Gå til innhold

Halo 3 vil ha 4 player coop online!


Gormers

Anbefalte innlegg

Mine planer for September:

 

23 Sept. - Handle mat å Cola som skal vare minst 3 måneder så jeg slipper å forlate huset..

24 Sept. - Boltre igjen vinduer for å slippe sollys på TV'n, rive ut telefon kabelen av veggen, si farvell til familien å rydde plass til H3 Legendary Edition i DVD Hylla.

25 Sept. - Sitte foran postkassa til postbilen kommer å ta imot postmannen/dama med åpne armer å håpe på at jeg får H3 før releasedagen.

26 Sept. - Samme som 25 Sept. hvis den ikke allerede har kommet. Etterfulgt av å leve resten av livet i lykkerus!!

 

:p

9417261[/snapback]

 

Hehe. Høres ut som en plan.

 

Og hvis familien vil ha kontakt med deg, så kan de alltids skaffe seg en 360, Halo 3 og XBL selv, slik at de kan joine deg. Er ikke vanskeligere :p

 

Sees på Live, folkens! Litt over 3 uker bare...wææ!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Spillet har release i Europa onsdag 26. september.

 

Merker at jeg er bittelitt ambivalent til dette spillets release, jeg har spilt gjennom Halo: CE på PC, og spiller nå gjennom Halo 2 på PC. Singleplayer delen er simpelten ikke spesiellt bra, og selv om historien er ål'reit så føler jeg at jeg lider meg gjennom døve brett med laffe fiender for å se en 30 sekunders cutscene nå og da.

 

Men noe jeg ser frem til er 4-player co-op, så det blir nok Halo 3 co-op helgen etter Halo 3 har hatt release, gitt ;)

Lenke til kommentar

Jeg frykter nok at Halo3 kommer til å ta sinnsykt mye av tiden min. Vi snakker solide doser med co-op og onlinespilling. Selve historien fra Halo har jeg ikke fått med meg. Evigheter siden jeg runda halo og tror ikke jeg kan huske at jeg runda halo2, ble for kjedelig.

 

Men når vi ser hvor mange runder det er blitt spilt online i halo og halo2 så er det jo skremmende å tenke på hvor mye noen kommer til å spille halo3 :innocent:

 

Å det beste med hele greia er at det er jaggu ikke mange dagene igjen til vi får det i maskina selv. Satan han flettJokke så jeg gleder meg :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg frykter nok at Halo3 kommer til å ta sinnsykt mye av tiden min. Vi snakker solide doser med co-op og onlinespilling. Selve historien fra Halo har jeg ikke fått med meg. Evigheter siden jeg runda halo og tror ikke jeg kan huske at jeg runda halo2, ble for kjedelig.

 

Men når vi ser hvor mange runder det er blitt spilt online i halo og halo2 så er det jo skremmende å tenke på hvor mye noen kommer til å spille halo3  :innocent:

 

Å det beste med hele greia er at det er jaggu ikke mange dagene igjen til vi får det i maskina selv. Satan han flettJokke så jeg gleder meg  :w00t:

9437834[/snapback]

 

 

Enig Halo 3 kommer til å ta sykt mye tid fra meg..

Spess di første dagene på skolen , di skoledagene kommer til å gå evig tregt..

Lenke til kommentar
Spillet har release i Europa onsdag 26. september.

 

Merker at jeg er bittelitt ambivalent til dette spillets release, jeg har spilt gjennom Halo: CE på PC, og spiller nå gjennom Halo 2 på PC. Singleplayer delen er simpelten ikke spesiellt bra, og selv om historien er ål'reit så føler jeg at jeg lider meg gjennom døve brett med laffe fiender for å se en 30 sekunders cutscene nå og da.

 

Men noe jeg ser frem til er 4-player co-op, så det blir nok Halo 3 co-op helgen etter Halo 3 har hatt release, gitt ;)

9436782[/snapback]

Synes rett og slett at halo var dårlig på PC, likte det mye mer på Xbox, men den ene grunnen til det er kansje at jeg nesten bare spilte co-op da :)

Lenke til kommentar

mine planer for september.

 

23 slå meg sjøl i svime for å sleppe å vere våken i resten av vente tida

 

26 våkne opp, og springa 0.7mil te nermaste spaceworld elkjøp og expert butikk for å finne ut at det er tomt på lageret :mad:

 

27 september -31 oktober planlegge ran, terorist angrepp og masse sånt til eg får vita at dei har fått halo 3 inn igjen. :w00t:

 

 

glede meg sånt :dribble::dribble:

 

men de føles så långt borte :cry:

Lenke til kommentar

23 slå meg sjøl i svime for å sleppe å vere våken i resten av vente tida

 

9441131[/snapback]

Tror anmeldelsene kommer 23 september, i så fall hvis du vill få de med deg må du vente til 24 med å slå deg selv i svime ;)

9441815[/snapback]

anbefaler folk å lese overskriftene bare, altså karakterer og minus og pluss med spillet, for å unngå mulig spoiler eller noe sånt. Man vet aldri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...