Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nekter sex med kjøttetere

Sherra

Anbefalte innlegg

@Aiiler: det er absolutt ikke noe problem å få i seg nok protein eller jern som vegetarianer/veganer

men for å adressere topic: det finnes nok av skrudde mennesker både på den ene og den andre siden av kjøttgrensa...hva journalister velger å skrive om er ikke minst en god indikator

alt bunner ut i valg.

@Databamse: med din argumentasjonsføring så vil alle valg være en psykisk lidelse og en sak for psykologer

9189744[/snapback]

Min bror fikk en alvorlig sykdom, og hadde ingen byggeklosser. Det første han får spørsmål om er: spiser du kjøtt. Det var også da vi fikk grundig gjennomgådd hvor viktig kjøtt er for å få nok protein til byggeklossene. veganere som regel tar da kosttilskudd, men når man gjør dette viser det jo bare til at det faktisk ikke er sunt. Lever man sunt, skal man ikke trenge kosttilskudd, siden man da får det inn gjennom det daglige inntaket av mat. Nå er det da snakk om veganer som kutter ut allt fra dyr generellt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Aiiler:

å være vegetarianer/veganer er mer enn å bare kutte ut kjøtt, man må såklart vite hva man gjør. feilernæring forekommer uavhengig av kjøtt eller ei.

som du selv sier; Lever man sunt, skal man ikke trenge kosttilskudd, siden man da får det inn gjennom det daglige inntaket av mat.

@SteffyPants: de ville nok vært insane uansett, men ja, skrullinger tiltrekkes av det å være "annerledes"

Lenke til kommentar
Ser det er flere som skriver vegetarianer, det han snakker om er veganer.

Å det er faktisk langt fra sunt, via kjøtt får du de nødvendige proteinene 'byggeklossene til jern' uten dette nytter det ikke enn hvor jern man stapper i seg, man trenger byggeklossene. mennesker er kjøttetere fra tidensmorgen. Kanskje dette snues en dag, men inntil vidre så trenger vi kjøttet vårt. Føles det så riktig når man må stappe i seg tilskudd for å ikke få jernmangel? Hadde ei typen veganer i klassen i fjor, hun fortalte at hun spiste kjøtt en gang i året for å få de nødvendige proteinene. Måtte le litt, for det holder ikke med en gang i året. Hun mistet hår ect som følger av dette

9186113[/snapback]

Soyabønner inneholder mer proteiner enn kjøtt.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Jeg har ikke sex med vegetarianere av den enkle grunnen, at de spiser opp maten til maten min :ph34r:

Nei, det er jo de selv som bestemmer hvem de skal ha sex med, så egentlig driter jeg i det.

Agurknyheter.

Vel vel, hvem er det som spiser opp veganernes mat igjen da? 80% av norsk korn går faktisk til dyrefôr, tro det eller ei. Alt for at folk skal få tilfredstilt ganen på vegne av disse dyrenes smerte, når resten av verden sulter og kjøttindustrien foruenser drittmye. Er det ikke koselig en koselig liten verden vi lever i!? :[]

Det synes farmora min også, om ikke en politiker har en flekk på dressen da :l

Back to topic: Man må få velge selv hvem man har sex med, og veganere som gjør dette vil med all god grunn spre reklame for deres gode arbeid. Men i deres tilfeller tror jeg det virker mot sin hensikt gitt..

Lenke til kommentar

De veganerene som det snakkes om der er i et lite mindretall.

Er selv veganer og langt fra så ekstrem. Jeg spiser eller bruker ikke noe fra dyreriket. At jeg skal bli hatet for mitt valg som ikke skader en eneste en er for meg uforståelig.

Ta heller å les litt om veganisme og vegetarisme enn å la dere styre av fordommer dere i gjen har hørt av andre.

Står flere artikler om det her http://vegetar.com/

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...