sims3 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hei lurer på om det er noen som vet om HP dv9232eu er en brukbar maskin til passe store spill og bilde/videoredigering har lest litt rundt om kring å ser at mange er plaget med at prossesoren blir ødelagt pga varmgang. (er en AMD prossesor) har vurdert en dv9377 også, men den koster en del mere;/ den har en Intel prossesor, som jeg ser anbefaler mange å kjøpe HP med Intel prossesor pga problemer med AMD. hva bør jeg velge? håper på raske svar=) skal bestille i neste uke;) Lenke til kommentar
zonko Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Er det dårlige erfaringer på det punktet er det ofte lurt å ta godt med hensyn til det, noe jeg skjønner du gjør. Si litt om hva bruksområdet ditt er, preferert skjermstørrelse, hav du krever at maskina skal ha av hardware samt budsjettet ditt, så kan vi se om vi kan hjelpe deg med noen gode alternativer til de maskinene du alt har funnet. Lenke til kommentar
sims3 Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Er det dårlige erfaringer på det punktet er det ofte lurt å ta godt med hensyn til det, noe jeg skjønner du gjør. Si litt om hva bruksområdet ditt er, preferert skjermstørrelse, hav du krever at maskina skal ha av hardware samt budsjettet ditt, så kan vi se om vi kan hjelpe deg med noen gode alternativer til de maskinene du alt har funnet. 9184997[/snapback] bruksområdene har ingen ting å si. pcen er mer enn nokk stor til mine behov. det jeg lurte på var om jeg burde kjøpe dv9377 med Intel prossesor, istedet for en dv9232eu med AMD som jeg ser mange har problemer med. hva anbefaler du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå