neoman Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Dere som kanskje har fulgt bedre med en meg, Har de sluppet mere en 1 trailer? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Veldig mange som klager om at det er for tidlig med en ny expansion. Halve WoW forumet, både EU og US er fult av "whining" tråder om at det er for tidlig. Men nå må vi huske, at det tok ca 2.5år etter at The Burning Crusade ble annonsert til det faktisk kom. Var aldri meningen at det skulle ta såpass lang tid, men det gjorde faktisk det. Wrath of the Lich King har ingen fastsatt ETA enda, det betyr vell at de har såpass mye arbeid igjen, at de ikke våger å fastsette noe som helst. Og da vil det vell trolig ikke komme ut i år. Så med andre ord, det er nok hvert fall et halvt år til. Trolig enda lengre, og til da, så tror jeg de fleste er luta lei av Outland og trenger sårt en nye expansion. Jeg selv føler jeg trenger en nå ganske snart, er nå exalted med de fleste Outland factions, og siden jeg ikke kan ta så mange instancer, og glemme raid instancer med den timeplanen jeg har. Så er det ikke så alt for mye igjen å gjøre. Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Men nå må vi huske, at det tok ca 2.5år etter at The Burning Crusade ble annonsert til det faktisk kom. Var aldri meningen at det skulle ta såpass lang tid, men det gjorde faktisk det. 9211970[/snapback] Det tok vel 15 mnd. og sist jeg sjekka så er vel ikke det helt 2.5år Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Men nå må vi huske, at det tok ca 2.5år etter at The Burning Crusade ble annonsert til det faktisk kom. Var aldri meningen at det skulle ta såpass lang tid, men det gjorde faktisk det. 9211970[/snapback] Det tok vel 15 mnd. og sist jeg sjekka så er vel ikke det helt 2.5år 9212037[/snapback] 15mnd? Hvor i allverden har du fått det ifra? Jeg husker godt at jeg og noen venner klarte å sniffe til oss informasjon om the Burning Crusade sent en sommer.. Og ep kom ikke det året, ikke neste heller.. Men året etter der. Kanskje ikke 2.5, men 15mnd var vell litt lite? Lenke til kommentar
genetex Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Burning crusade kom ut 2.5 år etter wow right? Og de annonserte ikke burning crusade samtidig som de lanserte wow. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 2,5 år før release hørtes veldig tidlig ut. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Ja, det var nok bare 1.5år.. Beklager det Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hmm... tror det var her jeg leste om 15mnd; http://www.gamespot.com/news/6176147.html?...stories;title;2 "Blizzard did not announce a release date for Wrath of the Lich King. However, the first WOW expansion, The Burning Crusade, arrived approximately 15 months after being introduced at BlizzCon in October 2005." Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Regner/håper at det kommer over nyttår. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Spennende, men enda en level-cap høyning helt til 80 er latterlig. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Spennende, men enda en level-cap høyning helt til 80 er latterlig. 9213375[/snapback] Ja, det er helt forferdelig at de bringer spillet videre - akkurat slik som de andre MMORPGene :!: Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Gleder meg! endelig noe viking landskap Noen som har peiling på når det kan komme? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Gleder meg! endelig noe viking landskap Noen som har peiling på når det kan komme? 9213412[/snapback] Det blir virkelig morsomt med noen vikinggreier. Hàper at de har litt norskt vikingpreg og ikke fantasivikinger som Blizzard finner pà helt selv. Noen som har no bilder av vikingfolka? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Apropo norge og vikinger; Noen som har lagt merke til dwarfen i AV som heter Noreg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 "Den nye byen vil bli Dalaran, som skal bli flyttet til en ny beliggenhet, svevende over himmelen i Northrend." Kilde eh.. pttpttptttbrt... HVORDAN I ALL VERDENS SVARTE HAV OG FAENSKAP KAN DE GJØRE DET?! Okay, Death Knights til "alle og en hver", Northrend med bare områder osv. Men Dalaran flytta opp i luften over Northrend? What the F*ck?! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 "Den nye byen vil bli Dalaran, som skal bli flyttet til en ny beliggenhet, svevende over himmelen i Northrend." Kilde eh.. pttpttptttbrt... HVORDAN I ALL VERDENS SVARTE HAV OG FAENSKAP KAN DE GJØRE DET?! Okay, Death Knights til "alle og en hver", Northrend med bare områder osv. Men Dalaran flytta opp i luften over Northrend? What the F*ck?! 9214651[/snapback] Magix! Either you buy it, or you don't Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Bah. Men hvorfor Dalaran? Grr Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det kommer nok til å bli spennende å se hva som kommer. Tror vi har mye spennende i vente. Selv har jeg akkurat hatt en pause etter og endelig kommet meg opp til 70. Og nå får jeg vite at det faktisk kommer enda en ny pakke snart? Bleh. Men men, jeg kommer vel til å komme meg litt fortere opp denna gangen tenker jeg, hvis jeg er litt mer motivert da hvert fall. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Bare hinter.. http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=29677 Utgivelsesdato: 28/02/2008 Plattform: Windows/PC Kategori: RPG Vekt: 174.00 gram Utgiver: Blizzard Entertainment Aldersgrense: To Be Announced Online støtte: Ja Utgis torsdag 28 februar, 2008. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 hehe er nok ikkje umulig at det kommer da nei Blir spennende og få mer info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå