Kakebakelate Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 vil ikke anbefale Copperhead. det er den dårligeste razermusa jeg har prøvd. ville nokk heller ha godt for Deathadder, eller kansje Habu Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) g9 og nye g15 har ikke kommet ut enda , men fy så smuth det ser ut poster noen bilder G9 g15 new one har gamle g15 og g5 , er keen på og kjøpe nye , men er så fornøyd med de jeg har nå! så veti kke om det kan bli bedre! G15 eiier Endret 9. august 2007 av Nokia_dell Lenke til kommentar
presets Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg skal kanskje kjøpe G15 om den kommer til en rimelig penge.. men G9 Ser ekkel ut.. men får se.. Jeg skal teste den og da Lenke til kommentar
Artificin Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 vil ikke anbefale Copperhead. det er den dårligeste razermusa jeg har prøvd. ville nokk heller ha godt for Deathadder, eller kansje Habu 9242925[/snapback] Hva mener du? Er det formen på Copperhead du ikke liker, eller er det sensoren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå