Gå til innhold

World of Warcraft : Wrath of the Lich King

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd tre ganger å forhåndsbestille fra PlayX.no nå..

Alt som skjer er at når jeg skal fullføre handelen så står det:

"Vennligst vent.....

Forsøker å registrere din ordre. Dette kan ta noen sekunder."

Og sånn kan den stå i 30min, og etter 1time bare lukker jeg den.

Noen som har hatt noen lignende problemer?

Lenke til kommentar

"Vennligst vent.....

9228424[/snapback]

Du skal se at du har bestilt 3 ganger nå og må gjennom et helvete pga en eller annen regel ingen noen gang har hørt om for og avbestille 2 av de. :tease:
Lenke til kommentar

For de som vil høre Tigole snakke om Naxxramas i Northrend

Hør på dette intervjuet (eventuelt les det)

http://www.mmo-gamer.com/?p=218

So what I want to do in Northrend is to take Naxxramas in all of its glory, scale it down to the 25 man raid size, and then take the difficulty and retune it—obviously we’d tune for level 80, it would no longer be tuned for level 60, since that would be a little silly and it wouldn’t be a lot of fun for people at that point—but I want to put rewards in there that are very exciting to level 80 players, but make it the entry-level raid, very accessible, tune the encounters so that there’s something for everybody to do, and let the majority get a chance to see that content that they hadn’t seen before.

Video fra alle panelene på Blizzcon

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

"Vennligst vent.....

9228424[/snapback]

Du skal se at du har bestilt 3 ganger nå og må gjennom et helvete pga en eller annen regel ingen noen gang har hørt om for og avbestille 2 av de. :tease:

9228616[/snapback]

Sjekka ordrestatusen får jeg prøve igjen da vettu :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Blizzard er et av veldig få selskaper som kan gi ut spill akkurat når det passer for de. De trenger ikke til å vente til rett før jule-salget. Blizzard kan gi ut et spill 29. februar og fremdeles selge i millioner.

Personlig tror jeg WotLK kommer i august/september -08. De har enda igjen å gi ut en til 25-man dungeon før WotLK, og jeg tror ikke de kommer til å gjøre samme tabbe som med Naxx. Naxx ble sluppet alt for nært TBC, og derfor fikk veldig få spillere prøvd det.

Lenke til kommentar

Naxx kom da ikke närt TBC? Men sant det var mange som ikke fikk sett Naxx og det er synd. Men muligheten er jo noe bedre nå da og dra tilbake og se. Selv regner jeg med WotLK kommer feb-april. Om ikke så er det ikke så mye igjen og gjöre nå om de ikke får fingern ut og kommer med den nye 25-man's instancen.

Lenke til kommentar

det jeg savner mest av alt er bwl, mc og aq40. Blizzard burde fokusere på å kunne spille disse på heroic, det hadde vært konge. Da hadde ikke alle oppholdt seg i outlands lenger. Med enda en expansion vil outlands bli til et sted ingen drar, dem burde også ordne noe spillbart for lvl 80 der, og dra med seg mc/bwl/aq40, naxx til lvl 80 :)

Endret av Lafs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...