mad_arab Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg er ikke overbevist. De sitter garantert på 200+ liknende titler. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det å registrere et patent krever såppas med papirarbeid at jeg velger å tro de ikke registrerer navn bare for å distrahere folkemengden Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det er ikke patent, det er trademark. Og det er ikke spesielt vanskelig å registrere, ihvertfall ikke hvis du har et halvstort firma. Det var jo en sak for en stund siden der Telenor hadde registrert flere titalls "eksotiske" navn som var ganske komisk. Ingen av de er i bruk ennå. Blizzard har nok trademarket seg i huet og ræva på alt av tenkelige titler innenfor WoW-universet. Lenke til kommentar
Arba Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 om de dropper lvl 80 cap så kommer jeg til og kjøpe den. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Liste over alle TM registrert av 'Blizard entertainment' http://tess2.uspto.gov/bin/showfield?f=toc...ch=Submit+Query Lenke til kommentar
PSV Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 om de dropper lvl 80 cap så kommer jeg til og kjøpe den. 9195932[/snapback] Det er neppe sannsynlig. Det er 110% sikkert at Northrend blir nyeste ekspansjon, og når Blizzard offisielt (tror jeg var sagt) går ut og sier at man må være level 80 for å slåss mot Arthas, som 99.9% sikkert er en del av Northrend, så er det igrunn ganske sikkert at det kommer ny level-cap, som etter all sannsynlighet er level 80. Jeg håper personlig vi får se flere 10mans dungeons, gleder meg som bare det til Zul'Aman kommer ut, og håper aller mest på en 10man ala Naxxramas. Naxxramas er utvilsomt (i allefall i mine øyne) Blizzard's beste verk. 40man ville bli selvmotsigende å få se igjen (så det nevnt tidligere i tråden) da Blizzard har sagt i blått at de vil pile end-game contentet sitt inn på mindre spillergrupper enn tidligere (Referert til 40man) når de gav ut The Burning Crusade. Selv mener iallefall jeg at 25man faktisk var bedre enn 40man, men det er vel opp til individuelle å danne seg en mening om. Men om de skal fokusere på 20/25mans content så bør de tune hybrid-klassene bedre. Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 http://www.youtube.com/watch?v=_EbFQ-9ZOjU Det så litt fake ut når han skrev inn passord og brukernavn. Også se helt på slutten, han skriver "Its comming", en alvorlig skrivefeil. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 http://www.youtube.com/watch?v=_EbFQ-9ZOjU Det så litt fake ut når han skrev inn passord og brukernavn. Også se helt på slutten, han skriver "Its comming", en alvorlig skrivefeil. 9197756[/snapback] Bakrunnen som er når han logger inn ligner mistenkelig på bakrunnen på Scourse campainen på WC3 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Hva med Tier 4.5.6? Blir det "dårlig" da? Siden de er req 70 og levelcap blir 72? Blir det lvl 80cap så slutter jeg med WoW, blir for mye lvling, når man akkuratt har fått skaffet seg Tier gear, 72går greit, vis ikke ødelegger de spillet. Endret 3. august 2007 av Dranc Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Hva med Tier 4.5.6? Blir det "dårlig" da? Siden de er req 70 og levelcap blir 72?Blir det lvl 80cap så slutter jeg med WoW, blir for mye lvling, når man akkuratt har fått skaffet seg Tier gear, 72går greit, vis ikke ødelegger de spillet. 9197921[/snapback] Er det noe forskjell egentlig? Hvis levelcap ikke økes kommer fremdeles T7,8,9 osv. T4,5,6 blir jo for dårlig uansett om capen økes eller ikke.. Jeg tviler på at det kommer en ekspansjon uten økt levelcap (aka en ekspansjon kun for raidere/hardcore) der casuals får null niks nada nytt utenom 5 nye faskjoner å grinde seg sakte opp med. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Synes Blizzard skal holde 70 cap'n og heller komme med flere gear-set. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Synes Blizzard skal holde 70 cap'n og heller komme med flere gear-set. 9198328[/snapback] Som nevnt tidligere vil det bare føre til ytterligere forskjell mellom casuals og heavy raiders, og det er ingen tjent med. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Synes Blizzard skal holde 70 cap'n og heller komme med flere gear-set. 9198328[/snapback] Som nevnt tidligere vil det bare føre til ytterligere forskjell mellom casuals og heavy raiders, og det er ingen tjent med. 9198339[/snapback] Vil ikke si meg enig i det. Skader da ingen? Har du tid til å raide, får du og fortjener du bedre PVE-gear. Og det er jo ingen kunst å skaffe PVP gear. Tar bare litt tid. Blir som WoW Vanilla føler jeg. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ja northrend blir det nok:) Men jeg vil diskutere death-knight som en klasse. Ja man kan si at orkene (ikke horde slik den er i dag) engang var påvirket av demonisk kraft med påfølgende ondskap. Men jeg syntes Blizzard gjorde en god lore-jobb med å forklare det hele. Orkene er av natur fremdeles ganske krigerske og går i kamp med stor iver, men motivet for kampen er ikke det samme som før. Og jeg vil tro at det i en rollespill verden ikke er mange spillere som egentlig vil spille en klasse som kun representerer ondskap. Og selv om dem vil så ser man lett faren med å la folk gjøre dette. Wow hadde fått enorm kritikk fra media og diverse statlige instanser om slike forhold hadde eksistert. Og jeg skjønner ikke helt her....er det noen som syntes det er så utrolig givende å spille et spill i flere år hvor det eneste som gjelder for deg i spillet er å drepe det livet du ser rundt deg? Ødelegge all framgang i verden? Hva vil man oppnå med å spille en slik klasse? Og sånn som spillet er lagt opp....til at horde og alliansen kjemper mot hverandre om enkelte strategiske områder, men står sammen mot the burning legion. Hvor passer en death-knight spiller inn? Skal blizzard lage egne oppdrag for ham som går ut på å kjempe for the burning legion? Får vi da 3 fraksjoner? Noen som kan gi meg en noenlunde logisk grunn til at dem vil spille en death-knight, kanskje noe mer enn at ...åhh jeg liker å spille ond. For da vet jeg ikke hva jeg skal si Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Evil is fun! muhahahah I warcraft loren er jo ikke Death knights etter wc3:ft lengre under Burning Legion, men har Lich King Arthas som faction leader og han er jo som kjent leder for 'The Undead Scourge, Army of the Lich King'. Utenom gjengen til Teron Gorefiend da. http://www.wowwiki.com/Death_Knight Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Vel ok hehe men 'The Undead Scourge er bare en "gren" av the burning legion. Dem har ihvertfall samme mål. Død og kaos! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Mmm... Selv er jeg ikke så opptatt av lore-bakgrunnen for Death Knights, men jeg er veldig spent på disse "kriteriene" som må oppfylles før man kan lage en Death Knight char. Jeg ser for meg en questchain som får netherwing til å virke som noe man tar på et kvarter... Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Vel ok hehe men 'The Undead Scourge er bare en "gren" av the burning legion. Dem har ihvertfall samme mål. Død og kaos! 9198578[/snapback] Igjen, hvis vi holder oss til wc lore, så *var* scourge en del av legion. Og nå har de to forskjellige mål, der scourge ønsker og kontrollere azeroth, mens legion ønsker og ødelegge azeroth. Men tilbake til det egentlige spm ditt om hvordan egentlig en death knight passer inn i wow gamet kan jeg vel egentlig ikke se noe svar på iallefall om vi ser på wc lore Men Blizzard kommer sikkert til og foklare det med noe slikt som når Belf paladins kom til horde.. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Er det i dag blizzard har en messe-er på en messe som de muligens ville vise wrath of lich king? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Blizzcon( http://www.blizzard.com/blizzcon07/index.shtml ) er i dag og i morgen. live feed : http://www.giga.de/2/live/free/ Endret 3. august 2007 av B-QL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå