Iceythe Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hei Driver å setter i stand min gamle moped etter å ha stått støvet ned i garasjen i fem år. Ser at standard dim på bakhjul til MT5 er 1,60x16". Er litt i det minste laget Det jeg lurer på er om det lar seg gjøre å handle inn 1,60x18" felg og eiker (fra f.eks DT eller TSX) og bare hive på nav og whatnot fra den gamle felgen? Lenke til kommentar
CopyDog Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg har Tsx dekk på mt5'en min(80 mod) funker bra så lenge det ikkje er 2 stk på synst å huske jeg tok vekk litt sånn unødvendig dritt da Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Ok.. Har sett rundt etter felger og dekk på nettet, men finner ikke komplette hjul. Ser f.eks at Delta Motor selger felg og eiker hver for seg og ingen nav. Det som jeg anser som en mulighet er å flytte over navet fra det originale MT5-bakhjulet (da med nye eikere) og sette det på det nye hjulet. Dersom dette er en operasjon som koster mer enn det smaker så bør jeg kanskje vurdere å få tak i brukt komplett hjul og modifisere dette til å passe MT5.. Lenke til kommentar
CopyDog Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg har ikkje mye peiling på hva alle delene heter å sånn. men synest å huske det var noen problemer med å bruke det gamle mt5 drevet tror det er tsx drev å alt det der på min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå