Gå til innhold

World of Warcraft : Wrath of the Lich King


Anbefalte innlegg

Glad for at de øker capen til 80. Vi er ikke loremessig klare for arthas på level 70.

 

Gleder meg også til de andre tingene. Litt skeptisk til denne death knighten. Tror det trenger en del tweaking til for å gjøre den balansert.

 

Men godt nytt, fikk litt wow glød tilbake :) De har vel ikke sagt noe om release?

9202922[/snapback]

Første kvartal av 2008 tror jeg det var. Og lore messig er det enda mer usanynelig at vi kan drepe arthas på 80 en at vi kan drepe Illdan på 70.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Introduction to the Death Knight Class

 

- Designed to fullfil both tanking and DPS roles

- Deathknights will tank with 2h or dual wield

- Death Knight is a hero class-- can't roll as a level one character, wanted to make it more epic (no level one Death Knights). Character class with two distinguishing elements-- have to unlock the ability to play one. Don't have to be a raider. Quest chain at level 80, like the Warlock epic mount quest, to unlock Character class. Story elements-- explain interaction with Arthas. Second element: Once you've unlocked it, you start off at a relatively high level

Lenke til kommentar

Utrolig mange her som ikke liker økt level-cap bare fordi det gearet man nå har skaffet, blir dårlig til den tid man når 80, virker som alle her i grunn bare tenker på PVP, og overseer PVE delen av spillet, det å oppleve encounters, få ta ned bosser som man kjenner igjen fra loren osv. Tror ikke de seriøse raiderne som allerede er ferdig med Hyjal osv, bryr seg så mye om gearet sitt osv, de tenker heller på å ha det litt kult, få oppleve ting osv, men ikke vet jeg.

Lenke til kommentar
Hvordan vil det bli med flying mount?

Vil vi kunne bruke den i Northrend

9203195[/snapback]

 

ja

 

hihi, this just in:

 

Dalaran will be moved and hover above Northrend. It will be used as a neutral capital city.

 

:hmm: tipper Kirin'tor har bygget om byen til en flyvende by :innocent:

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

- Will green items in Northrend be better than Tier 4? Yes, we do expect to see the same kind of progression. We were happy overall with the way it worked. If you're decked out in Illidan gear or the new raid zone that I can't mention just yet that will be out before the expansion (!), that gear will last you a while. But players like upgrades early and often.

 

se på det, ja!

Lenke til kommentar
Utrolig mange her som ikke liker økt level-cap bare fordi det gearet man nå har skaffet, blir dårlig til den tid man når 80, virker som alle her i grunn bare tenker på PVP, og overseer PVE delen av spillet, det å oppleve encounters, få ta ned bosser som man kjenner igjen fra loren osv. Tror ikke de seriøse raiderne som allerede er ferdig med Hyjal osv, bryr seg så mye om gearet sitt osv, de tenker heller på å ha det litt kult, få oppleve ting osv, men ikke vet jeg.

9203223[/snapback]

 

 

well, dooooh... tier 5->6

season 1 glad set -> season 2 glad set

 

ALT gear blir dritt uansett.. så ser ikke helt hva du mener...

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Jeg håper Blizzard snart begynner å ta hensyn til andre enn laveste fellesnevner, selv om jeg vet at de aldri kommer til å gjøre det. Sålenge det er 9 mill som spiller spillet, og minst 8 mill av dem er casuals, sier det vel seg selv at det ikke kommer til å skje. Og når halvparten av disse igjen, begynner å grine fordi en som er dobbelt så flink og spiller 4 ganger så mye som dem faksisk har bedre utstyr, ja da må vel Blizzard høre på de og resette spillet med jevne mellomrom.

 

Synes egentlig synd på dem som investerer så mye tid i spillet, for dermed å bare få en svær f*uck you i trynet fra Blizzard med jevne mellomrom.

 

...beklager, men det måtte bare ut :) Blir "spennende" å se hva ekspansjonen kommer til å inneholde...

9185387[/snapback]

 

Er noe av det dummeste jeg har hørt.

Spillet er ikke laget med tanke på "casual" spillere i det hele tatt.

Hvis du ikke mindre har tid til å grinde instancer haugevis med timer i uka,

så får du ikke noe skikkelig raiding-guild. Og da kan du bare drømme om å nærme deg store instancer som "The Black Temple" osv..

 

Jeg selv har en svær travel timeplan, og har ikke på langt nær muligheten til å fylle de kravene raiding-guilds krever på min server. Så alt jeg kan nøye meg med, er å grinde for litt cash og rep. Nå er jeg exalted med alle factions jeg kan grinde meg opp med, utenom å ta dungeons. Så nå er det ikke stort mer jeg kan gjøre, uten å måtte ha ett raiding-guild. Som for meg, som ikke aner når jeg har muligheten til å spille, eller hvor lenge osv. Jeg kan bare glemme alt som er av High-End dungeons.

 

Det jeg ser mest frem til ved ny expansion pack, er faktisk det att nå jeg når level 80, så kan det kanskje hende jeg kan gå tilbake å ta ting som "The Black Temple".

I og med att jeg kan nesten garanter glemme å ta noe av det nye "High-End" tingene før nesten expansion pack og level 90.

 

For meg, er nesten hele moroa det å drepe store bosser.

Og den gleden får jeg aldri, siden att får å bli sterkt nok til å ta slike bosser, så er mann avhengig av å ha temmelig mye tid til å spille. Langt mer enn hva du kan forvente av en gjennomsnittlig person.

 

Du kan si hva du vil, om at de som tydeligvis ikke har noe bedre å gjøre enn å spille flere timer hver dag, fortjener dermed, etter alt slite dems. Å være langt bedre enn folk som ikke har denne muligheten.

Men vi betaler da like mye, det er ikke vår feil att vi faktisk har ett "normalt" liv å prioritere vedsiden av, så gjør det umulig får oss å få full glede av spillet.

Jeg syntes det er mer urettferdig att folk, fordi de har andre ting i livet å gjøre enn å spille, som betaler like mye som de som spillet 24/7, ikke skal få kunne ta de svære bossene, og ha det like gøy, de få timene vi har til disposisjon, som de som ikke har bedre å gjøre. Mange av oss kan ha like lyst til å spille like mye som folk som spiller 24/7, men vi har rett og slett ikke muligheten for det. Syntes ikke det er rettferdig att vi skal bli straffet for det.

 

Alle "high-end" spillerne jeg kjenner på min server, sier selv, att de måtte velge mellom. A: ha ett normalt, sosialt liv. eller B: droppe alt annet, og bare konsentrere seg om WoW, for å klare bli god nok til f.eks. "The Black Temple".

De sier selv, att det knapt er mulig å ha det som vil betegnes som et normalt liv, og samtidig spillet nok til å ta de tøffeste instancene. Det går bare ikke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...