Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gave til min kjære på 6månersdag

Gjest Gutt 17

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 17

Har litt problem med å finne ut hva jeg skal kjøpe til min kjære på 6 månersdagen vår!

Tenkte på ett smykke eller noe lignende,,,men hva ligger prisen på?

Hadde tenkt på noe skikkeli med kansje en diamant i ett hjerte eller noe slikt?

Kansje det blir for mye,,,er det jeg er litt redd for! Men alle jenter liker vell diamanter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eh. Diamanter? Hva skal du gi etter ett år da? 5 år? 10år?

Slapp av og ro ned. Skal du gi noe så er det (egentlig) ikke prisen som betyr mest, lag heller ett festmåltid med tilbehør. Men vil du gi henne ett smykke, så gå innom gullsmeden og spør om råd. Da kommer de med forslag i riktig prisklasse til deg.. (Trenger ikke å være diamanter for å bli pent.. Men hvis du har noen tusen til overs så..)

Lenke til kommentar

Gjør heller noe spesielt for henne, få henne til å føle seg unik og gi henne din fulle oppmerksomhet hele dagen. Fortell henne hva du føler for henne og hvor glad du er for å ha henne! Brev hvor du forteller hva du føler, blomster med et koselig kort osv... Ikke stress med diamanter osv, det enkleste er oftest det beste :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest

Da virker det som om jeg hadde rett i at det blir for mye med diamanter og slikt?

Kunne jo tatt henne med til byen og spandert mat og kino, eller noe lignende?

Lenke til kommentar

Et spørsmål (kanskje ikke helt relatert til emnet, men ganske nært):

Angående brev? Vil det bli sett på som veldig romantisk, eller foretrekkes det heller at man overleverer sine tanker oralt?

Jeg og kjæresten har også 6 måneder snart, og jeg tenker på å gjøre noe spesielt for henne da. Poenget er at jeg er den typen som er mye bedre skriftlig enn muntlig, det vet hun også, derfor prøver jeg stadig vekk å bruke min gave av enn munn, men, ja?

Lenke til kommentar

Som jeg skrev i en annen tråd om nesten akkurat det samme:

Synes ikke man skal overdrive på en så liten dag som 6.mnd. Passer fint med en bedre middag i en romantisk atmosfære synes jeg. Gavene kan du spare til 1 års-dagen

9214026[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...