Gå til innhold

flytte css-Tabs til center

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

alt det som er nevnt ovenfor skal fungere. Problemet oppstår når div'en ikke har en fast størrelse å forholde seg til. F.eks har du en side som er 800 px bred med en wrapper div rundt innholdet på 800 px. Lager du da en div inni denne igjen med margin: auto så vil denne div'en midtstille seg.

hvis du viser oss siden din så kan vi sikkert hjelpe deg med å vise deg hvor feilen eventuelt oppstår. :) Men uten kode eller en side å refere til blir det vanskelig.

Kim...

Lenke til kommentar

"tabben"? hva mener du. Jeg har forstått det slik at du vil ha menyen midstilt på siden er det ikke slik du mener? Hvis ja så er det enkelt. Lag siden din og når du eventuelt får problemer kan du ta det opp her på forumet gjerne i denne tråden.

Kim...

Lenke til kommentar

jeg slapper av...blir frustrert når du sier at problemet blir løst av å gjøre det som ble sagt der oppe! jeg har ennå ikke laget noen side! som sagt venter jeg på å midtstille denne menyen før jeg kan fortsette!

man må jo kunne midtstille menyen uten å ha noen side!!

Lenke til kommentar

Tror ikke du vil få noe mer hjelp med den usmakelige oppførselen din. Det som har blitt nevnt skal fungere og du har fortsatt ikke lagd den siden som du i tillegg skrev at haster. Det er veldig useriøst og jeg kan vel bare si følgende; "lykke til!".

Kim...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...