Aderlig Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Noen som har fått dette til å fungere? Det er snakk om en Globetrotter Icon 7.2 -modem fra Telenor. Windows godtar ikke driverne som følger med modemet, eller de nyeste drivere fra Options. Har ringt telenor, men de kunne ikke svare meg fordi utviklerne av programmet ikke var på jobb. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg slet med det samme selv i går, men nå ligger det et program for vista 64-bit på telenor sine nettsider... funker helt greit Lenke til kommentar
Mjauriksen Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hei. sliter med det samme men får det fremdeles ikke til med den nye 64 bits programvare. tror jeg gjør noe i feil rekkefølge eller liknende. hva trinnvis gjorde du får å få det til å virke? gjerne hva du gjorde helt fra du satte i usb pinnen. drar på fredag så et raskt svar hadde vært flott. på forhånd takk. Lenke til kommentar
Mjauriksen Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Hei fant feilen. Det viser seg at versonen jeg hadde (option icon 505) ikke støtter vista 64 bit, men option icon 225 og 401 gjør, så det funker. Lenke til kommentar
Darude Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg sliter med det samme, jeg fikk installert driveren med å laste ned og installere Software download >USB Modems >iCON 401. Men når jeg prøver å kjøre den forenklet installasjonen av mobilt bredbånd så finner den ikke enhet likevel. Noen tips`? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Last ned programvare for MobiltBredbånd for Windows Vista 64-BIT fra Telenor her. Denne skal fungere for 64-BIT versjonen av Vista samt Windows 2000 og Windows XP (husk å av installere den gamle programvaren først). Lenke til kommentar
Darude Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg har prøvd det flere ganger nå, med å avinstallere alt og legge inn på nytt, men får samme melding uansett. finner ikke enhet. Hva heter driveren dere bruker? Den som blir lagt inn når dere installerer.. Lenke til kommentar
Darude Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Fikk det til å virke nå ved å installere globetrotter softwaren og connecte via den, telenor sin nekter på min pc. Lenke til kommentar
Darude Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Har dere problemer med at den blir veldig varm? går ikke ann å holde på den mer enn i noen få sekunder.. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Fikk det til å virke nå ved å installere globetrotter softwaren og connecte via den, telenor sin nekter på min pc. Jeg måtte også bruke Globetrotter sin software ( http://www.option.com/en/support/software-...modems/icon505/ ). Francis Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Har du opticon 505 vil denne programvaren fungere. Telenor sine support folk er ikke helt oppdatert. http://212.17.129.20/icon505/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå