Gå til innhold

World of Warcraft : Wrath of the Lich King

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Igjen, hvis vi holder oss til wc lore, så *var* scourge en del av legion. Og nå har de to forskjellige mål, der scourge ønsker og kontrollere azeroth, mens legion ønsker og ødelegge azeroth.

Men tilbake til det egentlige spm ditt om hvordan egentlig en death knight passer inn i wow gamet kan jeg vel egentlig ikke se noe svar på iallefall om vi ser på wc lore

Men Blizzard kommer sikkert til og foklare det med noe slikt som når Belf paladins kom til horde

Ja ok..du har gjerne rett i dette med scourge vs legion, men begge vil ødlegge azeroth slik vi kjenner det i dag.

Jo men jeg vil tro Blizzard skal slite med en slik forklaring. BE er jo ikke i uttganspunktet onde, noe death-knights er. OG om Blizzard forander loren slik at klassen blir spillbar...så vil jeg si at konseptet med death-knight blir ødelagt.

Ja takk til hero-klasser, men death-knight har ikke noe med hero å gjøre....

Mine forslag til hero klasser kunne kanskje vært...

For både paladins og warriors kan man nå gå veien til tempelridder.

Warlock kunne blitt heksejeger

Hunter demonjeger

prest kunne blitt pave hihi:)

etc...

Lenke til kommentar
Og grafikken blir like lego-aktig som før?

9199232[/snapback]

Det er vel ikke vanlig at man endrer grafikkmotoren når man slipper expansionpacks, er det vel? ;)

9199237[/snapback]

de oppdaterte den litt når BC kom ut, men grafikken forblir nok så si den samme.

Akkurat slik den skal være.

Lenke til kommentar
Og grafikken blir like lego-aktig som før?

9199232[/snapback]

Det er mange som har klaget på grafikken til Blizzard. Jeg mener at det muligens var en genistrek. Selv om den ikke er "realistisk" så er det allikevel veldig pent å se på, det kan ikke sies i mot. Det lar de med litt mindre bra pc'er spille og den er rett og slett veldig lett og like, ihvertfall føler jeg det sånn. Da jeg prøvde LOTRO falt jeg aldri for grafikken, den så riktignok helt fantastisk ut når man hadde god nok PC, men min så endte det opp med å se litt halvferdig ut. Og etter alle 3 Warcraft spillene pluss expansion pack så hadde det vært litt snodig å gå bort fra grafikken i de spillene.

Mange spill prøver å se mest mulig realistiske ut, men er det ikke bra nok gjort blir det bare seende feil ut i mine øyne. Men hvis man ikke prøver å gjøre det realistisk, men allikevel lager noe som er pent å se på funker det mye bedre.

Må sies at jeg ønsker meg litt mindre space-age looking armor og våpen i den neste expansion packen.

Lenke til kommentar
Det er mange som har klaget på grafikken til Blizzard. Jeg mener at det muligens var en genistrek. Selv om den ikke er "realistisk" så er det allikevel veldig pent å se på, det kan ikke sies i mot. Det lar de med litt mindre bra pc'er spille og den er rett og slett veldig lett og like, ihvertfall føler jeg det sånn. Da jeg prøvde LOTRO falt jeg aldri for grafikken, den så riktignok helt fantastisk ut når man hadde god nok PC, men min så endte det opp med å se litt halvferdig ut. Og etter alle 3 Warcraft spillene pluss expansion pack så hadde det vært litt snodig å gå bort fra grafikken i de spillene.

Mange spill prøver å se mest mulig realistiske ut, men er det ikke bra nok gjort blir det bare seende feil ut i mine øyne. Men hvis man ikke prøver å gjøre det realistisk, men allikevel lager noe som er pent å se på funker det mye bedre.

Må sies at jeg ønsker meg litt mindre space-age looking armor og våpen i den neste expansion packen.

Kunne ikke sagt det bedre selv. Elsker looken World of Warcraft har.

Lenke til kommentar
Igjen, hvis vi holder oss til wc lore, så *var* scourge en del av legion. Og nå har de to forskjellige mål, der scourge ønsker og kontrollere azeroth, mens legion ønsker og ødelegge azeroth.

Men tilbake til det egentlige spm ditt om hvordan egentlig en death knight passer inn i wow gamet kan jeg vel egentlig ikke se noe svar på iallefall om vi ser på wc lore

Men Blizzard kommer sikkert til og foklare det med noe slikt som når Belf paladins kom til horde

Ja ok..du har gjerne rett i dette med scourge vs legion, men begge vil ødlegge azeroth slik vi kjenner det i dag.

Jo men jeg vil tro Blizzard skal slite med en slik forklaring. BE er jo ikke i uttganspunktet onde, noe death-knights er. OG om Blizzard forander loren slik at klassen blir spillbar...så vil jeg si at konseptet med death-knight blir ødelagt.

Ja takk til hero-klasser, men death-knight har ikke noe med hero å gjøre....

9199015[/snapback]

Horden var da ond før, og hadde Death Knighter som de brukte mot Alliance.

Men så klart, ifølge den tulleloren som kom etter Warcraft 3, der horden har blitt "snill" ødela jo all moroa...

Gjør horden slem igjen, og gi oss Death Knighter.

Selvsagt som bare kan spilles av Undead, og ikke Alliance i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Some of the highlights you will have more about at BlizzCon:

- The dark, necromatic Death Knight, the first new character class added to World of Warcraft since its launch.

- Northrend, the harsh, icy continent where the Lich King holds rule, complete with new zones, quests, items and monsters.

- New level cap of 80 providing access to mighty new powers and talents

- New battlegrounds featuring siege engine warfare and destructable buildings

- Expanding character customisation options including new hairstyles & dances, the ability to change the hairstyles of existing characters, and new skin color variants.

Lenke til kommentar

Kommer til å legge wow på hylla når denne expansion pakken blir utgitt.

En gang må det si stopp, og for meg er det da.

Hva er poenget i å spille når man likevel ikke vil ha brukt for gearet sitt senere, når du når nye levler?

edit:

Klart, det er morro å samle gear i både PvE og PvP og se crits bli større etc. men mister all motivasjonen til å fortsette når alt det man har farmet til så blir crap pga. nye levelcaps

Endret av Syncronautus
Lenke til kommentar

Det hadde jo vært kjedelig viss det aldri kom noe nytt? Det er helt normalt innen mmo sjangeren at ekstrapakker kommer som tilbyr nye ting alla level og området. Jeg klarer ikke å forstå hvorfor folk ikke vil ha flere levler, nye områder, jeg begynner i alle fall å bli lei tbc, og viss jeg skal forsette å spille så bør det komme en ny ekstrapakke innen et år.

Angående Death-Knights så har jeg nesten ikke ord, er ikke ekspert innen wc lore men den å gjøre den classen spillbare for begge fraksjoner er nok litt for mye som jeg ikke klarer å svelge. Det er tross alt et rollespill som jeg vil leve meg litt inn i, og da betyr faktisk loren mye. Men tror nok jeg er i mindretall her.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Det hadde jo vært kjedelig viss det aldri kom noe nytt? Det er helt normalt innen mmo sjangeren at ekstrapakker kommer som tilbyr nye ting alla level og området. Jeg klarer ikke å forstå hvorfor folk ikke vil ha flere levler, nye områder, jeg begynner i alle fall å bli lei tbc, og viss jeg skal forsette å spille så bør det komme en ny ekstrapakke innen et år.

Håper ærlig talt det tar lengre tid. Har ikke engang begynt å raide. Har hatt nok med å få alt det bra som kan fås i 5manns. Nå er jeg for alvor klar for heroics og Karazhan. Og jeg blir gretten om det kommer ny expansion før jeg får opplevd det og Zul'Aman.

Lenke til kommentar

Håper ærlig talt det tar lengre tid. Har ikke engang begynt å raide. Har hatt nok med å få alt det bra som kan fås i 5manns. Nå er jeg for alvor klar for heroics og Karazhan. Og jeg blir gretten om det kommer ny expansion før jeg får opplevd det og Zul'Aman.

9202137[/snapback]

Slenger meg på den der. Får kanskje gjort min første Kara først i kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...