kaiern Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 *snip* 9216040[/snapback] Joda, Clerks er en fantastisk film, men jeg må si at Clerks II var morsomere. Lenke til kommentar
DimebagBarrell Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Morsommere enn J&SB strikes back? =) Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Morsommere enn J&SB strikes back? =) 9216213[/snapback] 1. Clerks II 2. Clerks 3. Jay and Silent Bob Har dessverre ikke fått sett Mallrats enda, noe som er ganske slappt av meg. =\ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Clerks 2 var tåpelig fra start til slutt, Clerks var en banebrytende, original og mye bedre film. Kritikken av Star Wars var innsiktsfull og interessant, i samme stil som The Kryptonite Condom. Jeg hater Ringenes Herre som alle andre fornuftige filmfans, men jeg så etter litt bedre kritikk. Selv jeg klaget på at de bare gikk gjennom hele, og jeg så ikke den tredje en gang. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg hater Ringenes Herre som alle andre fornuftige filmfans, men jeg så etter litt bedre kritikk. Selv jeg klaget på at de bare gikk gjennom hele, og jeg så ikke den tredje en gang. Du er bare bitter fordi Clerks spoila slutten på 3'ern for deg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg hater Ringenes Herre som alle andre fornuftige filmfans, men jeg så etter litt bedre kritikk. Selv jeg klaget på at de bare gikk gjennom hele, og jeg så ikke den tredje en gang. Du er bare bitter fordi Clerks spoila slutten på 3'ern for deg. 9216565[/snapback] Nehei! =( Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Clerks 2 var tåpelig fra start til slutt 9216550[/snapback] Lies! All lies! Clerks 2 > * Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Den var weak. 37 er et kultfenomen, donkeyfucking er en kjip punchline. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Den var weak. 37 er et kultfenomen, donkeyfucking er en kjip punchline. 9216662[/snapback] Den første filmen er mer stilfull og spesiell, og det gjør den til en mye bedre film. Selv om jeg er enig i at f.eks. donkeyfuckinga ikke akkurat var så utrolig bra, så synes jeg fortsatt att oppfølgeren jevnt over er en morsom film. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 "Batman Returns" er bedre enn "Batman" "Terminator 2" er bedre enn eneren Men det er de eneste filmen jeg kan si virkelig overgår originalen. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Den var weak. 37 er et kultfenomen, donkeyfucking er en kjip punchline. 9216662[/snapback] Clerks 2 var en veldig utvanna og typisk amerikansk komedie. Svært lite av det som gjorde Clerks morsomt var der. Den eneste gangen jeg lo var LOTR vs SW. Donkeyfuckinga kunne ha hørt hjemme i en American Pie-film. At noen syns 2'ern er bedre enn 1'ern er for meg uforståelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå