kuroi Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Jeg fikk spørsmål på teoriprøven om hvilken påstand som var rett ifølge luftrykk i dekk følgende påstander var noenlunde A: for mye lufttrykk gir mindre veggrep B: for lite lufttrykk gjør bilen vanskligere å svinge C: Lufttrykk i dekk betyr ikke så mye Jeg sliter fremdeles med om a) eller b) er rett og hadde håpet på om noen kunne si meg hvilket som er riktig eller om kanskje begge er takk på forhånd :!: Endret 31. juli 2007 av kuroi Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg fikk spørsmål på teoriprøven om hvilken påstand som var rett ifølge luftrykk i dekkfølgende påstander var noenlunde A: for mye lufttrykk gir mindre veggrep B: for lite lufttrykk gjør bilen vanskligere å svinge C: Lufttrykk i dekk betyr ikke så mye Jeg sliter fremdeles med om a) eller b) er rett og hadde håpet på om noen kunne si meg hvilket som er riktig eller om kanskje begge er takk på forhånd :!: 9183641[/snapback] er ikke begge rett her da? når jeg tok teriprøven var det flere svar som kunne være riktige. sikker på at ikke det er tilfellet her også? hva med å sjekke teoriboka? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg vil si at: For mye lufttryk gir mindre veggrep er rett, og for lite lufttrykk gjør bilen vanskeligere å svinge grunnet bilen vil ligge som en "ballong" på veien under høyere hastigheter. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Begge er rett etter mitt hode! For mye lufttrykk gjør at mindre av dekket ligger nedpå, for lite fører til understyring! Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Begge høres rett ut hos meg også. Hvor har du dette spørsmålet fra? Hvis du tar en eller annen test på nettet, kan det jo hende at den er litt dårlig. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hvis du tok teoriprøven hos biltilsynet, er bare ett av svaralternativene riktige. Det er enten a eller b som er riktig, men jeg setter en finger på A. som skal være det riktige alternative. Og er du sikker på at du har skrevet opp svaralternativene helt riktig, slik som de sto hos biltilsynet? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hvis du tok teoriprøven hos biltilsynet, er bare ett av svaralternativene riktige.Det er enten a eller b som er riktig, men jeg setter en finger på A. som skal være det riktige alternative. Og er du sikker på at du har skrevet opp svaralternativene helt riktig, slik som de sto hos biltilsynet? 9187568[/snapback] har de sluttet å bruke multisvar på oppgavene? Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hvis du tok teoriprøven hos biltilsynet, er bare ett av svaralternativene riktige.Det er enten a eller b som er riktig, men jeg setter en finger på A. som skal være det riktige alternative. Og er du sikker på at du har skrevet opp svaralternativene helt riktig, slik som de sto hos biltilsynet? 9187568[/snapback] har de sluttet å bruke multisvar på oppgavene? 9187735[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
kuroi Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Teoriprøven ble tatt hos biltilsynet hvor du bare kan svare på et alternativ, selv har jeg lest teoriboka flere ganger og ikke funnet et eneste svar som har noe med dette å gjøre Lenke til kommentar
lboy72 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 (endret) Teoriprøven ble tatt hos biltilsynet hvor du bare kan svare på et alternativ, selv har jeg lest teoriboka flere ganger og ikke funnet et eneste svar som har noe med dette å gjøre 9188217[/snapback] Jeg har sjekket boka "Førerkortet - Lærebok kl. B" og slik jeg ser det er alt. A det riktige alternativet (dårligere veigrep). Når det gjelder bilens svingegenskaper, nevnes ikke lufttrykk som en av faktorene. Derfor mener jeg at alt. A er det rette svaret. Husk at de nye teoriprøvene kun har ett riktig svar. Jeg har også tatt en masse tester på Nettlappen, og her er riktig svar at feil lufttrykk gir dårligere veigrep... Endret 9. august 2007 av lboy72 Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Hvis du tok teoriprøven hos biltilsynet, er bare ett av svaralternativene riktige.Det er enten a eller b som er riktig, men jeg setter en finger på A. som skal være det riktige alternative. Og er du sikker på at du har skrevet opp svaralternativene helt riktig, slik som de sto hos biltilsynet? 9187568[/snapback] Begge alternativer er riktig, men om de har blitt så tullete at de skulle gi deg feil om du svarer A eller B, å det du svarer visstnok er feil, så kan du be de ringe Dekkmann Skien å spørre etter Daniel, så skal jeg prate med de Lenke til kommentar
PcT Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Begge er riktige da wtf Står i min teoribok at for mye luftrykk gir dårlig veigrep og for lite gir understyring? Dette burde være rett hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå