kjejohan Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hei! Kjøpte ett Creative geforce4 Ti 4600 på elkjøp her om dagen. Funker bra, merker stor forbedring i forhold til før. Men nå lurer jeg på hvordan jeg skal få koblet til tv'en. Er i grunnen ganske grønn på dette området. Har bare en Scart-utgang på tv'en. Hva slags kabel skal jeg kjøpe? Hva ligger prisene på sånn ca? Og er det bare å skru på tv og data da dette er gjort? Eller må en ordne masse med oppsett og programmer e.l.? Alle innspill mottas med takk! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hei! Kjøpte ett Creative geforce4 Ti 4600 på elkjøp her om dagen. Funker bra, merker stor forbedring i forhold til før. Men nå lurer jeg på hvordan jeg skal få koblet til tv'en. Er i grunnen ganske grønn på dette området. Har bare en Scart-utgang på tv'en. Hva slags kabel skal jeg kjøpe? Hva ligger prisene på sånn ca? Og er det bare å skru på tv og data da dette er gjort? Eller må en ordne masse med oppsett og programmer e.l.? Alle innspill mottas med takk! Vet ikke angående kabler, men jeg kan si deg at det å få bilde på TVen er så enkelt "at du ike en gang trenger en 12åring ti å hjelpe deg" (Husker ikke helt hvor jeg leste det). Du rett og slett bare klikker på TV også har du bilde. Så lenge du har TVen på rett kanal da. Her er det 0, Off. Programmet TVTool er dessuten et greit program å bruke til dette, eller du kan bruke nVidia sin innebygde som fungrerer minst like så bra. Bare til å gå på Advanced på skjermkortet ditt (Høyreklikke på skrivebordet og finne Settings, hvor du har oppløsning osv), ett eller annet, og TV... Lenke til kommentar
Bach Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 ClasOhlson selger et DVD-kit til 200,-. 5m S-video, overgang til scart og noen lydkabler. Fungerer ihverfall mellom et KyroII og en Phillips. Lenke til kommentar
striky Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Du kan kjøpe en S-video/kompositt-ledning (svart/gul) og koble den til en SCART-adapter du kobler i scartinngangen på tven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå