ecko Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 er det lov å kjøpe elektriske ting i sverige å ta over til norge? er det noen grense for hvor mye? jeg spør for en kompis som spør for faren eller noe. Lenke til kommentar
Rincewind76 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) En kompis sin far kjenner visstnok en kar som hadde sagt at der du ville finne ut av dette var: WWW.TOLL.NO Endret 31. juli 2007 av Rincewind76 Lenke til kommentar
ecko Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 En kompis sin far kjenner visstnok en kar som hadde sagt at der du ville finne ut av dette var: WWW.TOLL.NO 9183903[/snapback] ehm jaha jeg finner ingenting om det. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Da foreslår jeg du gjør ytterlige anstrengselser (som Espen Askeladd). Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Du kan handle for inntil kr. 6000,- å ta med inn til Norge, OM du har vært ute av landet i minst 24 timer. Har du bare vært utenfor Norge noen timer, er grensen den halve - altså kr. 3000,- Kjøper du varer verdt over disse satsene, skal det deklarerse, og betales mva. Jeg tviler på om du finner noe særlig med elektriske produkter i Sverige som er tollbelagt inn til Norge. Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Sjekk også prisen grundig før du handler. Dette med svenske shopping går mye på impuls fordi vi tror det er billigere, men i mange tilfeller finnes det billigere her i landet. Må regne med at bil turen fort blir noen kr også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå