Gå til innhold

World of Warcraft : Wrath of the Lich King

Anbefalte innlegg

Håper Blizzard gir ut nye klasser etterhvert, det hadde gitt spillet en mye tiltrengt ekstra dimensjon. Har lest et sted at grunnen til at de ikke har gitt ut flere, er at det er så mye arbeid å balansere. Skjønner det forsåvidt godt, men synes spillet har vært rimelig ubalansert i lengre tidsperioder, så hadde nok ikke hatt så mye å si.

Vil gjerne se en Shadowknight/Deathknight, Bard/Minstrel, Monk, Necromancer/Lich eller noen andre nye klasser. Er masse å velge mellom, som allerede finnes i Warcraft lore, og som gjerne er å finne i spillet allerede...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer det ny ekspansjon et år etter første legger jeg opp. Hadde det vært to år mellom hver hadde det vært ok. Ser ikke helt at man må øke lvl-cap oftere. Jeg hadde foretrukket nye instanser. Tbc har vært bra synes jeg. PVP fungerer flott nå og snart kommer ny 10-manns. Ser ikke bort fra at ekspansjonspakker er mest økonomisk motivert. Ja ja, ikke lenge før SC2 er ute likevel.

Lenke til kommentar
Ser ikke helt at man må øke lvl-cap oftere. Jeg hadde foretrukket nye instanser.

Enkelte foretrekker nye instancer, mens andre som meg foretrekker nye, store, åpne områder man kan kose seg med.

Jeg regner med at en stor andel av de som truer med å "legge opp" World of Warcraft ender opp med expansionpacken i hylla uansett. Det var slik før TBC, og det vil bli det etter WotL også, det er jeg bombesikker på!

Lenke til kommentar
Å kalle en death-knight en hero er jo også usannsynlig usmaklig. Nei jeg tror death-knight er forbeholdt NPC'er. Litt av kimen i wow er jo at man skal kjempe mot det som bare har en ting i tankene, det å ødelegge alt dem forskjellige rasene har bygget opp i wow verden.

9192133[/snapback]

Horden var sånn i de gamle spilla, og jeg vil ha det slik som det var.

Er lei av "Men de var egentlig ikke slemme, fordi en demon lurte dem til å drikke noe magisk blod, og så gikk det som det gikk"-tulledramaet.

Lenke til kommentar
Å kalle en death-knight en hero er jo også usannsynlig usmaklig. Nei jeg tror death-knight er forbeholdt NPC'er. Litt av kimen i wow er jo at man skal kjempe mot det som bare har en ting i tankene, det å ødelegge alt dem forskjellige rasene har bygget opp i wow verden.

9192133[/snapback]

Er lei av "Men de var egentlig ikke slemme, fordi en demon lurte dem til å drikke noe magisk blod, og så gikk det som det gikk"-tulledramaet.

9193471[/snapback]

Men det var jo slik det var... Så hvorfor skulle de ikke spille videre på det?

Skal plutselig Horden bli slemmere enn satan himself, når i spillene før så har de brutt den forbannelsen?

Lenke til kommentar

9192133[/snapback]

9193471[/snapback]

Men det var jo slik det var... Så hvorfor skulle de ikke spille videre på det?

Skal plutselig Horden bli slemmere enn satan himself, når i spillene før så har de brutt den forbannelsen?

9193553[/snapback]

Når det gjelder Blizzard, så har de allerede bevist at de ikke trenger å følge en logisk lore.

Gi oss horden tilbake, historien ellers blir mer og mer utvanna for hvert nye sprell Blizzard finner.

Paladiner på Horde siden, elves alliert med orcer... hah!!

Lenke til kommentar

Personlig syns jeg balanse er viktigere en å følge loren. skjønner ikke att folk klager på horde pala-ally shaman enda, begge drar jo nytte av det, vi spiller for å ha det gøy , lore er ikke alt.

Uansett ser vilt fra til detta elsker vinter landskaper , elsa også northrend oppdragene i WC3. så detta blir spennende når tror dere den kommer ut da? expansionen alså?

Endret av neoman
Lenke til kommentar
Personlig syns jeg balanse er viktigere en å følge loren. skjønner ikke att folk klager på horde pala-ally shaman enda, begge drar jo nytte av det, vi spiller for å ha det gøy , lore er ikke alt.

Uansett ser vilt fra til detta elsker vinter landskaper , elsa også northrend oppdragene i WC3. så detta blir spennende når tror dere den kommer ut da? expansionen alså?

9193747[/snapback]

Jeg så det sto nevnt Februar 2008, men det er vel en dato som er tatt ut i fra løse luften. Jeg _håper_ på at den kommer så fort den er ferdig, men det blir vel tidligst i 2008 en gang.

Lenke til kommentar

kan vel paste prosedyren her da.

Trademarks are here. No more speculation !

1. : Go to http://www.uspto.gov/index.html

2. : Click Trademarks > Search Trademarks Database

3. : New User Form Search (Basic) and submit query.

wotlksearch.jpg

First Patent (Game)

Word Mark WRATH OF THE LICH KING

Goods and Services IC 041. US 100 101 107. G & S: Entertainment services, namely, providing online computer games; providing computer games that may be accessed via a global computer network; and providing online information in the field of computer gaming entertainment

Second Patent (TCG / Goodies)

Goods and Services IC 016. US 002 005 022 023 029 037 038 050. G & S: Comic books, strategy guides, trading cards, coloring books, adhesive stickers, rub-on transfers, notebooks, stationery-type portfolios, posters, greeting cards, calendars, instructional leaflets, manuals, advertisement boards of paper or cardboard, catalogues, photographs, art prints

Third Patent (Guides)

Goods and Services IC 009. US 021 023 026 036 038. G & S: Computer game software and related instruction manuals and guides sold together as a unit; downloadable software for use in connection with computer games; interactive multimedia computer game program; mousepads

Lenke til kommentar

Vel so lenge swift flight form kan brukast i Northrend skal det ikkje bli noke problem å ta 10 lvls. Kjem aldri til å lvle opp ny race eller klasse, so det betyr ingenting for meg.

Men spørst heilt om eg fortsatt speler WoW når ekstrapakken kjem, det er jo ikkje sikkert.

Lenke til kommentar
kan vel paste prosedyren her da.

Trademarks are here. No more speculation !

1. : Go to http://www.uspto.gov/index.html

2. : Click Trademarks > Search Trademarks Database

3. : New User Form Search (Basic) and submit query.

wotlksearch.jpg

First Patent (Game)

Word Mark      WRATH OF THE LICH KING

Goods and Services    IC 041. US 100 101 107. G & S: Entertainment services, namely, providing online computer games; providing computer games that may be accessed via a global computer network; and providing online information in the field of computer gaming entertainment

Second Patent (TCG / Goodies)

Goods and Services    IC 016. US 002 005 022 023 029 037 038 050. G & S: Comic books, strategy guides, trading cards, coloring books, adhesive stickers, rub-on transfers, notebooks, stationery-type portfolios, posters, greeting cards, calendars, instructional leaflets, manuals, advertisement boards of paper or cardboard, catalogues, photographs, art prints

Third Patent (Guides)

Goods and Services    IC 009. US 021 023 026 036 038. G & S: Computer game software and related instruction manuals and guides sold together as a unit; downloadable software for use in connection with computer games; interactive multimedia computer game program; mousepads

9194275[/snapback]

Der ble jeg overbevist!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...