Gå til innhold

World of Warcraft : Wrath of the Lich King

Anbefalte innlegg

Er vel vanlig å skrive antall bosser tatt/kontra hvor mange bosser som er der :p

Veldig glad hvis vi får se naxx tilbake, det er en av de beste raiding dungeone blizzard har laget (bak BT). Jeg håper virkelig de gjør noe med hyjal også, som atm er en stor skuffelse.

Vi får nok se kel'thuzad igjen ja, for dere som har drept han vet dere jo hva som skjer når dere leverer inn questen.

Når det gjelder hero classen så er jeg faktisk litt skeptisk til å begynne på fks level 70. Hvis du aldri har spilt tanking class først, så vil jeg gjerne at personen lærer seg det fra bånn av. Forstår at du skal ha den "epic" følelsen. Men allikevel, jeg vil være trygg på personene som spiller de.

Har du hatt en mage level 80, får deg en death knight level 70, og så skal du drive å tanke dungeons i northrend. Er jo dømt til å gå galt, hvis du ikke har erfaring.

Noen som vet hvordan de gjør det med gearet hvis man starter på level 70? Kan vel ikke akkurat gi det apprentice stuff :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle "high-end" spillerne jeg kjenner på min server, sier selv, att de måtte velge mellom. A: ha ett normalt, sosialt liv. eller B: droppe alt annet, og bare konsentrere seg om WoW, for å klare bli god nok til f.eks. "The Black Temple".

De sier selv, att det knapt er mulig å ha det som vil betegnes som et normalt liv, og samtidig spillet nok til å ta de tøffeste instancene. Det går bare ikke..

9204087[/snapback]

Merkelig utsagn.

Toppguildet på serveren jeg spiller på raider rundt 15 timer i uka, som ikke er mye i det hele tatt, og de er jo i Black Temple/Mount Hyjal (4/4) nå.

9204200[/snapback]

Det er jo bare raidinga. Ligger jo masse tid i farming av pots, gjøre diverse greier, gå i battleground.. Ja, rart med det, men det blir fort mer enn de 15 timene uansett - spesielt hvis man har en lidenskap for spillet.

Lenke til kommentar
Når TBC ble announced var det maaaaange som sa de skulle slutte.. men sannheten er vel at WoW's populasjon ble doblet  :!:

og for de som gikk glipp av Naxxramas:

Tigole and the team is thinking of revitalising Naxxramas for the semi-casual people (like old Molten Core) in WotLK, as they fit by lore by moving it completely to Northrend.

9204974[/snapback]

Mja..jo.. Aszune sin befolking gikk kraftig ned. (warcraft-census jeg bruker:)

15000 spillte der rundt oktober i fjor, i mars var det nede på 9000, og nå (per august) er det falt til 7500.

Det var 4:1 alliance|horde ratio, nå er det 1:1.6 alliance|horde, hva skjer?

4/4 faktisk. Tror du må ta en sjekk på hvor mange bosser det finnes deR ;)

9205718[/snapback]

Tror vel han mente at de hadde tatt 4 bosser i MT og 4 bosser i BT.

9205732[/snapback]

Det er korrekt. 4 nede i hver.

Lenke til kommentar

Mja..jo.. Aszune sin befolking gikk kraftig ned. (warcraft-census jeg bruker:)

15000 spillte der rundt oktober i fjor, i mars var det nede på 9000, og nå (per august) er det falt til 7500.

Det var 4:1 alliance|horde ratio, nå er det 1:1.6 alliance|horde, hva skjer?

Census er notorisk upålitelig, så ikke tolk altfor mye utifra de tallene. Det er kun de veldig store linjene du kan se på, og likevel vil det bare være en indikasjon.

Lenke til kommentar

- A team is currently working on redoing the 1-60 game

- 51-point talents are under construction

- There will be at least 1 new Caverns of Time instance

- Grim Batol is likely to be a WotLK raid

Noen finfine saker der..

Lenke til kommentar
- A team is currently working on redoing the 1-60 game

Kilde?

Det eneste jeg har funnet er at de sa de skulle legge til noe i Swamp of Sorrows.. og det er ikke sikkert har noe med 1-60 å gjøre en gang.

9206351[/snapback]

Blizzcon.

- New post-BT raid pre-WotLK (likely either Sunwell related or Kil'Jaeden)

- 70-80 to take similar amount of time/work as 60-70

- Outdoor zones in WotLK will be primarily solo

- More daily quests coming in 2.2, as well as integrated voice chat

- Paladin tanking is being worked on

- Any class/race can unlock the Death Knight

- Players will still not be able to use flying mounts in "old" Azeroth

- New post-BT dungeon to have 8 bosses

- Blizzard is working on a system on the wow default interface like Outfitter and Item Rack, so we can get real space to store the extra junk (resist gear)

- They will add a threat meter into the game, they are also talking about adding a Deadly Boss Mods element into the game

CLASS BALANCE

- Tree Form Druids to get more abilities in form (Decurse suggested)

- Ret Pallies to get improved sustained DPS

- Prot Pallies to get additional health (deep Prot talent suggested)

- Holy Priests to see improvements to Spirit of Redemption, Lightwell, and Circle of Healing

Lenke til kommentar

Ser egentlig ikke noe problem med 60-70, hele veien er jo spekket med quester. 1-60 kunne gjerne fått et par ekstraquester på strategiske steder, men det er ikke akkurat behov for å grinde xp.

Det er et spill mellom 1 og 70, og de fleste har godt av å finne ut av hvordan en klasse fungerer sammen med andre. Tror de siste instancene i Azeroth (ST, Strat, Scholo) hadde hatt godt av å få en del nye drops og quester, noe som kunne ha gjort overgangen fra råtne Azeroth-items til Outland-greens litt mykere.

Lenke til kommentar

Tar nok ikke lang tid føre det blir nerfed av private servere som blir lvl 80 føre de andre. Men det er bra at det blir mindre bottere i høye leveler. Nå skal de betale for det vanlig wow så Burning crusade etterfulgt av The lich king.

Trur ikke folk gidder å bruke så mye penger for å bli banna, rofl :!:

Lenke til kommentar
Ser egentlig ikke noe problem med 60-70, hele veien er jo spekket med quester. 1-60 kunne gjerne fått et par ekstraquester på strategiske steder, men det er ikke akkurat behov for å grinde xp.

Det er et spill mellom 1 og 70, og de fleste har godt av å finne ut av hvordan en klasse fungerer sammen med andre. Tror de siste instancene i Azeroth (ST, Strat, Scholo) hadde hatt godt av å få en del nye drops og quester, noe som kunne ha gjort overgangen fra råtne Azeroth-items til Outland-greens litt mykere.

9206641[/snapback]

Hovedproblemet med 1-60 slik jeg ser det er ikke antall quester, men hvor de er plassert. Holder på å lvle en mage nå(38 for øyeblikket) og questene er vanvittig spredt. Om jeg spiller 2 timer en dag, så føles det som om jeg gjør quester en halvtime og løper rundt resten. Uten mount blir det jo selvfølgelig ekstra ille.

Når det gjelder instancer så er de aller fleste øde på min server. Kanskje med unntak av WC så er det nesten umulig å finne gruppe til forskjellige instancer, og spesielt det å finne en god gruppe(det er kanskje vanskelig uansett med pugs). 1-60 er jo en så stor del av spillet at de bør gjøre noe med den biten, men det skal de jo også. Så får vel bare vente å se :)

Lenke til kommentar

Jeg håper på en del nye små zoner i gamle azeroth zones. foreksempel ett lite 70-80 omeråde her og der, en instance her og der, håper også på noen kortere instancer man kan ta på 10-30 minutter også gjerne med en boss og litt trash,

Håper også på en eller flere zoner horde og alliance kan bli kjent med hverandre og spille sammen uten ganking, med komunikasjon.

Ellers ser alt kjempe bra ut, er litt skeptisk til dette med death knight, men blir nok bra.

jeg hørte også noen nevne att det var på vei en ny 25 manns instance, hvor har dere lest dette, setter så absolutt pris på en link :)

Lenke til kommentar

Jeg vil ha en gnome death knight og gleder meg til Tuskaar...

Northrend! Northrend! Northrend!

:wee:

Gleder meg masse mer enn jeg gjorde til TBC ^^

Northrend var det beste med WC3 =D

Lest mye lore og slikt fra bøker / kortspill etc ang. det også.

Herlig for en lore og rpg-frik som meg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...