muffe Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Lasta ned Norton Internet Security 2003 fra telenor sine hjemmesider. Jeg pakket opp fila og kjørte den, og siden jeg hadde NIS 2002 installert fra før av, ble jeg bedt om å avinstallere dette. Jeg gjorde det, restartet datamaskinen og startet install på nytt. da får jeg opp denne meldingen: "Before installing Norton Internet Security, you must restart your computer to complete an earlier uninstallation. Restart your computer, then run the installer again." Jeg har startet på nytt flere ganger, og har skjekket at det ikke er noen flere programmer fra Symantec som ligger på HDD. Noen som har tips, annet enn å installere 2002 igjen? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Om du går til symantec.com og henter ned en fil som fikser det problemet. Husker dessverre ikke hva den heter. Lenke til kommentar
muahahaha Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Du er ikke den første som sliter med dette, ligger nok noen andre poster om sammma problem hvis du søker gjennom forumet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå