Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

skjønnhetsfeil på ryggen

Gjest guest i tvil

Anbefalte innlegg

Gjest guest i tvil

Velger å være anonym siden jenta det er snakk om er medlem her.

Saken er den at jeg har en del kviser på ryggen og litt på skuldre, og arr fra de forrige jeg hadde (er 22 år). Lenge siden jeg har vært i noen seriøse forhold, men nå er det ei jente, vi er gode venner, men det ser ut til å gå over til noe mer etterhvert som tiden går. Jeg har nevt henne en gang om at jeg har noe på ryggen og sånt (forsiktig).

Men det er vel et spørsmål til jenter her på forumet. Hvordan oppfatter dere det, at en gutt dere liker har masse kviser og arr på ryggen? Vil dere fremdeles like han eller vil det være et såpass stort nedtrekk at dere trekker dere ut av et mulig forhold?

Og er det noen gutter som opplever eller har opplevd noe lignende?

Liker denne jenta så mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette burde da ikke være et problem. Vet ikke hvor ille det er (altså mengden kviser), men det er jo ikke noe særlig du kan gjøre for å endre på dette. Syns det burde være greit for henne, spesielt viss det er et litt seriøst forhold dere holder på å starte. Kjæresten min har også litt kviser og arr på ryggen, plager meg ikke i det hele tatt! :)

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Nå er ikke jeg jente, men jeg tar meg friheten til å svare likevel. Hvis hun virkelig liker deg, så vil hun ikke bry seg om at ryggen din ikke ser ut i måneskinn. Blir hun plaget av hvordan ryggen din ser ut, er hun ikke noe å samle på uansett.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Jeg er ikke jente jeg heller, men jeg tar meg også friheten til å svare.

Det korte og (u)greie svaret er at problemet blir så stort som du gjør det til. Hvis du vet at ja, de er der, men ikke bryr deg om de så er sjansene store for at jenta vil gjøre det samme.

Lager du derimot et stort nummer ut av det og er ukomfortabel med kvisene dine så vil det også smitte over på jenta, og sjansene for at hun blir ukomfortabel med det øker tilsvarende.

Så, hvordan du føler det i forhold til kvisene og arrene på ryggen din er i stor grad med på å avgjøre hvoran jenta takler det.

Mine to øre.

Lenke til kommentar
Gjest guest i tvil

Min holdning er at jeg bryr meg ikke så mye om kvisene, jeg kan jo ikke bare bli kvitt dem uansett. Det stemmer at de forsvinner litt med sola, men de rekker ikke å forsvinne før vinteren uansett. Vil ikke prøve noe kur fordi de har som regel sideeffects.

Jeg ville bare spørre om det er en big deal for jentene.

Men det er ganske mye jeg har på ryggen ja, hva er liksom den beste måten hun skal helst finne det ut på? Ellers er hun ganske glad i meg ja.

Lenke til kommentar

Typen min følte seg litt, illetillags med kvisene sine. Men den følelsen gikk over ettersom jeg ikke brydde meg, vi har flere ganger snakket om det. Han har et ganske alvorlig problem da, jeg syns det ser vondt ut :o Ellers enn det gjør det meg ingenting, han har da selv også sakt at han til tider har litt vondt. Jeg kjøpte basiron til han, å hjelper han vær dag med å smøre ryggen :) Han tørr ikke gå uten t-sjorte offentlig, så det hemmer han jo på det viset. Kanskje en dag vil det plage han såpass lite at han faktisk kan det :) Håper det, inntil da får jeg hjelpe han som best man kan :)

Så svaret på spørsmålet ditt er: Nei, det gjør ingenting.

Lenke til kommentar

Var en kar i militæret som var sykt plaga av phsoriasis, over HELE kroppen, han hadde dame og hadde det fint, tviler på at det skal være no stort problem å ha kviser på ryggen.

Vist dama trekkerseg ut av forhold pga det, da er hun ikke no å ha.

Lenke til kommentar
Var en kar i militæret som var sykt plaga av phsoriasis, over HELE kroppen, han hadde dame og hadde det fint, tviler på at det skal være no stort problem å ha kviser på ryggen.

Vist dama trekkerseg ut av forhold pga det, da er hun ikke no å ha.

9186538[/snapback]

Om noen kuttet ut et forhold pga slikt, da var hun ikke så glad i han som man kanskje trodde :( Da har du det bedre uten henne. Kviser er et forbi gående problem, du kan være plaget i årevis, det kan komme tilbake. Men mest sannsynlig vil du ha perioder i livet med lite eller ingenting :)

Lenke til kommentar

Jeg er langt ifra et fruktfat på ryggen selv. Driver med sånn salveshit nå, har bare holdt på en uke så vi får se hvor lang tid det vil ta.

Forøvrig: har jeg noen jævla føflekker på ryggen også som jeg nesten skulle operert vekk altså.. Damen sier hun ikke har noe imot det hele, men merker hun liker magen bedre enn ryggen, for å si det sånn.

Ville heller ikke latt det holde meg tilbake! Enkle triks som å drite i det, akseptere at du er sånn, eventuelt holde deg til tskjorte til dere finner på mer røveraktige streker. Har sterke tvil på at hun fordufter så snart hun ser en slik rygg :) Gjør hun det er hun ikke noe å sample på spør du meg!

Lenke til kommentar
Gjest ikke i tvil lenger

Takk for svar alle sammen. Nå ble jeg mer sikker på meg selv. Og jeg vet jo at om hun trekker seg ut pga det er hun ikke noe å samle på, tenkte bare på hvor mye det ville plage henne, hvis jeg har f.eks. sexy mage men ryggen er helt focked, så vil hun såklart foretreke magen om det kommer sålangt. Jeg tipper på at det vil gå over med tiden, bare iriterer meg at det blir synlige merker etter det igjen.

Lenke til kommentar

Jeg må si et par ting til trådstarter: Hvis du virkelig har et kvisproblem ville jeg gått til fastlegen mitt og spurt om han/hun kunne skrevet ut "differin" til deg. Dette hjelper utrolgi mot kviser. Spør også om det er mulig å få rekvisisjon til en hudlege, ut ifra der kan dere ta "problemet" videre.

Du nevnte du ikke ville ta kur grunnet sideeffect. Vel, dette bør du snakke med hudlegen om, det kan variere en del hvilke bivirkninger du kan få.

Du burde sjekke ut de 3-4 siste sidene i denne tråden; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=261860&hl=

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...