Beef_Supreme Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hei har problemer med å få lyd ut av lydutgangen på framre delen av kabinette mitt. Kabinettet er Raidmat Ninja og hoverkortet er så mye som Msi Mainboard S-775 i975X. Hele pcen er selvbygd men angående line in/out i front skal det være riktig koblet ettersom det er at et idiotsikkert koblingsystem. Lydenheten er Realtech HD Audio Manager som er et intregert øydkort i hovedkortet. Bruker kablene bak også om det er til noe nyttig info. Tusen takk på forhånd om noen vet noe som kan hjelpe. Lenke til kommentar
Beef_Supreme Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Ehm hater å bumpe, men hadde vært ganske fint om noen viste om noe som kunne hjelpe. Er d noe mer en burde tatt med for å få hjelp så bare si ifra. Lenke til kommentar
Gnomas o.O Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 hadde samma probleme når jeg flytta pcen min i et nytt kabinett måtte ta ut alleledningene og pakke dem inn igjen...funka da...hakke peil på ka som va feil først ganga Lenke til kommentar
riroil Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Enkelte hovedkort med integrert lydkort har en pin som må flyttes dersom du skal benytte lydutgang i front. Sjekk i brukermanualen til ditt hovedkort. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Hadde det samme problemet før, men av en eller annen grunn funker det nå .. Endret 2. august 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 sikker på at du har koblet i kabelen fra kabinettet i hovedkortet ? Kan nok hedne at du må aktivere det i programmet som følger med til det intengrerte lydkortet har hendt med meg før ......................................................... Lenke til kommentar
Beef_Supreme Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 sikker på at du har koblet i kabelen fra kabinettet i hovedkortet ? Kan nok hedne at du må aktivere det i programmet som følger med til det intengrerte lydkortet har hendt med meg før ......................................................... 9196690[/snapback] Kablene er av sorten idiotsikker, dvs det finnes kun få steder den får plass og der står det med stor skrift Audio1. Så ganske sikker på at d ikke er problemet, derrimot kan det med å aktivere noe være problemet, men eg vet ikke. Har absolutt ingen peiling :\ Har sendt mail til raidmat no og håper de kan hjelpe. Btw sjekket manualen og fant ingenting som kunne hjelpe :\ Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Får du lyd fra utgangen til hovedkortet? Lenke til kommentar
Beef_Supreme Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Får du lyd fra utgangen til hovedkortet? 9215865[/snapback] jepp, all lyd fungerer utenom den fra kabinettet Endret 6. august 2007 av Beef_Supreme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå