albions Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Kan noen lage ein liste over gear som kan kjøpes, da mener eg svært bra ting som episke sverd og rustning osv. Holder på å ginde opp ein warrior og trenger ein plan over hva som er mulig å skaffe. Hvor mye det koster spiller ingen rolle, hva er det beste veien å gå når det gjelder blacksmith, ser at det går an til å lage ein del bra utstyr. Det hadde vert fint um noen kunne sette opp ein liten "handle liste" til meg. Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Er vel bare å sjekke AH regelmessig på banken? Det ligger ikke mer på der selv om noen lager deg en handleliste Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hvorfor ikke søke på Allakhazam.com? eller lignende sider.. Leter man, finner man Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Her er noe du kan begyne med. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Dette er vel mer eller mindre det du leter etter? Der finner du vel både BoE og BoP såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
JCH6 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Prøv også www.wow-loot.com. Gir en bra oversikt på hva som er brukbar loot for de enkelte klassene. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Finnes også en thread på warrior forumet på wow-europe sitt forum om gearing av warrior. Lenke til kommentar
albions Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Ok, takker for hjelpa Foresten, hva anbefaler dere? Armorsmith, hammersmith, swordsmith eller axesmith ? Endret 1. august 2007 av albions Lenke til kommentar
albions Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Hammersmith. 9187072[/snapback] Hvorfor det, når man ser på hva armorsmith kan lage så kan eg jo få mere nytte av det da eg kan lage flere ting så eg kan ha på meg samtidig. F.eks chest, shoulders, og bracers Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Mja, jo.. spørs jo hva du skal være, om det er tank eller dps.. Hammersmith gir jo to fin, fine hammere, som kan oppgraderes. Armorsmith gir ikke så veldig mye egentlig. Lenke til kommentar
albions Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Mja, jo.. spørs jo hva du skal være, om det er tank eller dps.. Hammersmith gir jo to fin, fine hammere, som kan oppgraderes. Armorsmith gir ikke så veldig mye egentlig. 9187185[/snapback] Poenget mit er at eg ikkje har tid til å spille på faste tidspunkt, så da er å skaffe gearet gjennom ein guild utelukket. Så eg skal ikkje være tank kun dps. Vist eg kan lage det meste av armoren selv så kommer det vell sikket eit bra BoE sverd, mace eller axe på AH Foresten er dual wield det beste valget for ein dps warrior ? Endret 1. august 2007 av albions Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 dw fury = PvE 2h arms = PvP For levling ville jeg gått Fury hele veien. Med 2h frem til ~43, da går jeg dual wield hvertfall. Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 sålenge du har nok hit jeg er lvl 46 og har 1 hånds mace og 1 hånds sword og har 0 i hit rating, går riimelig treigt å drepe mobs på samme lvl, bom bom bom hit etc Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 På lvl 49 kan du få en ring med 10 hit rating fra Mara, og rundt den samme levelen kan du få en trinket med 10 hit rating fra Hinterlands elite quest. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 får også en MH øks fra sunken temple når den tid kommer, 10 hitrating. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå