koop Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 øøhhh jeg fikk en ganske uventet bieffekt nå jeg klokka Duron'en fra 900 til 1,2.. Harddisken slutta og være med! den har vært litt ustabil og ikke blitt detektert av bios et par ganger men nå ville den ikke i det heletatt! Hjelp, hva skjer? noen løsninger? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Klokka du via FSB eller? Gjorde du det, er det ikke rart.. klokker du FSB, klokker du hele systemet! Absolutt alt lissom... Lenke til kommentar
koop Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 jaja jeg vet det men harddisken skal da klare 133/33 fsb? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 jaja jeg vet det men harddisken skal da klare 133/33 fsb? Det er jo ikke sikkert. Prøv å klokk litt tilbake igjen og se hva som skjer Lenke til kommentar
koop Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 jeg har klokka tilbake igjen og den funker fint på 900mhz(husker ikke fsb) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå