SaurusRex Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hei! Jeg bare lurer på om det er flere av dere som har klart å bli dismissed som soldat? Jeg fikk -15 poeng totalt eller noe sånt så ble jeg dismissed. Tror jeg må starte en ny profil for at jeg ikke skal få sparken igjen... Er det slik at man får minus poeng for dine soldater som blir drept og plusspoeng for fiendens? Lenke til kommentar
glabba Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Lenge siden jeg spilte OFP, men tror det var slik som du sier. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Tror at du kan ta oppdraget på nytt, og forutsatt at du klarer det så kommer du videre.. Så vitt jeg husker kan du egentlig replaye alle tidligere missions... Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Hei! Jeg bare lurer på om det er flere av dere som har klart å bli dismissed som soldat? Jeg fikk -15 poeng totalt eller noe sånt så ble jeg dismissed. Tror jeg må starte en ny profil for at jeg ikke skal få sparken igjen... Er det slik at man får minus poeng for dine soldater som blir drept og plusspoeng for fiendens? Er det mulig? hva gjorde du da? Bommet du på skytebanen eller? Des, OUT! Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Man får minuspoeng for team members som blir drept og poeng for fiender man dreper. Det stemmer det. Men husk at det kun er soldatene du dreper som du får poeng for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå