Sherra Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=199707 Disse veganerne ser på kjøttetere som en kirkegård for døde dyr! De skulle hatt bank! Jeg hadde tidligere respekt for deres valg, men nå ser jeg på disse veganerne med avsky. Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=199707 Disse veganerne ser på kjøttetere som en kirkegård for døde dyr! De skulle hatt bank! Jeg hadde tidligere respekt for deres valg, men nå ser jeg på disse veganerne med avsky. 9184674[/snapback] Dette var jo ganske merkelig Men men folk sine sexuelle prefferanser er jo veldig varierende... Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Fanatikere. Men tar de ikke noe som helst kjøtt i sin munn så er de vel kanskje ikke så interessante på sexmarkedet alikevel... Sorry, kunne ikke dy meg Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Fanatikere. Men tar de ikke noe som helst kjøtt i sin munn så er de vel kanskje ikke så interessante på sexmarkedet alikevel... Sorry, kunne ikke dy meg 9184719[/snapback] haha.. tenkte på det selv, men så hadde du skrevet det :!: Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Å spise som en vegetarianer er jo sundt da! jeg gjør ikke det da, men... Det finnes jo grenser da...nekter sex med en som liker å få i seg noe god mat iblandt(med masse proteiner)! dette er noe av det dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg har ikke sex med vegetarianere av den enkle grunnen, at de spiser opp maten til maten min Nei, det er jo de selv som bestemmer hvem de skal ha sex med, så egentlig driter jeg i det. Agurknyheter. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg syns at det å være veganer blir litt for fanatisk, men når de nekter å ha sex med folk som spiser kjøtt? Sykt.. Skjønner at de er sympatiske med tanke de stakkars dyra som blir slaktet og spist av mennesker, men hallo? Det er naturens gang for mennesker og dyr å spise kjøtt! De kan ikke veganerne nekte for. Lenke til kommentar
covah Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Å spise som en vegetarianer er jo sundt da! Det kommer an på hvor fanatisk man er. Leste for noen år siden en undersøkelse der de hadde kommet fram til at det gjennomsnitlige intelligensnivået hos barn av veganere var lavere enn det totale gjenomsnittet (finner selvsagt ikke igjen linken). Syns ikke akkurat det er så sunt. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Å spise som en vegetarianer er jo sundt da! Det kommer an på hvor fanatisk man er. 9185050[/snapback] Det kommer an på om man er vegetarianer eller veganer. Syns forøvrig det er verre at dette havner på norske nyheter enn at mennesker fra New Zealand ikke vil ha sex med kjøttetere. Førsteinnlegget i denne tråden var jo også patetisk. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Trodde ikke man fikk det man trengte av næring viss man kun spiste frukt/grønt. Og når man i tilleg ikke skal spise egg, drikke melk eller spise/drikke noe annet som kommer fra dyr, da har det gått litt langt i mine øyne. Ellers skal nå veganerene få velge selv, men jeg har ikke så veldig mye til overs for de som sier at vi "kjøttetere" er som en kirkegård av døde dyr. Hallooo! De spiser da faktisk døde planter. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 OH NOES! For et jævla stort tap for oss. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Vegetarianere spiser ikke kjøtt, mens veganere heller ikke spiser dyreprodukter av noe slag, inkludert melk, egg og honning. Ikke melk egg eller honning? :o Det er jo naturlig at de som er over i næringskjeden spiser de som er under seg, det har jo alltid vært sånn. T_T Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 OH NOES! For et jævla stort tap for oss. 9185594[/snapback] Måtte de høyere makter forby det! Lenke til kommentar
Tinyboom Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ser det er flere som skriver vegetarianer, det han snakker om er veganer. Å det er faktisk langt fra sunt, via kjøtt får du de nødvendige proteinene 'byggeklossene til jern' uten dette nytter det ikke enn hvor jern man stapper i seg, man trenger byggeklossene. mennesker er kjøttetere fra tidensmorgen. Kanskje dette snues en dag, men inntil vidre så trenger vi kjøttet vårt. Føles det så riktig når man må stappe i seg tilskudd for å ikke få jernmangel? Hadde ei typen veganer i klassen i fjor, hun fortalte at hun spiste kjøtt en gang i året for å få de nødvendige proteinene. Måtte le litt, for det holder ikke med en gang i året. Hun mistet hår ect som følger av dette Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 "Vi er en kirkegård for døde dyr". Plantene dem spiser er avhengig av jorda som dannes fra døde skrotter (den såkalte kirkegården dem snakket om) hehe. Alt er jo sammensatt. Dette med å ikke ville ha sex med mennesker som spiser dyr, er en psykisk lidelse. Og dessverre er det deres eget problem å sørge for å få psykolog til å takle disse sperrene. Planter har også kjøtt, plantekjøtt. Hva er forskjellen? Begge typer kjøtt blir jo råttent etter hvert. Det ene kanskje mere ubehagelig å se og lukte på. Dette handler om apetitt og mento-faktor, og da skal det behandles på mento-nivå, altså en psykolog. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Tror de har gått litt for langt med ordtaket "Du blir hva du spiser" . Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg lurer på om de kun har kjæledyr som ikke spiser kjøtt. Katten min spiser kun kjøttmaten vi kjøper til ham, så han hadde nok gått på hodet ut. Lenke til kommentar
TheCooler Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Nå er jo disse menneskene så skrudde i huet at de fleste kjøttetere neppe kunne tenke seg å ha seg med dem i det hele tatt. Hvis ei skikkelig fin vegan-dame prøver seg på meg skal jeg blånekte. Så kan hun ha det så godt Lenke til kommentar
Legion Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 @Aiiler: det er absolutt ikke noe problem å få i seg nok protein eller jern som vegetarianer/veganer men for å adressere topic: det finnes nok av skrudde mennesker både på den ene og den andre siden av kjøttgrensa...hva journalister velger å skrive om er ikke minst en god indikator alt bunner ut i valg. @Databamse: med din argumentasjonsføring så vil alle valg være en psykisk lidelse og en sak for psykologer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg