SisteBert Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hei skal fryse ned rips. Bør jeg legge dem i plastikkpose eller i plastboks? Eller i melkekartong? osv? Noen som vet hvordan må vite fort. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hei skal fryse ned rips. Bør jeg legge dem i plastikkpose eller i plastboks? Eller i melkekartong? osv? Noen som vet hvordan må vite fort. 9183261[/snapback] Mora mi pleier alltid sukre dem for så å legge dem i en melkekartong, dette gjelder også blåbær o.l. Du kan jo prøve ut litt forskjellig, men melkekartong fungerer ivertfall veldig fint Lykke til! Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2007 Hei skal fryse ned rips. Bør jeg legge dem i plastikkpose eller i plastboks? Eller i melkekartong? osv? Noen som vet hvordan må vite fort. 9183261[/snapback] Mora mi pleier alltid sukre dem for så å legge dem i en melkekartong, dette gjelder også blåbær o.l. Du kan jo prøve ut litt forskjellig, men melkekartong fungerer ivertfall veldig fint Lykke til! 9183271[/snapback] ok takk, de bør smake godt i november:P Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) ok takk, de bør smake godt i november:P 9183279[/snapback] De burde de gjøre, du fryser de jo Endret 31. juli 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Reached Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 emnetittelen høres så feil ut ... :!: Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Man kan kjøpe sånne tynne plastikkbokser i storsett alle dagligvarebutikker, sånne som kan kastes med lokk. De pleier vi å bruke. Siden de er gjennomsiktige kan man se innholdet, og de holder seg fryst uten at lukt fra andre fryste matvarer smitter over. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Det gjør også melkekartonger vis du teiper de igjen, også skriver du bare hva som er oppi på kartongen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå