Gå til innhold

World of Warcraft : Wrath of the Lich King


Anbefalte innlegg

Utrolig mange her som ikke liker økt level-cap bare fordi det gearet man nå har skaffet, blir dårlig til den tid man når 80, virker som alle her i grunn bare tenker på PVP, og overseer PVE delen av spillet, det å oppleve encounters, få ta ned bosser som man kjenner igjen fra loren osv. Tror ikke de seriøse raiderne som allerede er ferdig med Hyjal osv, bryr seg så mye om gearet sitt osv, de tenker heller på å ha det litt kult, få oppleve ting osv, men ikke vet jeg.

9203223[/snapback]

 

 

well, dooooh... tier 5->6

season 1 glad set -> season 2 glad set

 

ALT gear blir dritt uansett.. så ser ikke helt hva du mener...

9203903[/snapback]

Hahaha, ser man det. Gear gear gear gear, eneste noen folk får glede av :no:

9209207[/snapback]

 

 

for min del syns jeg gear er /care , du må seff ha gear, som i alle andre mmo..

PVP aspektet i WoW er grunnen til at jeg spiller wow.. fordi PVP`n i wow er skill basert

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
for min del syns jeg gear er /care , du må seff ha gear, som i alle andre mmo..

PVP aspektet i WoW er grunnen til at jeg spiller wow.. fordi PVP`n i wow er skill basert

 

Halvt uenig i dette argumentet, så du Vurtne før ekspansjon?

 

Han hadde neppe fått til lignende nå.

Lenke til kommentar

frost magen som kiter rundt.. akkratt som ice mages ikke gjør det nå...

spill rogue eller warrior du så skjønner du hva mages gjør med deg :p

 

frost mage og engineering med bomber med stun, sier seg selv at det er lett å eie i 2vs2.. blir som tidligere da drakedog var kjent, drakedog 2-3-4 da han var mad go med grenades og hadde bra dmg

 

 

Mager er lette å pvp og jeg har sett vesentlig mye bedre skilla mager enn den frost magen der, om jeg gidder å rote i wow movie mappa mi er no annet :p

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

.... Vurtne pre tbc var konge. Hadde ikke bra gear men eide som fy. Noe som ikke går nå pga all resi. gear.

 

Du sa i en annen tråd at WoW er det mmorpg spillet med mest Skill basert PvP. Har du noen gang spilt everquest?

 

Ja, rogues og warrior's er lette som frost mage, men ville ikke si at de er veldig lette klasse og PvP bra med. Det og ta flere enn ett target etc. Eneste klassen en bra frost mage sliter vilt med er SL lock's

 

Ser din mage er 61 har du spilt PvP med mage på 70?

 

Back on topic:

 

Blir nok bra med en ny exp. Nye ting etc. Handler ikke om nytt endgame content for meg, men nye ting og se etc :)

Lenke til kommentar
frost magen som kiter rundt.. akkratt som ice mages ikke gjør det nå...

spill rogue eller warrior du så skjønner du hva mages gjør med deg :p

9209364[/snapback]

Rogue har vel ikke noe særlig problem med Mage, uansett specc.

9209393[/snapback]

 

 

Pom pyro > rogue bigtime :p

9209457[/snapback]

PoM Pyro > det meste hvert 3. minutt, men ellers er det ikke noe særlig god specc. Uansett var det jo frost mage det var snakk om her?

Lenke til kommentar
.... Vurtne pre tbc var konge. Hadde ikke bra gear men eide som fy. Noe som ikke går nå pga all resi. gear.

 

Du sa i en annen tråd at WoW er det mmorpg spillet med mest Skill basert PvP. Har du noen gang spilt everquest?

 

Ja, rogues og warrior's er lette som frost mage, men ville ikke si at de er veldig lette klasse og PvP bra med. Det og ta flere enn ett target etc. Eneste klassen en bra frost mage sliter vilt med er SL lock's

 

Ser din mage er 61 har du spilt PvP med mage på 70?

 

Back on topic:

 

Blir nok bra med en ny exp. Nye ting etc. Handler ikke om nytt endgame content for meg, men nye ting og se etc :)

9209447[/snapback]

 

nei jeg har ikke spilt no serlig lvl 70 mage annet enn på PTR for å teste..

men er en grunn til at jeg ga faen i magen min og det er fordi jeg syns Mage er en glass cannon og jeg liker classes som tåler litt..

 

Selv om resillience er adda i spillet så svir enda en Pom pyro rimelig bra

 

 

9209457[/snapback]

PoM Pyro > det meste hvert 3. minutt, men ellers er det ikke noe særlig god specc. Uansett var det jo frost mage det var snakk om her?

9209470[/snapback]

 

jojo, frost mage med icelance og er jævlig bra med tanke på at critraten på spells er ganske høy på frost spells pga talents, samt iceblock og ice barrier og en pet som også kan frost nova (dvs ca 70% free crit for magen hvis han caster icelance eller ice block eller CoC)

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

Mot randoms i BG's ja kanskje, men ikke i arena. Ikke i 2 vs 2 engang er Pom/pyro bedre enn frost. Hvis du ikke får ned ett party member på den første Pom'en er du fucked.

 

1. De blir zerga ned på 0 sec.

2. Mange klasser kan countere Pyroen. Grounding totem, Ice block, CoS etc

 

Men en frost mage derimot er ingen glass kanon :)

Lenke til kommentar
- A team is currently working on redoing the 1-60 game

- 51-point talents are under construction

- There will be at least 1 new Caverns of Time instance

- Grim Batol is likely to be a WotLK raid

 

Noen finfine saker der..

9206318[/snapback]

 

Så.... nå skal Blizz drepe dragene også?

Lenke til kommentar

Så Death Knight fungerer som en helt egen character?

Ville da liksom poppe opp en ny level 80 BlazingBlade Troll Death Knight i character slotten min da? Så kan jeg velge om jeg vil spille på Roguen eller Death Knight'en?

 

Det høres bare ikke riktig ut..

 

Men om den overskriver Roguen min, slik at jeg aldri kan gå tilbake til Rogue heller,

så må det mye vurdering til, før jeg eventuelt velger å bli Death Knight.

 

Og Death Knight skal bruke "rune-weapons"?

Så, som en Death Knight, har PvP equipment eller Tier ikke en døyt å si da?

 

Dette ble bare forvirrende for meg..

 

Men at vi endelig skal få litt bedre character customization var jaggu på tide,

det har hvert den dårligste delen av spillet siden det ble sluppet etter min mening.

Lenke til kommentar
Death Knight starter ikke som level 80.

9209637[/snapback]

 

Neinei, men du tar vell poenget? :p

 

Og hvorfor i all verden får jeg aldri logga inn på WoW-EU forumet??

Jeg logger inn å spiller litt stort sett hver dag, men passordet funker ikke på forumet.. :nei:

9209693[/snapback]

 

 

Er du helt sikker på at du ikke er på det amerikanske wow-forumet? :)

Har gjort den feilen selv i hvertfall :blush:

Men om du faktisk er på EU-forumet som du sier så aner jeg ikke :(

Lenke til kommentar

Hurra.. på blizzcon sa nettopp han duden at Death-Knight tar en "forsaken", selv om de ikke har kommet fram til den eksakte løsningen enda. Akkurat det jeg tenkte, synes det er ganske dårlig, men hvordan ellers kan de forklare det? Og jeg håper virkelig alle raser kan bli Death-Knights for å understreke hvor "tvilsomt" det opplegget er.

 

Men ganske tøff han karen som svarte på spørsmålene, for the horde, lignet mer på en personlig trener eller noe sånt.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Hurra.. på blizzcon sa nettopp han duden at Death-Knight tar en "forsaken", selv om de ikke har kommet fram til den eksakte løsningen enda. Akkurat det jeg tenkte, synes det er ganske dårlig, men hvordan ellers kan de forklare det? Og jeg håper virkelig alle raser kan bli Death-Knights for å understreke hvor "tvilsomt" det opplegget er.

 

Men ganske tøff han karen som svarte på spørsmålene, for the horde, lignet mer på en personlig trener eller noe sånt.

9210098[/snapback]

 

Chris Metzen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...