LucarioX Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hørte noe om at GTR skulle komme til X360, men nå har jeg ikke hørt noe fra det på lenge Noen som vet om det kommer? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 http://www.tothegame.com/game.asp?id=5415 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Joda, men har jo ikke hørt noe om spillet på lenge Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det siste jeg har hørt er att spillet ikke vill bli gitt av THQ som den opprinnelige planen var og att Simbim er i forhandlinger med eventuelt andre utgivere. I følge hjemmesidene til spillet er det ikke kansellert med det er ikke fastsatt noen dato på dette ennå. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det siste jeg har hørt er att spillet ikke vill bli gitt av THQ som den opprinnelige planen var og att Simbim er i forhandlinger med eventuelt andre utgivere. I følge hjemmesidene til spillet er det ikke kansellert med det er ikke fastsatt noen dato på dette ennå. 9188591[/snapback] Kan bekrefte dette. Samtaler foregikk i februar/mars med flere av de større utgiverne. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg håper det kommer. Jeg digger bilspill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå