Malvado Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Har akkurat nå Walkmantelefonen W810I og vurderer å oppgradere til en annen telefon. Noen gode forslag til en moderne og slank telefon med gode lydegenskaper? Lenke til kommentar
kris915 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Kanskje Sony Ericsson W880i Lenke til kommentar
Casanova_G Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Nokia telefonene har bedre høyttaler enn Sony Ericsson mobilene. Jeg gikk fra K800i til 6290, og det var uten tvil stoooor forskjell. Det er mange mobiler å anbefale. Kommer jo litt an på hvor mye du vil punge ut for mobilen. Men Nokias 6290 er jo en stødig telefon (som jeg også har ). Du kan også ta en titt på N73. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Dersom du ser etter en Walkman mobil vil jeg klart anbefalle SE W850i og W580i. W850i har biltz på kamera og 3G, mens W580i har skritteller og EDGE. Begge er MEGET bra telefoner.. Lenke til kommentar
Tomprofil Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Nokia telefonene har bedre høyttaler enn Sony Ericsson mobilene. Jeg gikk fra K800i til 6290, og det var uten tvil stoooor forskjell. Det er mange mobiler å anbefale. Kommer jo litt an på hvor mye du vil punge ut for mobilen. Men Nokias 6290 er jo en stødig telefon (som jeg også har ). Du kan også ta en titt på N73. 9189610[/snapback] Jeg har N73, og den er langt ifra å anbefale. Problemer og feil kommer med denne!... Stor og klumpete og... Eneste bra er ekstremt bra batteri... Ihvertfall min;D Lenke til kommentar
Brayt Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Selv har jeg gått for W580i. Har ikke fått den enda, men skal skrive en liten test så snart jeg har gjort det. -Brayt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Har selv en W810i. Blir spennedes og se om det finnes noen verdige erstattere der ute. Lenke til kommentar
Mogge Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Har selv en W810i. Blir spennedes og se om det finnes noen verdige erstattere der ute. 9210511[/snapback] W880 er jo en direkte erstatter, bare mye mere sexy og med mer minne etc. http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...categorynu=5418 Lenke til kommentar
Øystein T. Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Eg har også W810i no, og er særs fornøgd med den. Skikkelig god telefon. Driv å følger med på kva som kan erstatte denne, men skal nok uansett vente eit år eller noko før det er aktuelt. Spanande og sjå kva folk her synest er bra. Då det gjelder Nokia N73 synes eg ikkje den er ein er så god. Har sjølv brukt denne litt. Er jo ein mobil med mange moglegheitar, men saknar konsistensen i firmwaren som SE W810i har. Framover er det jo spanande og sjå korleis OSet til SE telefonane vert. Symbian telefonane til Nokia byr på større moglegheitar innafor softwareløysingar som er eit stort pluss. Eg vonar telefonane som kjem til neste år byr gode brukargrensesnitt frå SE. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Har selv en W810i. Blir spennedes og se om det finnes noen verdige erstattere der ute. 9210511[/snapback] W880 er jo en direkte erstatter, bare mye mere sexy og med mer minne etc. http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...categorynu=5418 9218124[/snapback] Det er en direkte erstatter, ja. Men jeg synes ikke den er særlig pen. Mulighetene er jo tross alt omtrent det samme som den "gamle" versjonen. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Samt at den mangler radio, og for mange kan nok de trekke ned. Jeg tror jeg heller vill satset på en w610im, w580i eller w660i enn en w880. Tynn er den kanskje, men den mangler liksom det som gjør den fantastisk å bruke, sammenlignet med de andre og prisen man betaler. Jeg ville i stor grad ignorert de fleste andre merker enn Sony Ericsson når det kommer til musikk. Ikke fordi de andre fortjener det, men rett og slett fordi jeg har vært særs fornøyd med musikkprogammene til SE siden de aller første WM-modellene kom. Knallbra lyd (samt god radio i de fleste av dem) Hepp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå