Unlimited Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hvordan flytter jeg de knapper til center? på lenken under finner du den! http://www.dynamicdrive.com/style/csslibra...-color-tabs-ii/ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 margin: 0 auto; kanskje? pa en div rundt alle knappene Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Virket ikke! noen andre? Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 <div align="center">her er kanppe scriptet</div> Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 seriøs...er det ingen som har peiling?? Microsoftbruker, det der virket ikke! Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 ingen?? det haster for god sake! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hvis du har fast bredde på menyen din, kan du vel bare gi den en margin-left: XXpx; ? Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 alt det som er nevnt ovenfor skal fungere. Problemet oppstår når div'en ikke har en fast størrelse å forholde seg til. F.eks har du en side som er 800 px bred med en wrapper div rundt innholdet på 800 px. Lager du da en div inni denne igjen med margin: auto så vil denne div'en midtstille seg. hvis du viser oss siden din så kan vi sikkert hjelpe deg med å vise deg hvor feilen eventuelt oppstår. Men uten kode eller en side å refere til blir det vanskelig. Kim... Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 jeg har ennå ikke laget siden! vil bare ha denne tabben midtstilt! http://www.dynamicdrive.com/style/csslibra...-color-tabs-ii/ i lenken ligger koder og alt! Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 "tabben"? hva mener du. Jeg har forstått det slik at du vil ha menyen midstilt på siden er det ikke slik du mener? Hvis ja så er det enkelt. Lag siden din og når du eventuelt får problemer kan du ta det opp her på forumet gjerne i denne tråden. Kim... Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 kan ikke noen midstille menyen uten at jeg har laget noen side?! må først se om menyen virker! hvorfor er det så vanskelig å midstille den Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvorfor skal vi gidde å midtstille en meny så du kan stjele koden, når du fint kan klare det selv på de måtene vi har beskrevet for deg? Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 stjele koden? get a life dude... Lenke til kommentar
rønning Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 slapp av litt da mann.. Hvis du i det hele tatt kan litt css er det ikke noe problem å bruke den koden på den siden du har linket til, og fikse litt på et slik det er nevnt over her. Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 jeg slapper av...blir frustrert når du sier at problemet blir løst av å gjøre det som ble sagt der oppe! jeg har ennå ikke laget noen side! som sagt venter jeg på å midtstille denne menyen før jeg kan fortsette! man må jo kunne midtstille menyen uten å ha noen side!! Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Tror ikke du vil få noe mer hjelp med den usmakelige oppførselen din. Det som har blitt nevnt skal fungere og du har fortsatt ikke lagd den siden som du i tillegg skrev at haster. Det er veldig useriøst og jeg kan vel bare si følgende; "lykke til!". Kim... Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hvis du ikke klarer å midtstille den menyen med alle de tipsene du har fått nå, så har du ikke kunnskaper til å bruke den menyen der. Enkelt og greit. Hadde du vært litt mer hyggelig og brukt vanlig folkeskikk, så hadde kanskje noen hjulpet deg. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 http://24ways.org/examples/centered-tabs-with-css/final.html there you go… (sjekket ikke om noen hadde lagt den ut før meg, men siden du ikke har fått det til ennå går jeg ut i fra at du ikke har sett den siden tidligere) Lenke til kommentar
Unlimited Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Takk..skal se på den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå