PSV Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Alle "high-end" spillerne jeg kjenner på min server, sier selv, att de måtte velge mellom. A: ha ett normalt, sosialt liv. eller B: droppe alt annet, og bare konsentrere seg om WoW, for å klare bli god nok til f.eks. "The Black Temple".De sier selv, att det knapt er mulig å ha det som vil betegnes som et normalt liv, og samtidig spillet nok til å ta de tøffeste instancene. Det går bare ikke.. 9204087[/snapback] Merkelig utsagn. Toppguildet på serveren jeg spiller på raider rundt 15 timer i uka, som ikke er mye i det hele tatt, og de er jo i Black Temple/Mount Hyjal (4/4) nå. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 - New Battleground: 15 person battleround, 30-40 minutes estimated time to finish it *Destructible buildings *Siege Weapons Deilig... Lenke til kommentar
knux Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Detta blir lættis altså, angrer på at jeg i det hele tatt har brukt tid på å spille wow.. Tror jeg quitter å spille nå jeg >.< Lenke til kommentar
Zelda_ Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Steike for noen fete områder! Beste eg har sett fra blizz. Har alltid elsket snøområder i wow. Winterspring ftw! Ble pluttselig positiv til wow igjen :!: Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) - New Battleground: 15 person battleround, 30-40 minutes estimated time to finish it*Destructible buildings *Siege Weapons Deilig... 9204389[/snapback] Ja hvis det ikke blir som AV,(at start) 'lets put in a lot of stuff', (several months later) 'lets take it all out and let the facion use it as an racetrack instead' Endret 4. august 2007 av B-QL Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg er redd at for å gjøre Death-knight en spillbar klasse så kommer Blizzard til å ødlegge den:( Jeg tenker liksom på.....death-knight...manifest av ren ondskap....joda her kan man som death-knight allianse spiller vandre rundt i stormwind blandt barn og andre fredelige mennesker...hvor er logikken i noe slikt? OK...det sto på en av dem nye expansion sidene..."Master the necromantic powers of the Death Knight - World of Warcraft's first Hero class" Så betyr dette at man ikke er ond? Man bare føler at man kan takle å bruke dem onde kreftene til å hjelpe sin side? Alla warlock som gjør det samme. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Men selve Northrend...med viking-kultur og Norsk look:) Wow.....DET liker jeg:) Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 glad jeg har slutta når jeg ser dette. enda mer lvl, vil si alt gear som man har strevet for i pvp er ubruklig på lvl 80. skal du ha hero class så går det sikkert ikke ann å ha liv ved siden av, legger spillet mer opp for hardcore players mens dem normale detter lenger bakover Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Utrolig at folk presterer å klage over fremskritt. Ingen tvinger dere til å kjøpe WotLK. For meg virker det som om det er mange her som ikke har noen anelse om at dette her er vanlig, og ikke bare WoW-spesifikt (Ja, det finnes andre MMO's enn World of Warcraft! :o). Northrend så unektelig herlig ut! Ligner litt mer på Warcraft 3 enn hva noen av de tidligere områdene har gjort. Dessuten er det jo levling fra 1-80 som er mer for casuals enn high-end raiding. Synes det blir direkte feil å si at de legger spillet opp for hardcore players, da det rett og slett ikke er sant. Ja, for å få det beste utstyret er det klart du må jobbe for det, men hvis man ikke føler for det er det jo fullstendig valgfritt hva man ønsker å gjøre på level 80 - akkurat som det var på level 60 og 70 også. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 glad jeg har slutta når jeg ser dette. enda mer lvl, vil si alt gear som man har strevet for i pvp er ubruklig på lvl 80. skal du ha hero class så går det sikkert ikke ann å ha liv ved siden av, legger spillet mer opp for hardcore players mens dem normale detter lenger bakover 9204637[/snapback] Hva med de som allerede har det beste PvP-utstyret? De har jo ikke mer å spille for nå, med mindre de raider. Og utstyr blir jo ikke ubrukelig bare fordi det kommer en ny xp-pakke. De som hadde fullt tier 3 hadde som regel mye lettere vei opp til lvl 70 enn de som ikke hadde. Slik kommer det sikkert til å være med den nye xp-pakken også. Blizzard har alltid vært flinke til å ta vare på casual players. Det eneste problemet jeg ser med WotLK er lvl 80 cap. Den er ikke et problem for akkurat meg, siden jeg er lvl 70, men kommer til å være et helvete for nye spillere. Hvordan skal jeg få flere venner til å spille, hvis jeg må si: "Ja, starter du nå, kan vi gjøre instances sammen om en 6-7 mnd." Håper Blizzard virkelig gjøre noe drastisk med lvl 1-70. F.eks kan de gjøre om rested xp slik at man tjener MYE mer på det. De kan også justere xp rewards fra quests (kanskje 4-5 ganger så mye som det man får i dag). Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det sto jo nevnt at de ville tilrettelegge levlingen fra 1-60 (muligens 1-70) slik at det gikk nevneverdig fortere. Hvordan de har planer om å gjøre det vet jeg ikke, men en XP-boost vil jo være en mulighet f.eks. Forøvrig var vel WoW det MMORPG'et som var lettest å nå topplevelen på da det kom ut. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Se så mange som slutter! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Se så mange som slutter! 9204782[/snapback] Ta det med ro. Det er tomme trusler for det meste Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Håper WoW går til helvete om 1-2 år. AoC blir å briljere online-verden. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Håper WoW går til helvete om 1-2 år. AoC blir å briljere online-verden. 9204791[/snapback] Mener du at WoW må fjernes fra markedet for at AoC skal kunne dominere? Jeg foretrekker heller konkurranse enn monopol i alle fall. Hva gjør du egentlig i tråden her i det hele tatt? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Klager. Nei, WoW kan være der, bare sier at jeg håper driten går til helvete? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Det eneste jeg egentlig er sånn halvveis skeptisk til (at the moment) er vel egentlig at det bare kommer en hero class. Nå vet jeg jo ikke stort om hva Blizzard har planlagt rundt dette, men det å starte på level 70 høres ikke ut som en god idé synes jeg. Det jeg håpet en hero class skulle være var at man kunne "bygge på" sin eksisterende class, slik at man kunne velge f.eks 2-3 retninger innen en slags overordnet spesialisering (slik som shadow, holy, discipline - bare enda mer). Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Klager. Nei, WoW kan være der, bare sier at jeg håper driten går til helvete? 9204808[/snapback] Olol, så toeff du er med dine ekstragavante meninger om wow, som du uttaler i en wow tråd, om en exp. pack til wow. Grow up. Hvorfor skal wow gå til helvete? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Klager. Nei, WoW kan være der, bare sier at jeg håper driten går til helvete? 9204808[/snapback] Velkommen til ignore. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Når TBC ble announced var det maaaaange som sa de skulle slutte.. men sannheten er vel at WoW's populasjon ble doblet :!: og for de som gikk glipp av Naxxramas: Tigole and the team is thinking of revitalising Naxxramas for the semi-casual people (like old Molten Core) in WotLK, as they fit by lore by moving it completely to Northrend. Endret 4. august 2007 av zbegra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå