smunii Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) slettes? Endret 2. august 2007 av smunii Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Om han har begynt med WoW er løpet kjørt, du ser han neppe igjen Men for å svare skikkelig kan du vel prøve å ringe han? Er lettere å unngå å svare på msn og sms enn det er å la være å ta telefonen. Spør han om dere kan møtes en dag Om han fremdeles er interessert i deg vil jeg tro han heller vil møte deg enn å spille. Lenke til kommentar
smunii Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Om han har begynt med WoW er løpet kjørt, du ser han neppe igjen Men for å svare skikkelig kan du vel prøve å ringe han? Er lettere å unngå å svare på msn og sms enn det er å la være å ta telefonen. Spør han om dere kan møtes en dag Om han fremdeles er interessert i deg vil jeg tro han heller vil møte deg enn å spille. 9183822[/snapback] Det er i cs:P ja jeg har hørt folk som spiller wow er helt lost etter på.. Det er dumt:/ ja jeg skal jøre det en da:P hehe. -Smunii- Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Få han mede ut. Får han følelser for deg, så er det liten sjans for at han går tilbake til spillet igjen. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Få han mede ut. Får han følelser for deg, så er det liten sjans for at han går tilbake til spillet igjen. 9184071[/snapback] Enig. Hvis eneste kontakten dere har er MSN/SMS så kansje han har gått litt lei. Prøv å finn på noe sosialt sammen med han. Da kan du finne ut bedre om han liker deg eller ikke. Når det kommer til spillinga trur jeg at han vil begrense den kraftig hvis han har/får føleser for deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Kanskje han spiller hard to get. Be han med ut du. For å gjøre noe nytt, som andre har sagt. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Kanskje du har mast for mye på msn og nå er han lei og vil heller spille spill. Finn på noe gøy å gjøre som du vet han liker in real life. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Forstår han godt jeg, cs er konge! Men ikke så konge at man glemmer damene Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg tror seriøst at om han hadde vært interessert, ville han ikke driti i a pga CS. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 enklest mulig. Kontakt han, vær ærlig, feks be han med ut en tur (uansett om det bare er en gå tur på kvelden eller noe). feiler det så feiler det...om ikke, så har du fått napp... Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Om han har begynt med WoW er løpet kjørt, du ser han neppe igjen Men for å svare skikkelig kan du vel prøve å ringe han? Er lettere å unngå å svare på msn og sms enn det er å la være å ta telefonen. Spør han om dere kan møtes en dag Om han fremdeles er interessert i deg vil jeg tro han heller vil møte deg enn å spille. 9183822[/snapback] Det er i cs:P ja jeg har hørt folk som spiller wow er helt lost etter på.. Det er dumt:/ ja jeg skal jøre det en da:P hehe. -Smunii- 9183884[/snapback] That's just some fuckin' bullshit. Ok, jeg har spilt World of Warcraft fra release i 2005 til Februar 2007. Jeg spilte mye, og kanskje litt vell too much. Dette angrer jeg faktisk litt på, men uansett generalisere og si at mennesker som spiller eller har spilt WoW er lost er bare tull. Du finner ikke mange som er like oppegående og fornuftig som jeg er og da skal du lete jævlig godt! Stop generalisering av denne gruppen og få fakta riktig før du kvekker ut slike postulat. TAKK! Endret 1. august 2007 av brutti Lenke til kommentar
smunii Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Fikk han til og slutte og spille cs så nå er vi på rett vei i jenn:) sitter faktisk akkuratt nå og skriver med han på msn:) så takk alle;) -Smunii- Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 få han til å slutte med noe han liker for å være med deg? bad idea.. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg spiller wow. Og jeg er ikke lost Du kan gjøre som venninnene mine. De kom hjem til meg og TVINGTE meg ut med dem Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) brutti Takk for det insiktsfulle inlegget angående din personlighet og karakter. Nå vet vi at du ikke er "lost." Bare en narsisitisk idiot Hvis du var så oppgeående som du påstår så ville du vel ha skrevet "well" med "w" istedenfor "v" også. Ps: Hei smunii. Hvis du skriver på samme måte i msn som du gjør her på forumet så hadde ikke jeg orket å snakke med deg heller Du må selvsagt unnskylde meg hvis du skulle ha dysleksi eller no'. Og lykke til da. Av og til må man kjempe litt for kjærleiken :-) Endret 2. august 2007 av okristian1 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg spiller wow. Og jeg er ikke lost Du kan gjøre som venninnene mine. De kom hjem til meg og TVINGTE meg ut med dem 9196163[/snapback] Selvmotsigende som pokker. :!: Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 brutti Takk for det insiktsfulle inlegget angående din personlighet og karakter. Nå vet vi at du ikke er "lost." Bare en narsisitisk idiot Hvis du var så oppgeående som du påstår så ville du vel ha skrevet "well" med "w" istedenfor "v" også. Ps: Hei smunii. Hvis du skriver på samme måte i msn som du gjør her på forumet så hadde ikke jeg orket å snakke med deg heller Du må selvsagt unnskylde meg hvis du skulle ha dysleksi eller no'. Og lykke til da. Av og til må man kjempe litt for kjærleiken :-) 9196246[/snapback] At du gidder, du fant en feil. Jeg syftet egentlig på det norske ordet vell, som i vell-vell. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 For å pirke så er det ikke en feil engang. Men utrolig at noen gidder ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå