Øystein.F. Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 På ein pressekonferanse i Amsterdam har Bungie kunngjort ein heftig samarbeids-modus i Halo 3. Les mer Lenke til kommentar
3000 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 meget bra bare di bekrefter 4 player coop splitscreen på samme boxen og, så er alt konge Lenke til kommentar
Laland Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Gudbedre det åpner for mange fete taktikker! Vet om ihvertfall 7 andre på vennelisten som har forhåndsbestillinger! Gleder meg som bare f**n! Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 meget bra bare di bekrefter 4 player coop splitscreen på samme boxen og, så er alt konge 9183448[/snapback] Sjekk Bungie.net, bare to per maskin. Uansett, ekstremt god nyhet. Halo 3 kommer til å gjøre stort. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 meget bra bare di bekrefter 4 player coop splitscreen på samme boxen og, så er alt konge 9183448[/snapback] Sjekk Bungie.net, bare to per maskin. Uansett, ekstremt god nyhet. Halo 3 kommer til å gjøre stort. 9183514[/snapback] jaja.. meget bra allikavel. er fornøyd Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Spillet kommer 26. september i Europa, ikke 24. som det ble skrevet i denne nyheten (kommer 25. i USA). Med mindre jeg har gått glipp av noe. Da er visst Arbiter og de to nye Elitene med Master Chief på hvert eneste brett siden man spiller som alle fire om man spiller 4 stk. i Co-op. Jeg håper bare at online co-op ikke blir forhastet slik at vi unngår bugs med den delen. Det finner vi ut neste måned =) Gleder meg veldig. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 slike nyheter og utgivelser som gir meg lyst til å kjøpe en 360. Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Går det an å spille Co-op i campainen i Halo(1) eller Halo 2 på PC? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Det blir interessant å høyre kva dette vil bety for historia i spelet, med tanke på at Arbiteren og Elitane var blant Master Chief sine argaste fiendar i Halo 2. Master Chief & co blei jo kompiser med Elitene mot slutten av Halo 2. Ville vært sært om de plutselig var uvenner igjen. Endret 2. august 2007 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Går det an å spille Co-op i campainen i Halo(1) eller Halo 2 på PC? 9185165[/snapback] Nei Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Kommer dette til PC også? Konsoll er å blir noe herk når det gjelder fps Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Mmmm... Min Limited Edition av Halo 3 ble bestilt sammen med en Xbox 360 Elite da den forrige tok kvelden for meg (Red Light of Death). Dette blir bra *Glede seg og jobbe videre for å betale for dritet* Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det blir interessant å høyre kva dette vil bety for historia i spelet, med tanke på at Arbiteren og Elitane var blant Master Chief sine argaste fiendar i Halo 2. Master Chief & co blei jo kompiser med Elitene mot slutten av Halo 2. Ville vært sært om de plutselig var uvenner igjen. 9186700[/snapback] Apropos sært ... det hadde vel ikke vært for sært å sette viktig plot info inn i en spoilertag neste gang? Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Apropos sært ... det hadde vel ikke vært for sært å sette viktig plot info inn i en spoilertag neste gang? Godt poeng Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det blir interessant å høyre kva dette vil bety for historia i spelet, med tanke på at Arbiteren og Elitane var blant Master Chief sine argaste fiendar i Halo 2. Master Chief & co blei jo kompiser med Elitene mot slutten av Halo 2. Ville vært sært om de plutselig var uvenner igjen. 9186700[/snapback] Apropos sært ... det hadde vel ikke vært for sært å sette viktig plot info inn i en spoilertag neste gang? 9192802[/snapback] Nei, det hadde kanskje ikke det... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Litt synd at det begrenser seg til to spillere på en box, men om det fungerer med system-link vil dette være like greit. Det å lese nyheter om Halo 3 tar virkelig pusten fra meg. Bare 52 dager igjen (om nedtelleren min er riktig). På tide å kjøpe Xbox snart tenker jeg. Tror jeg også går for Elite-versjonen. Edti: Oi, ser det er en Halo-versjon av Xbox 360. Denne høres jo meget aktuell ut. Endret 4. august 2007 av The_Fire Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg håper bare at online co-op ikke blir forhastet slik at vi unngår bugs med den delen. De har jobbet med dette lenge så jeg tviler på at det vil skje Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg håper bare at online co-op ikke blir forhastet slik at vi unngår bugs med den delen. De har jobbet med dette lenge så jeg tviler på at det vil skje 9204392[/snapback] Ja de har nok jobbet med dette hele veien, men for bare et par uker siden sa Bungie selv at de ikke var sikre på om de skulle få til online Co-op eller ikke. Så kommer de nå og sier "vi fiksa biffen", så håper jeg bare at biffen er skikkelig mør og god. Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Et lite spørsmål:P Jeg er bare usikker men online co-op blir sånn at en venn kan spille med meg på co-op på Halo 3 via live? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Et lite spørsmål:P Jeg er bare usikker men online co-op blir sånn at en venn kan spille med meg på co-op på Halo 3 via live? 9207550[/snapback] med èn, to eller tre andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg