Uderzo Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 btw Jørgen-aa avataren din er for stor. maks er 50x50px skal fikse det :wink: Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 De fleste fjortiser har veldig lite peiling på musikk. Det er ett faktum. De vil dessuten være populære, og da må de ha de riktige klærne, rett holdning og høre på den riktige musikken. Ny musikk hører de på topp20/mtv. De hører svært lite på musikk som ikke er på topplistene og har mye spilletid på MTV. Trance og Techno er her untaket som bekrefter regelen. Mange fjortiser hører på trance og techno. Kanskje fordi det er bra å danse til på labbedans kanskje fordi rånerene de sitter på med hører på den musikken, og de tror det er bra musikk. Jeg vet ikke, og vil helt sikkert aldri få vite. sikkert like greit. Jeg kan ikke fordra trance og techno. Svaret vil vi nok aldri få Det er sant, jeg tror de fleste egentlig ikke liker Trance eller Techno til og begyne med, men de må siden alle andre gjør det.. (sikkert noen som aldri har gjort det, men som hører på det ) Det er jo helt idiotisk. Har aldri likt eller orket og høre på Trance/Techno, det er jo bare drit! Metallica derimot, det er musikk Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Enig, Metallica er kvalitet, musikalsk og bra samensette sanga. Trance og techno er jalla, det er lite musikalsk, det er dårlig og uorginalt... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Trance og techno er jalla, det er lite musikalsk, det er dårlig og uorginalt... Helt enig Lenke til kommentar
Aerocker Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Ble frelst da jeg var 13-14 år og kjøpte "Toys in the attic" og "Live bootleg!!", Aerosmith album for de uvitende... Ingen ting rocka 70-tallet bedre enn Aerosmith! Ble i for noen år siden også nyfrelst da jeg kjøpe meg Stevie Ray Vaughan: "live at carnegie hall" Fytti katta som den fyren kan spille gitar Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Ble frelst da jeg var 13-14 år og kjøpte "Toys in the attic" og "Live bootleg!!", Aerosmith album for de uvitende... Ingen ting rocka 70-tallet bedre enn Aerosmith!Ble i for noen år siden også nyfrelst da jeg kjøpe meg Stevie Ray Vaughan: "live at carnegie hall" Fytti katta som den fyren kan spille gitar Men fortsatt ingen som overgår Metallica og Kirk Hammet, det er gutten som kan spille gitar.. (er en smule Metallica fan ja...) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 [00:27:09] * OmpATuT spiller "Metallica - Kirk Hammet Guitar Solo". den er fet, faen så han spiller! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Men fortsatt ingen som overgår Metallica og Kirk Hammet, det er gutten som kan spille gitar.. (er en smule Metallica fan ja...) Åjo det er mangen som er like bra på gitaren, husker ikke navnene. Jo marius muller og mark knopfler, Jimi Hendrix osv Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Cover versjoner er det verste jeg hører (selvfølgelig er det unntak). I de siste tiden er det tydeligvis mangel på fantasi og skaperevne som gjør at musikere med respekt, tar opp ei låt fra skittetøykurven og kaster`n inn i vaskemaskinen. Friserer litt her og litt der, og legger på et DONK DONK komp. Alle fjortisser jubler, og tror at denne låta er ny. Stemmer dette? Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Er fan av Mark Knopfler ja Eric Clapton er også bra, men er man fan av et band/ en person, så er automatisk den den beste. (min mening) Kirk er BEST! 8) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hør på det du liker og DRIT i hva andre synes! Selv liker eg mange forskjelige typer musikk. Lenke til kommentar
Spaghetti Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Når jeg lagde denne threaden så trodde jeg at omtrent alle kom til å begynne å snakke om at DONK DONK musikk er bedere og sånt... ventet ikke slik respons. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Når jeg lagde denne threaden så trodde jeg at omtrent alle kom til å begynne å snakke om at DONK DONK musikk er bedere og sånt... ventet ikke slik respons. Hva er Donk Donk musikk? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Hva er Donk Donk musikk? Trance, techno etc. artister med navn ala: DJ jürgen, DJ aligatormix, DJ supah Trance revelution osv Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Altså ut på byn og danse musikk. Lenke til kommentar
Zeppelin Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Å synest at Kirk Hammet er verdens beste gitarist er typrisk for fjortiser som bare hører på metallica. Hør på Joe Satriani, læreren hans, og dere vil forandre mening. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 ^ | | | obey the master.... /me liker satch boogie Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Ups, Zeppelim, skru ned avataren noen hakk er du snill, maks 50*50 Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hmm. litt off-topic kanskje, men jeg kom på hvor variert musikk-smak jeg har Jeg hører på alt fra Norah Jones til Borknagar. Men alle tror jeg bare liker satanmusikk Og jeg har vist ganske sær musikk smak også ifølge enkelte. drar jeg fram en bra skive på fest så blir det rabalder Liste over det jeg hører mest på for tiden: [*]Gåte [*]Norah Jones [*]Alice in chains [*]Audioslave [*]Seigmenn [*]Kjøtt [*]Jokke [*]Borknagar [*]In Flames [*]Modest Mouse [*]Muse [*]H.I.M Mye mere, men skal stoppe her Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hva er Donk Donk musikk? Trance, techno etc. artister med navn ala: DJ jürgen, DJ aligatormix, DJ supah Trance revelution osv Du mener like den musikken som røyksopp lager? Det kan eg dessverre ikke kalle musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå