Gå til innhold

nytt tastatur + mus, til gaming.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mus er jeg litt i tvil sjøl, Razer diamond back har jeg hatt to av, de er gode de, men har planer om å prøve no nytt, enten ms intelli 3.0 eller g5 07 editon..

9201530[/snapback]

 

Seriøst, har du tatt i Deathadder?!?!??!!(x666)

 

Tror jeg nesten fikk orgasme når jeg tok i den jeg. Har brukt MS Explorer 3.0 2 år, Copperhead så bytta jeg tilbake - aldrig tilbake til noe, tror jeg har funnet musa jeg kommer til å bruke resten av livet.

Lenke til kommentar
Mus er jeg litt i tvil sjøl, Razer diamond back har jeg hatt to av, de er gode de, men har planer om å prøve no nytt, enten ms intelli 3.0 eller g5 07 editon..

9201530[/snapback]

 

Seriøst, har du tatt i Deathadder?!?!??!!(x666)

 

Tror jeg nesten fikk orgasme når jeg tok i den jeg. Har brukt MS Explorer 3.0 2 år, Copperhead så bytta jeg tilbake - aldrig tilbake til noe, tror jeg har funnet musa jeg kommer til å bruke resten av livet.

9201715[/snapback]

Nei.. :ermm:

Kanskje vurdere den også da, ossen er det i sammenligning med Diamondback da?

Lenke til kommentar

Man må nesten se og ta på for å tro.

 

Neida, den er veldig god! Samme passform som Explorer 3.0, men finere design og herlig å holde, bedre sensor og "kult" blått men diskré lys. Les reviews på prisguiden..

 

Hvis jeg skal sammenligne, så har jeg hatt Copperhead som har samme fasong som Dimondback, og jeg ble aldrig glad i det designet. MS har jeg mye bedre erfaringer. Dessuten så skal sensorene på Dimondbacks ikke være mega bra.

Lenke til kommentar
Saitec Eclipse 1, Razer Deathadder.

9184884[/snapback]

 

en venn av meg har saitek eclipse 1 og w-tasten som han ofte bruker i spill blir slitt av (det er bare et tynt lag med "maling" over tastene dvs ikke god kvalitet sånn sett, det kan jo også være pga han har litt ekstra lange negler), men ut i fra bilder så er jeg ikke sikker på om 2ern er noe særlig bedre.. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Saitec Eclipse 1, Razer Deathadder.

9184884[/snapback]

 

en venn av meg har saitek eclipse 1 og w-tasten som han ofte bruker i spill blir slitt av (det er bare et tynt lag med "maling" over tastene dvs ikke god kvalitet sånn sett, det kan jo også være pga han har litt ekstra lange negler), men ut i fra bilder så er jeg ikke sikker på om 2ern er noe særlig bedre.. :dontgetit:

9207808[/snapback]

 

2ern er MYE bedre ;) Mye dyrere og da.... :( Men ellers så holder den! og min har vært gjennom mye! transport og slag og tasting :)

Lenke til kommentar
Saitec Eclipse 1, Razer Deathadder.

9184884[/snapback]

 

en venn av meg har saitek eclipse 1 og w-tasten som han ofte bruker i spill blir slitt av (det er bare et tynt lag med "maling" over tastene dvs ikke god kvalitet sånn sett, det kan jo også være pga han har litt ekstra lange negler), men ut i fra bilder så er jeg ikke sikker på om 2ern er noe særlig bedre.. :dontgetit:

9207808[/snapback]

 

Haha. Det tror jeg ikke NOE på. Jeg har brukt mitt tastatur AKTIVT dvs. HVER DAG i over ett år nå. Og har ikke vist tegn til slitasje!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...