Gå til innhold

World of Warcraft : Wrath of the Lich King

Anbefalte innlegg

fant noe på nett:

Well, if the trademark application and all the buzz was not enough, here we present a picture of what appears to be a brochure or program from Blizzcon. From it we can gather a fair bit of info.

wolkphoto.jpg

The dark, necromatic Death Knight - the first new character class added to World of Warcraft since its launch.

Northrend, the harsh, icy continent where the Lich King holds rule, complete with new zones, quests, items and monsters.

New level cap of 80 providing access to mighty new powers and talents

New battlegrounds featuring siege engine warfare and destructable buildings

Expanding character customisation options including new hairstyles & dances, the ability to change the hairstyles of existing characters, and new skin color variants.

Wrath of the Lich King

The level cap at Blizzcon will be set to 72 (It will be 80 at the release, of course)

Utgarde Keep should be one of the first dungeon you can access, and the first wing will be playable at Blizzcon.

Horde players will be able to access Northrend by taking a Zeppelin in Tirisfal Glades, they will arrive at Vengeance Landing in Howling Fjord. (This wasn’t mentionned, but we can assume that Alliance players will arrive at Valgarde)

I’m sure more info will be pouring in as Blizzcon continues so be sure to check back!

Endret av floffan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer veldig på Death Knights og hvordan de skal funke mtp. eventuelle forhåndskrav og særlig mht. (eventuell) spillbalanse.

9202287[/snapback]

Ja, helt enig...

Hvis man først må gjøre hundre og ørten quests og lignende for å få lov til å lage en Death Knight, så bør vel den DK'en (la oss for guds skyld begynne å bruke den forkortelsen med en gang) være verdt innsatsen!

Og hvis DK skal være über, så blir det balanseissues.

Og spellcasting tank? Høres ut som om warriors, druids og til en hvis grad paladins nettopp ble hardt skrudd...

Lenke til kommentar

stemmer, regner med det blir like spektakulært som BC var ved release, om ikke mye mer. nå får man 'a) ta seg en god pause fra spillet' eller 'b) prøve å se om man ikke får unnagjort det meste av contentet i outlands.'

Lenke til kommentar

Sorry, men det frister egentlig ikke mer.

Blir nok Age of Conan på denne karen.

Er kanskje flaks for meg at kontoen min ble stjålet forrige uke.

Herregud så lei jeg er av wow etter tbc kom ut.

Jeg trengte faktisk en pause for å forstå hvor kjedelig wow egentlig er.

Lenke til kommentar

Glad for at de øker capen til 80. Vi er ikke loremessig klare for arthas på level 70.

Gleder meg også til de andre tingene. Litt skeptisk til denne death knighten. Tror det trenger en del tweaking til for å gjøre den balansert.

Men godt nytt, fikk litt wow glød tilbake :) De har vel ikke sagt noe om release?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...