Gormers Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Ville bare si det før det kommer opp på forsiden. http://www.bungie.net/News/content.aspx?ty...=thesoundofsack Man kan spille 4 player coop online eller via system link. Du kan også ha spille split screen med ene venn og hvis du vil finne en annen som spiller med en venn (antar at grafikken blir litt dårligere ved spil screen) edit: så at det var allerede lagt ut informasjon om dette i en annen tråd... Endret 31. juli 2007 av gormers Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) edit: så at det var allerede lagt ut informasjon om dette i en annen tråd... To andre tråder faktisk Og ikke prøv og stjel denne nyheten fra meg! Jeg som brakte den til dette forumet først Men kan vi ikke ha en tråd hvor vi kan samle nyheter om Halo 3? Da trenger vi en pers som er villig til og oppdatere førsteposten gjevnlig med ting som vi andre i tråden kan sende inn via PM, ferdig skrevet. Og forresten... det var jo noen scans i gang her for ikke lenge siden. Her er HD versjonen av det ene Rett fra Bungie! http://carnage.bungie.org/haloforum/halo.f....pl?read=821048 EDIT: Og hva faen er detta for noe? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har en Halo kræsja i jorda? Endret 31. juli 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 En ting som er bra er at Bungie har fiksa sånn at når du spiller Co-op med 4 spillere så vil hver spiller få en karakter hver avhengig om hvilken spiller man er(nummer altså f.eks spiller 2 spiller The Arbiter, 3 spiller en kompis til Arbiter). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Eg fikk faktisk sånn "WOW, mektig epix" feeling når eg såg det bildet der Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Det blir gøy. MUST... GET... LIVE! Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Isnice Endret 31. juli 2007 av Lygre Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Lurer på om hver av personene kommer til å ha litt forskjellige abilities? Jeg vil heller være den fyren til høyre i så fall han har usynlighet som varer lenger! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Lurer på om hver av personene kommer til å ha litt forskjellige abilities? Jeg vil heller være den fyren til høyre i så fall han har usynlighet som varer lenger! Litt faktisk lesing fra kilden og vi ser... Every player will have identical abilities – only their appearance and weapon starts are different (Elites will start with Carbines versus Battle Rifles for example, depending on the mission) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Sorry da, sluttet å lese etter bakhistorien til de alien folka . Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Litt spessielt hvis Elitene ikke har active camoflague som de har i Halo 2... Kanskje alle tre har det, utenom MC da, som må plukke det opp... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Hadde vert kult hvis bungie ombestemte seg og gav elitene usynlighet, men dårligere armour. Dermed måtte de ha gått fram hvis man skulle snike seg og master chief hadde måttet vente. Og på mørke steder måtte alle ha fulgt lykten hans Det hadde vært fett det. Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Kommer til å bli slossing om å få være master chief her i gården.. Må vel legge meg i hard-trening fram til spillet slippes da.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Kommer til å bli slossing om å få være master chief her i gården.. Må vel legge meg i hard-trening fram til spillet slippes da.. 9184266[/snapback] Haha, tenk hvis bare det blir slik at den som har høyest rank for være master chief Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Tikka være Master Chief. Vi'kke ha lilla HUD. Fett at alle er forskjellige da. Blir rart med fire stykker... Det er sikkert råartig på legendary! Nå skulle jeg hatt fungerende mikk så noen ville spille med meg. Endret 31. juli 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Her kan dere lese litt om tredje level; Tsavo highway. Endret 31. juli 2007 av MartinLande Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Martin, det er bare å kjøpe seg en mikk det Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Martin, det er bare å kjøpe seg en mikk det 9184740[/snapback] Blir i så fall den tredje. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Og ikke prøv og stjel denne nyheten fra meg! Jeg som brakte den til dette forumet først 9183692[/snapback] Slapp av, det er nok Lakus til alle :!: Dette blir nok en hit blandt TC gutta! Men hvorfor må vi være 3 av covenant + Master Chief? Hadde det ikke vært bedre å spilt som den forsvunnede fetter'n til MC eller noe? Blir i så fall den tredje. 9184846[/snapback] Det er ikke meningen at du skal sette deg på den da vettu dummen Leste en plass at de fleste micer blir ødelagt av at folk tråkker eller setter seg på dem. (finner ikke linken) Endret 1. august 2007 av anolop Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 vet noen om det blir som legendary på halo 2 altså vis en person dør når du spiller med noen andre så taper dere? Lenke til kommentar
Ralphie Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Da blir det en enda lengre ventetid (og mer å glede seg til) til Halo 3 kommer ut i september. Gleder meg voldsomt nå, altfor lenge til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå