dangaute4 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) prøvde vistual c++ 2005 men eg kjønte ikkje driden av det så tenkte det besta var og spør dåkker først? og ka programm begynte dokke med? og kossen blei dokke intresert? Endret 31. juli 2007 av dangaute4 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Start med "New Console Application" og ikke velg noe .NET (Managed C++) Da vil du kunne skrive enkle Hello World og lignende. GUI er ganske komplisert i C++, så begynn med Console programmer til du er stødig nok i språket til å fortsette. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Visual C++? Visual C++ Express Du må registrere det for å bruke det mer en 30 dager eller noe, men ta det med ro, det er helt gratis. Edit: hva jeg bruker: Jeg brukte Visual C++, avhenger litt av hva jeg jobber med (til dvorient brukte vi gcc) Jeg ble interresert i C++ faktisk rett etter jeg ble "ferdig" med C i PowerC (for DOS selvsagt) Men jeg har helt mistet interessen for det nå, siden jeg har innsett at egentlig er helt ubrukelig... Men ikke hør på hva jeg sier, hvis C++ interreserer deg, så stå på! det er morsomt, lærererikt.....og veldig, veldig irriterende. Endret 7. august 2007 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) eg meinte kor eg kan lasta ner New Console Application c++ of c# har eg, men eg synes det er litt vanskeligt Endret 7. august 2007 av Noiz Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 laste ned? nå er jeg ikke helt med.... dette er et valg du får i C++ når du lager et nytt prosjekt. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 ahh:D.. der ser du sliter litt:D Lenke til kommentar
Arne Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Berre for å vera litt forklarande til deg, dangaute4, eit programmeringsspråk er ikkje noko ein lastar ned... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå