv vett...nedtur.. Og skolen virka kjedelig......Men chill..... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Uansett, dere på rælingen får jo en Dell PC verdt kroner 16000 kroner....altså låne den..Hvilke spesifikasjoner er det på den? Duger den til Bf2 osv? Får man låne den med seg hjem osv? 16000 my ass! De ble kjøpt for 8K stykket.Intel Core2 Duo T7300 2.0 GHz 2GB PC5300 DDR2-RAM 160GB 5400 RPM nVidia 8600M GT Det er en i klassen som spille Crysis med den, så ganske god er den da. Har den på benken ved siden av meg her. Dual-booter Ubuntu og XP på den. Ubuntu hjemme, XP på skolen. Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Uansett, dere på rælingen får jo en Dell PC verdt kroner 16000 kroner....altså låne den..Hvilke spesifikasjoner er det på den? Duger den til Bf2 osv? Får man låne den med seg hjem osv? 16000 my ass! De ble kjøpt for 8K stykket.Intel Core2 Duo T7300 2.0 GHz 2GB PC5300 DDR2-RAM 160GB 5400 RPM nVidia 8600M GT Det er en i klassen som spille Crysis med den, så ganske god er den da. Har den på benken ved siden av meg her. Dual-booter Ubuntu og XP på den. Ubuntu hjemme, XP på skolen. Hehe, skolen får vel PC-en billigere siden de er skole og fordi de kjøper flere enn 1 stk.... Uansett....Høres som en rimelig bra Bærbar Pc ihvertfall...... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) http://www1.euro.dell.com/content/products...1DG0FzZXMkKBFhX Var nok 6k den kostet. Endret 6. desember 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
LasseGL Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 http://www1.euro.dell.com/content/products...1DG0FzZXMkKBFhXVar nok 6k den kostet. wow, det var billig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå