Gå til innhold

Vista Business installerer 32B på 64B hardware

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant årsaken.

Av en eller annen idiotisk grunn må DVD for 64-bits støtte bestilles opp ved siden av (trodde det var dét jeg spesifikt gjorde)

http://www.microsoft.com/windowsvista/1033...ia/default.mspx

64-bit DVD

If your system features a 64-bit processor, you can take advantage of its advanced design by ordering 64-bit software media. You'll get the same interface, features, and functions, but you'll get them in an operating system that takes advantage of access to vastly more memory. All installation files are on a single disc. Please note that 64-bit media is included in the box with the purchase of Windows Vista Ultimate.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

DVD-en er vel merket med "This disc contains 32-bit software only", det er vel bare Vista Ultimate som kommer med både 32- og 64-bits plater.

Heldigvis tar det ikke så mange dagene fra du har bestilt DVD-en til DHL står på døra, jeg bestilte min på fredag og fikk den forsøkt levert her i dag.

Lenke til kommentar
Heldigvis tar det ikke så mange dagene fra du har bestilt DVD-en til DHL står på døra, jeg bestilte min på fredag og fikk den forsøkt levert her i dag.

9184544[/snapback]

Det gikk så raskt ja! Det er bra! Jeg bestillte kopi på tirsdag så da er det kanskje her imorgen....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...