stefan_ppp Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Hei! Tastaturet på den ene laptopen min, Packard Bell, har klikka helt. På noen av bokstavene kommer det tall når jeg trykker, og på noen av tallene kommer det bokstaver osv. Helt umulig å bruke den pc`en med andre ord.... Her kommer et par print screens: 20 av 29 bokstaver fungerer som de skal: Bilde 1 Litt info om de installerte tastaturene: Bilde 2 Håper noen kan hjelpe, evt komme med tips til hva jeg kan gjøre:) Mvh Stefan Endret 31. juli 2007 av stefan_ppp Lenke til kommentar
Abbyss Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Er du sikker på at ikke Num Lock er slått på nå? :-) Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Er rimelig sikker på at det er "Num Lock" som har blitt aktivert. Deaktiver numlock. Vet ikke om du må trykke på en eller annen "func" knapp for å trykke på num lock. Edit: Litt sen der. Endret 31. juli 2007 av LeGranDuc Lenke til kommentar
stefan_ppp Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 hahaha, takk for hjelpen! NumLk knappen fungerte ikke, måtte trykke inn en knapp som det sto Fn på, i blå skrift:) care da, nå virker alt...kan admin slette denne tråden? Lenke til kommentar
Abbyss Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 P.S. Vist problemet kommer tilbake neste gang du starter maskinen skal du sjekke i BIOS om NumLock er satt til Enable der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå