Gå til innhold

World of Warcraft : Wrath of the Lich King

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig mange som klager om at det er for tidlig med en ny expansion.

Halve WoW forumet, både EU og US er fult av "whining" tråder om at det er for tidlig.

Men nå må vi huske, at det tok ca 2.5år etter at The Burning Crusade ble annonsert til det faktisk kom. Var aldri meningen at det skulle ta såpass lang tid, men det gjorde faktisk det.

Wrath of the Lich King har ingen fastsatt ETA enda,

det betyr vell at de har såpass mye arbeid igjen, at de ikke våger å fastsette noe som helst. Og da vil det vell trolig ikke komme ut i år.

Så med andre ord, det er nok hvert fall et halvt år til. Trolig enda lengre, og til da, så tror jeg de fleste er luta lei av Outland og trenger sårt en nye expansion.

Jeg selv føler jeg trenger en nå ganske snart, er nå exalted med de fleste Outland factions, og siden jeg ikke kan ta så mange instancer, og glemme raid instancer med den timeplanen jeg har. Så er det ikke så alt for mye igjen å gjøre.

Lenke til kommentar
Men nå må vi huske, at det tok ca 2.5år etter at The Burning Crusade ble annonsert til det faktisk kom. Var aldri meningen at det skulle ta såpass lang tid, men det gjorde faktisk det.

9211970[/snapback]

Det tok vel 15 mnd. og sist jeg sjekka så er vel ikke det helt 2.5år :p

Lenke til kommentar

9211970[/snapback]

Det tok vel 15 mnd. og sist jeg sjekka så er vel ikke det helt 2.5år :p

9212037[/snapback]

15mnd? Hvor i allverden har du fått det ifra?

Jeg husker godt at jeg og noen venner klarte å sniffe til oss informasjon om the Burning Crusade sent en sommer.. Og ep kom ikke det året, ikke neste heller.. Men året etter der. Kanskje ikke 2.5, men 15mnd var vell litt lite?

Lenke til kommentar
Gleder meg!  endelig noe viking landskap :D

Noen som har peiling på når det kan komme?

9213412[/snapback]

Det blir virkelig morsomt med noen vikinggreier. Hàper at de har litt norskt vikingpreg og ikke fantasivikinger som Blizzard finner pà helt selv. Noen som har no bilder av vikingfolka?

Lenke til kommentar

"Den nye byen vil bli Dalaran, som skal bli flyttet til en ny beliggenhet, svevende over himmelen i Northrend."

Kilde

eh.. pttpttptttbrt...

HVORDAN I ALL VERDENS SVARTE HAV OG FAENSKAP KAN DE GJØRE DET?!

Okay, Death Knights til "alle og en hver", Northrend med bare områder osv.

Men Dalaran flytta opp i luften over Northrend?

What the F*ck?!

Lenke til kommentar
"Den nye byen vil bli Dalaran, som skal bli flyttet til en ny beliggenhet, svevende over himmelen i Northrend."

Kilde

eh.. pttpttptttbrt...

HVORDAN I ALL VERDENS SVARTE HAV OG FAENSKAP KAN DE GJØRE DET?!

Okay, Death Knights til "alle og en hver", Northrend med bare områder osv.

Men Dalaran flytta opp i luften over Northrend?

What the F*ck?!

9214651[/snapback]

Magix! Either you buy it, or you don't :)

Lenke til kommentar

Det kommer nok til å bli spennende å se hva som kommer. Tror vi har mye spennende i vente. Selv har jeg akkurat hatt en pause etter og endelig kommet meg opp til 70. Og nå får jeg vite at det faktisk kommer enda en ny pakke snart? Bleh. :p Men men, jeg kommer vel til å komme meg litt fortere opp denna gangen tenker jeg, hvis jeg er litt mer motivert da hvert fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...