CellularDude Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Utstyr: Acer Aspire 9300 m. Win XP SP, Microsoft Laser Deskop 6000 (Trådløst tastatur, USB-mottaker og trådløs lasermus) Problem: Kjøpte i dag pakken MS Laser Desktop 6000. Alt ha fungert greit, med ett unntak: Scrollinghjulet fungerer bare tidvis. Hadde før dette en tilsvarende pakke fra Labtec, som det ikke var problemer med. Installerte medfølgende intelli-point programvare, og koblet så til utstyret, alt i henhold til bruksanvisning. Mottakerenheten er plassert på skrivebordet, og koblet direkte til maskinen (ikke i en USB-HUB) Har prøvd å koble til ulike USB-porter, men det blir ikke noe bedre. Har også gått innom kontrollpanel og sett gjennom maskinvaren (enhetsbehandling). Men jeg vet ikke annet enn at det ikke er noen tegn på feil der, f.eks "gule advarsler". Noen som vet hva feilen kan være, eller forslag til hva jeg kan gjøre? Litt forbanna dette, ikke minst når det er Microsoft som har laget det. EDIT: Har prøvd å endre innstilligene for scrolling i oppsettet for mus, og det blir bedre dersom jeg øker scrollehastigheten, men hastigheten blir for stor. Dersom jeg setter den til en tydeligvis for lav hastighet, funker ikke scrollingen noe særlig. EDIT: Heller ikke endring av scrollehastighet var noe å stole på. Problemet kommer igjen. Forbanna dritt! Endret 1. august 2007 av CellularDude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå