Gå til innhold

World of Warcraft : Wrath of the Lich King


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det blir vel bra alt sammen.

Jeg gleder meg til å kunne sparke liv i druiden igjen.

Alt hun gjør, er å fly rundt og gjøre daily quests for 30-40 g dagen, samt litt rep.

 

Nesten som en jobb :p

 

Spiller jo på en del alter, men når ens venner dropper bort er det ikke like moro å spille på alter, da er det bedre å kjøre solo på en lvl 70 og spille seg opp 10 lvler og prøve å finne nye venner på veien.

Lenke til kommentar
Ett år siden Outland kom? Var ikke det i februar eller januar?

9219035[/snapback]

 

Jo, tenkte om tillegspakke kommer i Jan/Feb så blir det jo ca 1år siden.

9219052[/snapback]

 

Selvsagt, bare jeg som er treig. Samme for meg når det kommer så lenge jeg rekker å få druiden min på 70, men det skulle gå ann å få til før Februar.

Lenke til kommentar

Syns de skulle hatt en mulighet til og se hvem som har fått gjort questen med Death knight. Eks, jeg gjør questen, "Realeaser" en Deathknight fra Arthas, og får låst opp en death knight. Så hopper jeg på den, så kan folk inspekte death knighten, og så får de opp under navnet eller noe inne på inspect " Friend of Lasse" vis det er det Character din heter " Hadde vært litt kult, hadde det ikke?

Lenke til kommentar
Syns de skulle hatt en mulighet til og se hvem som har fått gjort questen med Death knight. Eks, jeg gjør questen, "Realeaser" en Deathknight fra Arthas, og får låst opp en death knight. Så hopper jeg på den, så kan folk inspekte death knighten, og så får de opp under navnet eller noe inne på inspect " Friend of Lasse" vis det er det Character din heter " Hadde vært litt kult, hadde det ikke?

9219875[/snapback]

det kommer ikke til å skje, men hadde vært kjekt å kunne ganke alliance på DK'n sin :) (som alliance) btw får man mulighet til å ha 11 chars på en server da ? Eller må jeg slette en stakkar? :no:

 

edit: Noen som vet hva mats blir til inscription ? og det andre greiene? ( har ikke fått med meg hva det er :p )

Endret av Be__bad
Lenke til kommentar
Syns de skulle hatt en mulighet til og se hvem som har fått gjort questen med Death knight. Eks, jeg gjør questen, "Realeaser" en Deathknight fra Arthas, og får låst opp en death knight. Så hopper jeg på den, så kan folk inspekte death knighten, og så får de opp under navnet eller noe inne på inspect " Friend of Lasse" vis det er det Character din heter " Hadde vært litt kult, hadde det ikke?

9219875[/snapback]

det kommer ikke til å skje, men hadde vært kjekt å kunne ganke alliance på DK'n sin :) (som alliance) btw får man mulighet til å ha 11 chars på en server da ? Eller må jeg slette en stakkar? :no:

 

edit: Noen som vet hva mats blir til inscription ? og det andre greiene? ( har ikke fått med meg hva det er :p )

9219920[/snapback]

 

payed character transfer? :D

Lenke til kommentar

En ny expansion er jo bare midt i blinken!

Det jeg elsker med WoW er å utforske nye ting, få nye ting.

Uvissheten, det er det geniale med WoW.

Og lvl 80 og nytt 'Viking-land' passer jo ypperlig!

 

Jeg er en casual gamer, og pvp er det som holder meg i spillet.

Og nye siege-weapons høres utrolig spennende ut.

Eneste som jeg ser på som litt snodig er; Death Knight.

 

Jeg elsker snø :woot:

Lenke til kommentar

Jupp, Starcraft2. Har nettopp kjøpt originale SC på nytt siden de gamle cd'ene var relativt slitne. Henta ny pc i dag. Blir kos med arena og raiding frem til ekspansjonen kommer, men det er også alt. Hater levling, hater questing. Jeg må ha mål å jobbe mot og målene er gear. Ser en del har problemer med folk som har en sånn innstilling, men hver sin smak. Jeg vil oppleve mest mulig av det som er av instanser der ute allerede.

Utenom arena og raiding kommer jeg til å spille litt gamle spill som SC. Tror til og med det blir litt diablo2 også.

Wrath of the lich king kan andre kose seg med for min del. Jeg hadde foretrukket at blizz i tillegg til den allerede annonserte 10-manns og 25-manns instansen slengte ut noen flere før ekspansjonspakken kom. Og for de som kun liker å utforske kunne blizz lett ha åpnet nye områder. Om det ikke har vært gjort i andre tilsvarende spill uten å heve lvl-cap betyr det ikke at blizz ikke kan.

Men selvsagt, er ikke like mye penger i å gi ut gratis patcher som det er å selge ekspansjonspakker.

I det hele tatt ser jeg argumentet om at sånn og sånn har man alltid gjort det i mmo's som et utrolig tåpelig argument.

Lenke til kommentar
Jupp, Starcraft2. Har nettopp kjøpt originale SC på nytt siden de gamle cd'ene var relativt slitne. Henta ny pc i dag. Blir kos med arena og raiding frem til ekspansjonen kommer, men det er også alt. Hater levling, hater questing. Jeg må ha mål å jobbe mot og målene er gear. Ser en del har problemer med folk som har en sånn innstilling, men hver sin smak. Jeg vil oppleve mest mulig av det som er av instanser der ute allerede.

Utenom arena og raiding kommer jeg til å spille litt gamle spill som SC. Tror til og med det blir litt diablo2 også.

Wrath of the lich king kan andre kose seg med for min del. Jeg hadde foretrukket at blizz i tillegg til den allerede annonserte 10-manns og 25-manns instansen slengte ut noen flere før ekspansjonspakken kom. Og for de som kun liker å utforske kunne blizz lett ha åpnet nye områder. Om det ikke har vært gjort i andre tilsvarende spill uten å heve lvl-cap betyr det ikke at blizz ikke kan.

Men selvsagt, er ikke like mye penger i å gi ut gratis patcher som det er å selge ekspansjonspakker.

I det hele tatt ser jeg argumentet om at sånn og sånn har man alltid gjort det i mmo's som et utrolig tåpelig argument.

9221925[/snapback]

 

Det er helt riktig! Idiotisk argument. Selv om Everquest eller Anarchy Online har gjort det för betyr ikke det at Blizzard mà gjöre det samme med WoW. Blizzard er geniale og kan fà til hva de vil med et MMORPG.

 

Mà bare si at vi har delte oppfatninger av hva vi ser pà som gleden med spillet. Du liker à gà instancer. Jeg liker faktisk à gà rolig rundt og se pà nye omràder. Liker ogsà veldig godt à gjöre mange quester i samme zone og lese alle questene veldig nöye. Pà den màten fàr jeg med meg historien veldig godt og kan leve meg mer inn i spillet. Jeg liker à leve meg inn i spillet uten à drive hardcore RP.

 

Gleder meg derfor veldig til WotLK, med mange nye zones og quester. Siden jeg bare spilte litt WC3, kan jeg ikke altfor mye om loren. Derfor er det morsomt à laere seg masse historie.

Lenke til kommentar
Jeg råder dere ALLE til å spille igjennom Warcraft 3: Reign of Chaos og Warcraft 3: The Frozen Throne.

Spillet vil få en helt ny mening for dere, og dere vil komme til å glede dere til Wotlk.

Mye god historie å hente derifra.

9222388[/snapback]

 

WC3 ligger hjemme. Regner med at Frozrn Throne ikke er sà dyrt. Kanskje litt dumt spörsmàl, men er spillene vanskelige? Eller bare feier jeg over dem i full fart og laerer meg loren? jeg er ikke spesielt god i spill, men absolutt godkjent. Vil bare ikke bruke altfor lang tid pà dem :p

Lenke til kommentar

WC3 er ikke vanskelig, men det tar mer enn noen timer å spille gjennom. Er forøvrig enig i at historien er fin å få med seg og kanskje det største argumentet for å spille spillet.

I det hele tatt mener jeg at det er nettopp på grunn av grundighet med historiebygging at blizzard har suksess i sine spill. Det hjelper selvsagt på at spillene heller ikke krever at du MÅ skaffe ny pc heller for å kunne spille dem.

Jeg skal selv gå til innkjøp av bøkene som er gitt ut. Alltid fint å ha litt lesestoff liggende :)

Lykke til videre med WC3, frozen throne og lich king olumvolum.

Lenke til kommentar

Jeg ser for meg at Siege-weapons ikke kan gjøres bra, da dette ikke kommer med i spillet før nå :no: Er jo slike ting som hadde vært kjempegøy å ha puttet inn i spillet fra starten av, slik at engineers kunne ha laget STORE ting, og brukes i noen området, f.eks. ved raiding av Ironforge (for horde), sammen med 20 andre horde, eller i store BGs som AV. Men å putte de inn nå kan jo bare gjøres i en ny BG, pga balansering og hvordan terrenget er f.eks. og det blir jo ikke samme tingen, mener nå jeg.

 

Blir gøy å se om Age of Conan kan bli bedre på å få til ting som dette fra starten av, ser for meg at om det gjøres riktig fra starten av kan det virkelig ta av, slik som wow sine mange genistreker :)

Lenke til kommentar
Noen som kan Warcraft historien og kan fortelle meg hva som kommer the Lich King? Tviler jo på at WoW tar slutt etter neste expansion.

9222911[/snapback]

Etter the Lich King er det ikke stort mer enn de aller aller mektigste i verden som Sargeras eller Phantelon (spelling?) Jeg håper nesten at blizz kommer og sier at wow ikke teller i WC loren og at de fortsetter fra WC3 med WC4.
Lenke til kommentar

Ting vi antakelig kan vente oss i fremtiden etter Lich king expansionen, er en expansion der vi får tilgang til Maelstrom (den store greia midt i havet), og antakelig hvis så får vi da også tilgang til hjemøyene til både Bloodsail buccaners og Goblins.

 

I en slik oppdatering får vi forhåpentlig hvis muligheten til å slå Queen Azshara, som vist nok fortsatt lever i Naga form på bunn av Maelstrom.

 

Har også vært rykter om en oppdatering der vi får tilgang til The Emerald Dream, hvor Dragon Aspecten Ysera holder til. Den er nok en gangske sikker oppdatering, siden det er mye historie i WoW som forteller om korupsjon i Emerald dream, noe som har gjort at vi har fått Dragons of Nightmare (Emeriss, Lethon, Taerar og Ysondre)

 

Og vi vil nok også få en form for oppdatering der vi får mulighet til å ta Sargeras. men når jeg ser hvordan folk her reagerer på økt level cap, så spørs det om mange her kommer til å holde ut så lenge, siden level cap antakelig må økes mye mer før han kan taes. han er jo trosalt en Titan.

 

Selv så tror jeg at vi også før en oppdatering der vi får tilgang til The Twisting Nether, som er fødestedet og hjemmet til Demonene. Ellers så har vi hele The Great Dark (universet) men mange planeter, mange av dem infisert av Burning Legion...

Endret av fatalicus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...