Drunk_Panda Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 det blir spennende å se hvor fort key registration siden går ned natt til torsdag, når et par hundre tusen prøver desperat å regge keyen sin hvert 5 sekund så er det dømt å bli problemer. For å ikke snakke om alle som kommer til å spamtrykke F5 Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Ser det som mer sannsynlig at keyregistrering vil slite på ettermiddagen av torsdag - langt fra like mange som har mulighet til å stå i kø nattestid Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Dei er nok meget forberedt på dette. Så ser det ikkje sannsynlig at det vil bli så altfor store problem. Dei er tross alt rutinerte nok til å få gjennom slik trafikk uten problem. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvor mye kødd ble det ikke da patch 3.0.2. kom? serverene var jo nede ganske lang tid etterpå. Ganske sikker på at noe kommer til å krasje. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 En del butikker vil holde nattåpent i morgen kveld, ikke sant?... Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 http://media.wow-europe.com/wrath/midnight...ng/en/index.xml Ein god del ja. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) http://media.wow-europe.com/wrath/midnight...ng/en/index.xmlEin god del ja. Takk Så WOTLK (vanlig ed.) annonsert til 299,-.. Er dette standard utsalgspris, eller vil det være (store) variasjoner?... Edit: Sjekket platekompaniet.. 249,- der... så det er vel en del variasjon, ja.. Endret 11. november 2008 av pax1 Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Med unntak av det ene stedet i Oslo, hvor det skal være en WotLK happening av noe slag, ser jeg ikke vitsen med nattåpent lengre.. de som har bestilt på nett har jo fått det i dag! Både standard og CE edition har jeg sett folk fly rundt med her. Så samtlige postordrefolk vil jo ha spillet i henda i løpet av dagen/morgendagen. Så skal folk stå i kø for å "sikre seg" spillet i morra natt..? Bestilte akkurat, henter i morra formiddag, installerer etter jobb, og håper på at keyreg er oppe og går før midnatt. Så er jeg klar som et egg når det kicker laus Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Hvor mye kødd ble det ikke da patch 3.0.2. kom? serverene var jo nede ganske lang tid etterpå. Ganske sikker på at noe kommer til å krasje. De store, fulle serverene vil nok få problemer, så forhåpentligvis får det liten innvirkning på meg, som bare har characters på medium servere. Hadde få problemer etter 3.0.2, kan ikke huske annet enn én liten restart. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Gruer meg mer til patchinga jeg, regne med det er litt patching etter man har instalert dette. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Det er nå jeg syns det er kjedelig å være på Sylvanas ... Lenke til kommentar
Luz Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Føler meg rimelig nerd nå, siden jeg er like nervøs som jeg var første gang jeg skulle til tannlegen. Helsikes leveling. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Føler meg rimelig nerd nå, siden jeg er like nervøs som jeg var første gang jeg skulle til tannlegen. Helsikes leveling. med tanke på hvor mange lvl 70 du har, så tror eg du kan kalle deg for en nærd:P hehe Lenke til kommentar
Luz Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Sant nok, men er ikke noe stress å lvl til 70 akkurat da ^^ Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Snakk for deg selv Med RaF har jeg snart 3 på 60, så tror jeg endelig skal få en 70 om en stund. Når nok ikke 80 før neste expack kommer ut, slik at jeg aldri når levelcappen, men skal nok ha wotlk med tia for professions. Endret 12. november 2008 av Bushmann Lenke til kommentar
Capt.Awesome Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Skal på spaceworld i natt og kjøpe wotlk D: Er 62 på priesten nå, har en 70 rogue også men vil heller ha priest fordi det er så mange roguer. Endret 12. november 2008 av iDepth Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Sitter med spillet framfor meg nå Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Gruer meg mer til patchinga jeg, regne med det er litt patching etter man har instalert dette. Skal visst ikke være noe patching Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 lolol en i guildet med Death kinght atm og en som er i Howling Fjord! haah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå