Confuseed Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Har tenkt på å kjøpe nytt tastatur og mus. må være bra til gaming. gode taster. ikke flatt tastatur. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Anbefaler Saitek Eclipse II som tastatur, og Razer Copperhead som mus. Jeg har de og har aldri hatt noe som helst problemer! Lenke til kommentar
mortenhei Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Microsoft Wired Keyboard 500, PS/2 Tastatur (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=310049) Knappene er helt konge:) + alltid greit med volum knapper osv;) Bråker ikke heller og logitech mx518 (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=307658) sitter som en "hero" i hånda:) ett -MINUS- er at man blir fort svett i handa Endret 1. august 2007 av wannabemagnusfalsen Lenke til kommentar
coRnflEks Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Saitec Eclipse 1, Razer Deathadder. Lenke til kommentar
presets Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Anbefaler Saitek Eclipse II som tastatur, og Razer Copperhead som mus. Jeg har de og har aldri hatt noe som helst problemer! 9184749[/snapback] saitek eclipse II og Logitech G5 2007 Edition Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Microsoft Wired Keyboard 500, PS/2 Tastatur (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=310049) Knappene er helt konge:) + alltid greit med volum knapper osv;) Bråker ikke heller og logitech mx518 (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=307658) sitter som en "hero" i hånda:) ett -MINUS- er at man blir fort svett i handa 9184756[/snapback] Keyboardet støttes fullt ut Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Saitek I og II er et must for nerder som gamer om natten Ellers slenger jeg meg på G5 bølgen. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Siatek eclipse 1 Mus er jeg litt i tvil sjøl, Razer diamond back har jeg hatt to av, de er gode de, men har planer om å prøve no nytt, enten ms intelli 3.0 eller g5 07 editon.. Lenke til kommentar
coRnflEks Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Mus er jeg litt i tvil sjøl, Razer diamond back har jeg hatt to av, de er gode de, men har planer om å prøve no nytt, enten ms intelli 3.0 eller g5 07 editon.. 9201530[/snapback] Seriøst, har du tatt i Deathadder?!?!??!!(x666) Tror jeg nesten fikk orgasme når jeg tok i den jeg. Har brukt MS Explorer 3.0 2 år, Copperhead så bytta jeg tilbake - aldrig tilbake til noe, tror jeg har funnet musa jeg kommer til å bruke resten av livet. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Mus er jeg litt i tvil sjøl, Razer diamond back har jeg hatt to av, de er gode de, men har planer om å prøve no nytt, enten ms intelli 3.0 eller g5 07 editon.. 9201530[/snapback] Seriøst, har du tatt i Deathadder?!?!??!!(x666) Tror jeg nesten fikk orgasme når jeg tok i den jeg. Har brukt MS Explorer 3.0 2 år, Copperhead så bytta jeg tilbake - aldrig tilbake til noe, tror jeg har funnet musa jeg kommer til å bruke resten av livet. 9201715[/snapback] Nei.. Kanskje vurdere den også da, ossen er det i sammenligning med Diamondback da? Lenke til kommentar
coRnflEks Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Man må nesten se og ta på for å tro. Neida, den er veldig god! Samme passform som Explorer 3.0, men finere design og herlig å holde, bedre sensor og "kult" blått men diskré lys. Les reviews på prisguiden.. Hvis jeg skal sammenligne, så har jeg hatt Copperhead som har samme fasong som Dimondback, og jeg ble aldrig glad i det designet. MS har jeg mye bedre erfaringer. Dessuten så skal sensorene på Dimondbacks ikke være mega bra. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ok.. Høres bra ut den, har en tråd rett under denna nå, ta deg en tur innom da om det er no mer du vil si om den, så slipper vi å bruke den tråden her.. Var jo tråsalt ikke jeg som har laga denna.. Lenke til kommentar
Artificin Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Saitek Eclipse 1 er bra. Derimot har etterfølgerens space-tast en tendens til å ryke ganske fort. Hva mus angår, er det kun opp til deg hva du liker best. Gå rundt og prøv de forskjellige musene og se hvilken du liker best. Kan forøvrig anbefale Razer Deathadder og Copperhead. Lenke til kommentar
ssdrive Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Saitec Eclipse 1, Razer Deathadder. 9184884[/snapback] en venn av meg har saitek eclipse 1 og w-tasten som han ofte bruker i spill blir slitt av (det er bare et tynt lag med "maling" over tastene dvs ikke god kvalitet sånn sett, det kan jo også være pga han har litt ekstra lange negler), men ut i fra bilder så er jeg ikke sikker på om 2ern er noe særlig bedre.. Lenke til kommentar
presets Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Saitec Eclipse 1, Razer Deathadder. 9184884[/snapback] en venn av meg har saitek eclipse 1 og w-tasten som han ofte bruker i spill blir slitt av (det er bare et tynt lag med "maling" over tastene dvs ikke god kvalitet sånn sett, det kan jo også være pga han har litt ekstra lange negler), men ut i fra bilder så er jeg ikke sikker på om 2ern er noe særlig bedre.. 9207808[/snapback] 2ern er MYE bedre Mye dyrere og da.... Men ellers så holder den! og min har vært gjennom mye! transport og slag og tasting Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Saitec Eclipse 1, Razer Deathadder. 9184884[/snapback] en venn av meg har saitek eclipse 1 og w-tasten som han ofte bruker i spill blir slitt av (det er bare et tynt lag med "maling" over tastene dvs ikke god kvalitet sånn sett, det kan jo også være pga han har litt ekstra lange negler), men ut i fra bilder så er jeg ikke sikker på om 2ern er noe særlig bedre.. 9207808[/snapback] Haha. Det tror jeg ikke NOE på. Jeg har brukt mitt tastatur AKTIVT dvs. HVER DAG i over ett år nå. Og har ikke vist tegn til slitasje! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Saitek er iallefall ikke dårlig kvalitet! Er et solid tastatur.. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 G15 er et bra tastatur som det vil ta bittelitt tid og venne seg til siden tastene er litt mindre enn vanlige taster og next-knappen til musikk blir fort litt slitt hvis du bruker den aktivt, ellers er dette det både kuleste og beste tastaturet jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Nye Logitech G15 tastaturet og nye G9 musa! OMFG! De er helt sjuke! Lenke til kommentar
Artificin Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Nye Logitech G15 tastaturet og nye G9 musa! OMFG! De er helt sjuke! 9239836[/snapback] Tell me... Har du prøvd dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå