IntelAmdAti Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hva tror dere blir nye slagordet til Arthas da? "YOU ARE STILL NOT PREPARED!" Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hva tror dere blir nye slagordet til Arthas da?"YOU ARE STILL NOT PREPARED!" :!: Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Frostmourne hungers! Ikke dumt. :3 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hva tror dere blir nye slagordet til Arthas da?"YOU ARE STILL NOT PREPARED!" ''Hi Steve'' Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 "Frostmourne is kind of peckish.. Hi Steve!" Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hva tror dere blir nye slagordet til Arthas da?"YOU ARE STILL NOT PREPARED!" Hahah, genialt. :!: Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Vel I disagree, tror announce kommer etter at 2.4 er sluppet. Vil tippe mai/juni.Men dette er uansett en teit diskusjon, vi får egeneltig bare vente å se http://www.gamer.no/artikler/test_starcraf..._i_sommer/48473 Tror ikke det kommer i mai/juni Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ein bunke innlegg er fjerna, burde nesten gitt advarsler til fleire her for å ha fyrt oppunder diskusjonen og sjølv kome med frekke kommentarer men det får gå. Om du kjem over eit innlegg som er provoserande og ikkje høyrer heime i tråden skal det rapporterast sånn at me kan få rydda opp så kjapt som mogeleg. Du skal samtidig ikkje kommentere innlegget sjølv, du går då ned på same nivå og bidrar med fint lite. Dette innlegget skal ikkje kommenterast, reaksjoner tas på PM eller ved å rapportere. Lenke til kommentar
Trollen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Utrolig mange her som ikke liker økt level-cap bare fordi det gearet man nå har skaffet, blir dårlig til den tid man når 80, virker som alle her i grunn bare tenker på PVP, og overseer PVE delen av spillet, det å oppleve encounters, få ta ned bosser som man kjenner igjen fra loren osv. Tror ikke de seriøse raiderne som allerede er ferdig med Hyjal osv, bryr seg så mye om gearet sitt osv, de tenker heller på å ha det litt kult, få oppleve ting osv, men ikke vet jeg. Helt enig med deg jeg! Dere som ikke liker at det blir lvl 80 som cap. Dere whiner om at dere ikke har tatt alle continentene Jeg mener at dere har hatt liksom 1-2 år på dere.. Det er også noen nye som kom etter Tbc dere får jho bare tåle det,p Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Helt enig med deg jeg! Dere som ikke liker at det blir lvl 80 som cap. Dere whiner om at dere ikke har tatt alle continentene Jeg mener at dere har hatt liksom 1-2 år på dere.. Det er også noen nye som kom etter Tbc dere får jho bare tåle det,p Hvordan tar man et continentene? var også et fantastisk dårlig argument at folk har hatt 1-2 år på seg. Lenke til kommentar
Trollen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Helt enig med deg jeg! Dere som ikke liker at det blir lvl 80 som cap. Dere whiner om at dere ikke har tatt alle continentene Jeg mener at dere har hatt liksom 1-2 år på dere.. Det er også noen nye som kom etter Tbc dere får jho bare tåle det,p Hvordan tar man et continentene? var også et fantastisk dårlig argument at folk har hatt 1-2 år på seg. Alle raid instancene da-.- Og btw de har joh circa 1 år på seg? Men noen er ikke hardore:S Men uannset å få helt grønne gear igjen blir morsomt:;d Så du må farme alt på nytt hehe Lenke til kommentar
Tearjerker Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Hva tror dere blir nye slagordet til Arthas da?"YOU ARE STILL NOT PREPARED!" haha! faen det blir bra x) men noe rundt der hadde sikkert funka ;P dessuten er Illidan har blitt slått mange ganger. så han har ikke stemme rett til å si " you are not prepared" lengere. ;D Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fikk nettopp leveringsbekreftelse på min WOTLK ifra Gamezone! Men... det går vel ikke ann å gå ut i Northrend eller Ebon Hold før klokkeslaget 00.01 13 Nov? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Fikk nettopp leveringsbekreftelse på min WOTLK ifra Gamezone! Men... det går vel ikke ann å gå ut i Northrend eller Ebon Hold før klokkeslaget 00.01 13 Nov? Stemmer det. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Lurte bare på en ting. Er det mulig å få lastet ned WoTLK noen plasser? Er i militæret i Troms, og ikke akkurat i nærheten av butikker som selger det. Derfor hadde det vært greit å få lastet det ned, og fått cd-key av en kompis som bor litt mer sentralt ^^ Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 sjekk www.wowinsider.com Las noko der om at det ville bli lagt ut på mirror. Er på jobb så kan diverre ikkje finne direkte link til deg, då det er stengt:P Lenke til kommentar
SkyFish Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Lurte bare på en ting. Er det mulig å få lastet ned WoTLK noen plasser?Er i militæret i Troms, og ikke akkurat i nærheten av butikker som selger det. Derfor hadde det vært greit å få lastet det ned, og fått cd-key av en kompis som bor litt mer sentralt ^^ Jepp ligger eu client ute, forumene på worldofraids.com har link til torrenten, pm meg om du ikke finner frem så kan jeg sende deg linken. Skal ikke være noe problem å poste den her heller siden klienten jo blir tilgjengelig for nedlasting fra blizzard også snart, men den er lett å finne på worldofraids.com så Lenke til kommentar
Zash Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Takker til begge, fant iallefall en link fra piratbukta, regner med det var den du sikta til SkyFish`.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå