neoman Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Vår var en sint spanjol på 28 år som var millionær:P var bare online under raid og hadde altid nok potions til alle i hele raidet:P VAr også illsint når noen gjorde noe feil. Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 så på demo video, og i wrath of the lich king er det ikke noe lrystaller og manaforge drit og netherstorm usannsynlige ting. mer normale Azeroth ting. så blir kansje fornøyd med denne Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Har prøvd tre ganger å forhåndsbestille fra PlayX.no nå.. Alt som skjer er at når jeg skal fullføre handelen så står det: "Vennligst vent..... Forsøker å registrere din ordre. Dette kan ta noen sekunder." Og sånn kan den stå i 30min, og etter 1time bare lukker jeg den. Noen som har hatt noen lignende problemer? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Har prøvd tre ganger å forhåndsbestille fra PlayX.no nå..Alt som skjer er at når jeg skal fullføre handelen så står det: "Vennligst vent..... Forsøker å registrere din ordre. Dette kan ta noen sekunder." Og sånn kan den stå i 30min, og etter 1time bare lukker jeg den. Noen som har hatt noen lignende problemer? 9228424[/snapback] Du skal se at du har bestilt 3 ganger nå og må gjennom et helvete pga en eller annen regel ingen noen gang har hørt om for og avbestille 2 av de. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) For de som vil høre Tigole snakke om Naxxramas i Northrend Hør på dette intervjuet (eventuelt les det) http://www.mmo-gamer.com/?p=218 So what I want to do in Northrend is to take Naxxramas in all of its glory, scale it down to the 25 man raid size, and then take the difficulty and retune it—obviously we’d tune for level 80, it would no longer be tuned for level 60, since that would be a little silly and it wouldn’t be a lot of fun for people at that point—but I want to put rewards in there that are very exciting to level 80 players, but make it the entry-level raid, very accessible, tune the encounters so that there’s something for everybody to do, and let the majority get a chance to see that content that they hadn’t seen before. Video fra alle panelene på Blizzcon Endret 7. august 2007 av zbegra Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Har prøvd tre ganger å forhåndsbestille fra PlayX.no nå..Alt som skjer er at når jeg skal fullføre handelen så står det: "Vennligst vent..... Forsøker å registrere din ordre. Dette kan ta noen sekunder." Og sånn kan den stå i 30min, og etter 1time bare lukker jeg den. Noen som har hatt noen lignende problemer? 9228424[/snapback] Du skal se at du har bestilt 3 ganger nå og må gjennom et helvete pga en eller annen regel ingen noen gang har hørt om for og avbestille 2 av de. 9228616[/snapback] Sjekka ordrestatusen får jeg prøve igjen da vettu Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 ja, gleder meg fortsatt jeg . . . Synd at age of conan ble utsatt, nå ser det ut som age of conan kommer ut samtidig med den nye ekspansjonen på WoW, å det er jo litt synd, men slik er det. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Næh, tviler på at WotLK kommer samtidig som AoC. Den blir helt sikkert utsatt til høsten. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Ikke si sånn da tofagerl da :S Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Når man ser på BC så frister det å tippe WLK release rundt sommertider 2008. Men Blizzard påstår at de er ganske langt på vei, så ikke godt å vite.... Jeg ønsker meg ihvertfall MINST 6mnd til på å explore så mye content i BC som mulig. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 vel, blizz har nok penger til å lansere før jul oxo.. selv om dette ikke kommer til å skje. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Blizzard er et av veldig få selskaper som kan gi ut spill akkurat når det passer for de. De trenger ikke til å vente til rett før jule-salget. Blizzard kan gi ut et spill 29. februar og fremdeles selge i millioner. Personlig tror jeg WotLK kommer i august/september -08. De har enda igjen å gi ut en til 25-man dungeon før WotLK, og jeg tror ikke de kommer til å gjøre samme tabbe som med Naxx. Naxx ble sluppet alt for nært TBC, og derfor fikk veldig få spillere prøvd det. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Naxx kom da ikke närt TBC? Men sant det var mange som ikke fikk sett Naxx og det er synd. Men muligheten er jo noe bedre nå da og dra tilbake og se. Selv regner jeg med WotLK kommer feb-april. Om ikke så er det ikke så mye igjen og gjöre nå om de ikke får fingern ut og kommer med den nye 25-man's instancen. Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hvor har folket tenkt å forhondsbestille fra da? Lenke til kommentar
Lafs Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) det jeg savner mest av alt er bwl, mc og aq40. Blizzard burde fokusere på å kunne spille disse på heroic, det hadde vært konge. Da hadde ikke alle oppholdt seg i outlands lenger. Med enda en expansion vil outlands bli til et sted ingen drar, dem burde også ordne noe spillbart for lvl 80 der, og dra med seg mc/bwl/aq40, naxx til lvl 80 Endret 29. august 2007 av Lafs Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hvor har folket tenkt å forhondsbestille fra da? 9382159[/snapback] Regner med CDON her i gården. Må se an pris og tidspunkt litt, men CDON har vært fantastiske ved tidligere forhåndsbestillinger her i gården. Lenke til kommentar
Gege Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Playx.no annonserer WoW: Wotlk, til en pris av 199,- Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Kommer nok til å ta meg fri en time fra skola og springe ned på den lokale spillesjappa på release dagen. Funka fint for meg med både wow og tbc, fikk spillet raskere enn de jeg kjenner som forhåndsbestillite. (Norland ftl :/) Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Tenker jeg blir å finne på en eventuell natt-release... Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Siden jeg har to Collector's Editions stående i hylla fra før så blir det vel en til med denne. Får se an litt hvor jeg evt. bestiller fra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå